Olen juonut nyt noin vuoden joka päivä kaljaa, noin 10-13 tölkkiä päivässä.
Olen siis alkupäivästä aina selvänä mut iltaa kohti alan juomaan.
En ole löytänyt tietoa onko tällainen juominen turvallista lopettaa seinään vai onko tässäkin kramppi- tai deliriumriski?
Olen nyt tänää ensimmäistä päivää täysin ilman ja vähän tuntuu kiristystä aivoissa.
Uskallanko jatkaa juomattomuutta?
Olen 37v nainen.
Alkoholin lopetus
Anonyymi-ap
4
398
Vastaukset 4
- Anonyymi
Olet trolli ja juoppo sellainen. Jatka kännittelyä kuolemaasi asti!
- Anonyymi
Kysy terveyskeskuksesta.
- Anonyymi
Tissuttelua tuo on, vähennä 6 olueen päivässä ja sitten lopetat jos kiinnostaa.
- Anonyymi
Okei kiitos, niin ja luuletko että tuo lopetus voisi onnistua turvallisesti muutamassa päivässä?
Eihän mua kiinnostaisi lopettaa mutta terveys jo huolettaa ja olen lihonut rajusti. Pelkään myös joutuvani b-peth testiin kun sellainen on tullut meidänkin paikkakunnalle.
Ei varmaan ihan kuukaudessa laske arvot vaikka onnistuiskii olemaan juomatta 😞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491258Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15409