Kevään kunta- ja aluevaaleissa Perussuomalaisille käy köpelösti. Näin uusin galluppi ennustaa 6.2..
Nyt persuilla on 10 valtuutettua. Miten käy kuntavaaleissa Orimattilassa?
Persujen vaalitappio häämöttää?
53
722
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata uskoa -kun Punanen-YLE -VALEHTELEE-Kansalle PäinNaamaa !
- Punanen-YLE on Valjastettu SDP:n Sosialisti-PUNIKKI-Kommunisteille - !
- - - - - - VAALI-Veturiksi - !- Anonyymi
Sen nyt ymmärtää kuka vain kun petetään vaalilupaukset noin räikeästi kuin mitä PS teki. Kannatuksesta sulaa se 10% pois. Ei olisi kannattanut valehdella äänestäjille päin naamaa. Persuille jää kolme paikkaa orimattilaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen nyt ymmärtää kuka vain kun petetään vaalilupaukset noin räikeästi kuin mitä PS teki. Kannatuksesta sulaa se 10% pois. Ei olisi kannattanut valehdella äänestäjille päin naamaa. Persuille jää kolme paikkaa orimattilaan.
Vaikeaa, niin vaikeaa on saada edes ehdokkaita tuohon pettäjäporukkaan. Kyllä kansa tietää!!!
- Anonyymi
Älä skitsopersu huuda vaikka pahaa tekee.
- Anonyymi
Tyypillistä persuille on se että syy löytyy aina muualta kun itsestä. Nyt joku näkee YLE.n syynä persujen heikkoon kannatukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinä on kolme liikaa
- Anonyymi
Persut petti pahasti Orimattilassakin. Veikkaan niille 4 paikkaa. Iso romahdus tulee.
- Anonyymi
Mitä suurempi romahdus tulee sitä parempi.
- Anonyymi
Perussuomalaisten tarina alkaa olla loppukirjoitusta vailla. Parhaat ajat kaukana takana. Kuntavaaleissa kannatus on vielä noin 12 % mutta seuraavissa eduskuntavaaleissa kannatus jää alle 10%.
En tiedä kuka saa äänet joita PS menettää vai saako kukaan. Monikin persuja aiemmin äänestänyt jää kotiin. - Anonyymi
Minä entisenä persujen äänestäjänä annan ääneni Vasemmistoliiton Tarmolle.
- Anonyymi
Moni duunari palaa takaisin äänestämään vasemmistopuolueita erheperusretken jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni duunari palaa takaisin äänestämään vasemmistopuolueita erheperusretken jälkeen.
Tämä on just näin. Persut petti työväen, kun ilmoitti olevansa työntekijöiden ja pienituloisten asialla. Äänestäjät antoivat persuille valtakirjan jonka ne käyttivät väärin niin Orimattilassa kuin valtakunnankin tasolla. Ei koskaan ennää saa persu meidän perheen ääniä.
- Anonyymi
Aika rumat kannatusluvut tuli persuille gallupissa. Sitä saa mitä tilaa ja Orimattilassakin persujen kannatus on jo romahtanut.
- Anonyymi
Kokoomus leikkii sivistyspuoluetta ja persut typeryyksissään ja vallanhimossaan on tehnyt likaisen työn heidän puolestaan polkemalla vähävaraisia entistä enemmän.
Eikä ne edes tajua, miten typeriä ovat. Eivät ainakaan äänestäjiensä asialla.
Se maahanmuutto kun ei ratkaise juuri mitään vaikka sitä uskonnon lailla toistetaan joka puheenvuorossa.- Anonyymi
Hyvä kirjoitus. Perustuu totuuteen.
- Anonyymi
Persut vois muuttaa pois Suomesta, eivät ole valtaväestöä.
- Anonyymi
Kyllä persut joutuvat vaalien tulosiltana nielemään katkeraa kalkkia. Voisi sanoa että Orimattilassa heillä homma kaatuu onnettomaan osaamiseen niin kaupunginhallituksessa kuin valtuustossakin.
- Anonyymi
Teknisen valiokunnan pj (ps) on ainut joka saa hyvän arvosanan 7. Muut persut saavat heikon -5.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teknisen valiokunnan pj (ps) on ainut joka saa hyvän arvosanan 7. Muut persut saavat heikon -5.
Juu ei isompi aploodeja persut saa. Jotenkin se on aivan eri porukkaa kuin ennen viime vaaleja jolloin niillä oli kuule paljon ideoita kaupungin ja kaupunkilaisten puolesta. Nyt ollaan täysin suolla.
