vai mikset nuku öisin
Lapsiko sinua valvottaa
28
471
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän ne huumeet valvota. Käyttääköhän sitä uutta peukku nimistä huumetta joka aiheuttaa vainoharhoja ja unettomuutta. Arvaamatonta käytöstä
- Anonyymi
🙄🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙄🙄
Tossa on siitä huumeesta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/15cf7805-b344-413a-9f97-3698831234e7
- Anonyymi
Ei. Panetus.
- Anonyymi
Sitten pitää panna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten pitää panna
Ei jaksa. Oon niin ällö.
- Anonyymi
Naapurin nainen.
- Anonyymi
😘😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘😘😘
🥰🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘😘😘
J-naisen kanssa ainakin kolme tenavaa 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kolme käy hyvin. Me ei voida pitää kuhertelulomaa kun mun lomat on jo pidetty. Täytyy mennä takasin sorvin ääreen ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2….
Joku kolmas osapuoli yrittää vaikuttaa…onks tää joku tilaus vai?
- Anonyymi
Joskus, joku aivan muu. Ei viitsi kellekään puhua, luulevat hulluksi, mutta jostain syystä olemme keränneet aaveita luoksemme viime vuodet. Tämä ei ole mitenkään kiva asia, ja jos on herkkä niin tietyt asiat asunnoissa saavat meitä hermostuneiksi. Olen käyttänyt valotyöntekijöitä, energiapuhdistajia jokaiseen asuntoon, ja aina löytynyt useampi aave, jotka yrittävät kontaktoida, ja asunnot joissa olemme asuneet viime vuosina, niissä on tapahtunut paljon surullisia asioita aikaisemmin, jotka jättävät raskasta energiaa, tätä kun puhdistetaan pois, kerääntyy noita aaveita. ja keräämme niitä itse, ja meidän koteja on kirottu, niistä on löytynyt jopa pahaa, örkkejä ja muuta. en viitsi puhua enempää. ja jotain omistuista nukkumisessa on, en ole ikinä kokenut mitään vastaavaa. Helpottaa jo ja on aamuja jolloin on pystynyt nukkumaan jo 7-10. Joskus kuin iskusta heräsit klo 4-5 ja tosi epämieluisaan tunteeseen.
- Anonyymi
Jeesus ja häneen uskominen on vastaus kirottuun kämppääsi.
- Anonyymi
tästä asunnosta saatettiin valoon / pois täältä 4-9 aavetta, en kaikkea tiedä. Mikä on vaikuttanut kaikkeen, ja täällä on avattu portteja. niitä on suljettu mutta vaikuttaa jonkun aikaa.
- Anonyymi
Joskus se kehokin pitää huoltaa
- Anonyymi
ja joskus jos ihminen kuolee onnettomuudessa, henkirikoksen uhrina tai muuten niin sanotusti ennen aikaansa tai itse päättää elämänsä, hänen on vaikea päästä eteen päin, tai ei halua, haluaa edelleen elää ja etsii valoa ja voimaa elävistä ihmisistä. ja osa saattaa olla jopa pahantahtoisia, ja jos osa tietoisuudesta on edelleen elävissä tai elävää on kuoleman hetkellä kuolleessa jokin sitoo vielä tähän maailmaan. Kylpyhuoneissa ollut 3 eri asunnossa hirveän traagista energiaa, ja raskasta, mikä herkkiä häiritsee. ja jopa kiinni kuolleita henkilöitä, jotka eivät pääse itse eteen päin.
Luonnollisessa kuolemassa ei näin tapahdu.- Anonyymi
Usko Jeesukseen on vastaus
- Anonyymi
Piristeet esim
- Anonyymi
Vaihdevuodet mulla. siihen on lääkkeitä
- Anonyymi
Huvittavaa miten kommentoit täällä tuohon sävyyn. Ilmeisesti viittaat tässä jonkun ulkonäköön parahin narsisti?
- Anonyymi
🙄😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙄😡
Ei ollut multa 🫤
- Anonyymi
Lapsentekoharjoitukset valvottaa 🥱
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838