Musiikkialan konkari Dannyn ja hänen avustajansa Helmi Loukasmäen suhde ja välit ovat asia, joka on puhuttanut suomalaisia jo useamman vuoden ajan.
Nyt Loukasmäki on avannut sanaisen arkkunsa asian suhteen Ilta-Sanomien haastattelussa.
82-vuotias musiikkineuvos Ilkka Lipsanen – eli Danny – on viettänyt jo pidemmän aikaa yhteiseloa avustajanaan alun perin työskennelleen Helmi Loukasmäen, 23, kanssa.
Kaksikon välit ja mahdollinen rakkaussuhde ovat herättäneet paljon huhuja sekä spekulaatioita vuosien varrella, mutta molemmat ovat omalta osaltaan pyrkineet aina olemaan sanomatta liikaa yhtään mitään asian suhteen.
Vastaa suoraan kysymykseen
Nyt Ilta-Sanomien tuoreessa haastattelussa Loukasmäeltä kysyttiin asiasta suoraan. Ovatko he parisuhteessa
imenyt Dannylta, jolta löytyy valtavamäärä kokemusta ja tietotaitoa alan parista.
Turhake ei ammattia ei mitään vanhojen pappojen makuu alusta
Anonyymi-ap
2
124
Vastaukset
- Anonyymi
mitähän imenyt
- Anonyymi
Elinajanodotteella tarkoitetaan vuosien määrää, jonka tietyllä ajanjaksolla (esimerkiksi viime vuonna) syntyneet ihmiset keskimäärin eläisivät, jos kuolleisuus säilyisi kaikissa ikäryhmissä ennallaan.
Elinajanodote on noussut Suomessa 1870-luvulta lähtien. Vuonna 2020 suomalaisten miesten elinajanodote oli 79 vuotta ja naisten 85 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238