- Anonyymi
Persuja voisi auttaa jos pyytäisivät anteeksi möhlimisiään.
- Anonyymi
Näinhän tuo on, mutta eivät nuo persut ymmärrä möhlineensä. Ovat kuin ruutanat keskellä sammakon kutua suutaan aukomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän tuo on, mutta eivät nuo persut ymmärrä möhlineensä. Ovat kuin ruutanat keskellä sammakon kutua suutaan aukomassa.
Tosi osuva näkemys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäköhän ne on möhlinyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäköhän ne on möhlinyt?
Et näköjään seuraa miten persut ovat kääntäneet takkinsa omille vaalilupauksille. Sitten persupomon veljeily ja vehkeily.
- Anonyymi
Persujen pitäs nytten ruveta tarjoon makkaraa torin nurkalla. Voisi saada edes hiukan ääniä takasin kun ovat niin munineet muuten kaiken.
- Anonyymi
Tulen syömään makkarat pois, ääneni menee kyllä demareille. I love it.
- Anonyymi
Teknisen pomo on mielestäni kova takin kääntäjä.
- Anonyymi
Jaa valiokunnan pj. ?
Teknisen pomo on elinvoimajohtaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa valiokunnan pj. ?
Teknisen pomo on elinvoimajohtaja.Nii, just pj. TR.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii, just pj. TR.
Tääkään ei varmaan liity huumeisiin? :P
Tosissaan te käytätte tätä Orimattila-osiota ihan väärin.
Sanonpa vain että minua simputettiin täällä lähes 10 vuotta putkeen ja mä todellakin HUOMASIN että luulitte että olisin huumeidenkäyttäjä, mutten ole enkä ole IKINÄ edes kokeillut. Ei tässä pitäisi olla mitään väärinkäsitystä eikä ole minun vikani että te aina yrititte minulle kaupitella huumeita ja...
...ja... kaikesta päätellen TOSI pahasti sotkitte nyt minut johonkin. Minä en siis todellakaan liity mihinkään, mutta tässähän ollaan iloisessa sopassa, johon TE MINUT laitoitte.
Olen siis mielisairas ja ollut ihan samalla diagnoosilla jo vuodesta 2007. En ole muuttunut lainkaan ja aina olen ollut ihan selkeän mielisairas. Miksi se on TEILLE ongelma, kun ei se minulle ole ollut ongelma. Minähän tässä tämä itse olen.
No... te nyt oikein niinku MAAAAASSSIIIVISESTI sotkitte minut nyt johonkin vain koska luulitte että olisin huumeidenkäyttäjä. Sellaista sattuu joo.
No, mutta kun en ole minkään sorkin huumeidenkäyttäjä enkä rikollinen, enkä ollut näistä kumpaakaan koskaan ennenkään, niin olen yrittänyt täällä puhdistaa mainettani, mutta ärkähästi minun juttuni aina poistuu.
Huomaan korrelaation. Mä olen seurannut tätä nyt jo vuosia.
Ihan siis KAIKILLE sinne rikollisille ja diilereille tiedoksi että nää t*llot m*nasi asiat oikein niinkun tosi komeasti. Tosi tosi komeasti tavalla, jota ei ole mahdollista korjata.
- Anonyymi
Jos Persut tajuaisivat alkaa syöttämään ja juottamaan minua nyt niin äänestäisin heitä, mutta eivät tajua.
- Anonyymi
Persujen kannattaisi nyt aloittaa loppukiri vaaleihin. Vielä voisi hyvillä makkaroilla säilyttää muutaman paikan valtuustoon.
- Anonyymi
Kyllä. Ilmaista persu makkaraa täällä odotellaan. Ääni menee kuitenkin demareille.
- Anonyymi
Meillä Perussuomalaisilla näyttää olevan kehno tilanne täällä Orimattilassa. Mikähän on mennyt pieleen jos joku voisi kertoa.
- Anonyymi
Vilkaisu peiliin ja kokousten pöytäkirjoihin riittää nyt aluksi kun aloitatte tekemään poliittista analyysia saavutuksistanne.
- Anonyymi
Seuraavalla vaalikaudella loppuu velansaanti Suomelta ja tulee IMF kylään. Sitten alkavat todelliset leikaukset isoilla saksilla.
- Anonyymi
Ei makkararoilla vaalivoittoa tipu, avaimet järjen riemuvoittoon löytyvät haisevan roskapussin pohjalta! Kaikenmuailman meitsit ja teitsit ovat saaneet tämän tieron jo äireen maidossa. Meikäläisen paras kaveri toveri teikäläinen punaniska bolsevikki nyrjäyttää kääntötakkiaan ja hieroglyyffaa äänensä maanmainiolle Saksikäsi Riittardille.
