Luopuva yhden kauden valtuutettu ja näytöt

Anonyymi-ap

Kovasti näyttää lehden palstalla vaativat tekoja ja näyttöjä tämä eräs yhden kauden luopuva valtuutettu.

Vaan onko kukaan kuullut tai nähnyt, että mitä hää o saannu aikaiseksi?

Koulun rakentamista oli toki viivästyttämässä ja kustannuksia nostamassa.

12

1219

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä yks eduataja voi tehä?

• Anonyymi

Aina voi vastustaa aivan mitä tahansa. Siihen ei paljon järkeä tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi vastustaa aivan mitä tahansa. Siihen ei paljon järkeä tarvita.

No mitä se auttaa?

• Anonyymi

Lisää loikkareita vaan valtuustoon, äänestäjä ei tiedä mitä puoluetta on äänestänyt kun valtuustokausi on lopussa hypitään sinne sun tänne.
      On ihmeellistä jos valtuutettu ei saa omaa näkökantaansa valtuustoryhmässä sanottua vaan ihmettelee maailmanmenoa lehden sivustolla.
      Puolueen arvomaailma on tärkein asia kun äänestän, valtuutettuun pitää pystyä luottamaan että hän sitä valtuustokauden toteuttaa.

• Anonyymi

Ainut järkevä on sitte Persut.

• Anonyymi

On sielläkin loikkari.
      Sekaisin on mennyt nyt yksi uusista loikkareista. Suu vaahdossa kaikkien vaaliteltoilla. Katseleeko seuraavaa leikkausta varten taas uutta kotia.
      Laittakaa se nyt hyvänen aika ruotuun, menee usko koko vaaleihin ja teemoihin. Hänen teema on nyt muutaman muun ehdokkaan kanssa vain repiä ja riidellä. En usko että äänestäjät sitä haluaa.

• Anonyymi

Ainut vaihtoehto Perussuomalaiset.

• Anonyymi

Ei kellään muullakaan Kepulaisella valtuutetulla ole näyttöjä. Isot puheet vain.

• Anonyymi

Nyt vain kaikki äänestämään Kaustisen siirtopersua niin saadaan asiat kuntoon!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vain kaikki äänestämään Kaustisen siirtopersua niin saadaan asiat kuntoon!!!

Aion kirjoittaa sen nimen äänestyslappuun. Sitä on vaikeampi väärentää, mitä numeroa

• Anonyymi

Totta kai kannattaa äänestää perussuomalaisia! Silloin päätökset perustuvat asiantuntevaan mutuun, kahvipöytäkeskusteluihin ja vahvaan uskoon, että kaikki ongelmat ratkeavat, kunhan vain syytetään tarpeeksi kovaa jotakuta muuta. Ja bonuksena saa kaupan päälle taantumusta: koulutus, kulttuuri ja hyvinvointi ajetaan sujuvasti alas, jotta voidaan palata aikaan, jolloin 'ennen kaikki oli paremmin' – ainakin jos ei kysy keneltäkään, joka oikeasti eli silloin.

• Anonyymi

Nyt kuuntelen Phatt Basea

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      196
      1892
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      997
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      137
      962
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      728
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      678
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      666
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      24
      664
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    Aihe