Olipa hyvä kirjoitus. Tämä sillä ettei meitsin tarvi itte heti tähän perään omaa kirjoitustaan erikseen kehua. Koko meidänkin perhe tietää tämän.- Anonyymi
Hyvä kirjoitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kirjoitus
joo oli hyvä kirjoitus minunkin mielestä! siksi meidänkin perhee äänestää ninnikosken lahjaa orimattilalle. saksikäsi riittard parturoi kyllä orimattilan asiat oikealle tolalle ja hänestä tuleekin nyt äänikuningtar eikä mikään perintöprinsessa! ja nakista tulee uusi aurinko, eikoo äänikuninkas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo oli hyvä kirjoitus minunkin mielestä! siksi meidänkin perhee äänestää ninnikosken lahjaa orimattilalle. saksikäsi riittard parturoi kyllä orimattilan asiat oikealle tolalle ja hänestä tuleekin nyt äänikuningtar eikä mikään perintöprinsessa! ja nakista tulee uusi aurinko, eikoo äänikuninkas!
Kovin on jäänyt fossiiliksi kokonaisuus. Aika entinen ei koskaan enää palaa.
- Anonyymi
Kyllä Ville jatkaa ja hommaa Kallelle palkankorotuksen ettei menetetä hyvää miestä.
- Anonyymi
Tämä on päivän paras! 😂
- Anonyymi
Onkohan nuo ihastuneet toisiinsa....
- Anonyymi
asia puhetta minä äänestän kallea ja perussuomea!
- Anonyymi
Kalle lehti on paras!
- Anonyymi
Sun juttu ei liity aiheeseen :D
Ihan pakko nyt sanoa, kun TAAS mun kaikki jutut poistettiin.
Ihan ihme tarpeetonta diipadaapa viestittelyä täällä sitten on. Onko noi nyt kivoja? Mikähän vika niissä minun viesteissäni sitten oli?
Ihan OIKEASTI!!! Minun viestit sopii jopa paremmin tähän ketjuun aiheeseen kuin nämä muut ja olen kirjoittanut asiallisesti. Ihan on päätöntä toi moderointi. Ihan läpijärjetöntä.
- Anonyymi
Meillä perussuomalaisilla on vaikeuksia saada ehdokkaita vaaleihin. Mistähän se nyt sitten johtuu kun viime vaaleissa meillä oli ehdokkaita vaikka muille jakaa.
- Anonyymi
Meillä kommunisteillä on roskapusseja. Kokeilkaa persukset tekin sitä kikkaa. Mä haluun viihdyttää, sua kiihdyttää.
- Anonyymi
Eristä mummo äänestää korvatulppia koska ei jaksa kuunnella teidän hölmöjä juttuja Teidän jutut on suolesta otettu siitäkin suolesta voisi tehdä mieluummin vaikka makkaraa Makkara sentään hyvää toisin kun teidän surkeat jutut Eriste mummo on kaikkien juttujen äiti ja isä sen tietää jo kaikki että täällä kirjoittaa eriste mummo joka puolelle omia pikku höpinöitä välillä hän kehuu perua välillä hän ku he demaria Välillä hän eristää itsensä vaikka komeroon ja kehuu vihreitä Kokoomusta voi kehua myös ja voi kehua vaikka keskustaa jos ottaa vähän Coca-Cola isompaan janoon Iso jano onkin tosi hyvä juttu jos vain vettä löytyy eihän se ole hyvä että elimistö kuivaa ja sitten ei tule edes kusi pönttö voi joutua soittamaan ambulanssin ja kaikenlaista sellaista Kyllä eri mummo tietää nämä asiat toisin kuin te Sillä hölmöläisiä on kaikenlaisia Sellaisiakin minkälaisia te olette että tämän tiedätte justiin niin.
- Anonyymi
Paras kirjoitus mitä täällä on ollut aikoihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras kirjoitus mitä täällä on ollut aikoihin!
Niin on minunkin mielestä..
- Anonyymi
Tosi hyvä kirjotus. Selvästi Orimattilan aatelia ja älymystön edustaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvä kirjotus. Selvästi Orimattilan aatelia ja älymystön edustaja.
sul on aina toi sama virsi. kurkkaa välil virsikirjas lisälehdiltä jotain uutta..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673468- 152136
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701251- 441221
- 371131
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471004
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411000