Taas on rahatilanne päinvastoin kuin pakoputki eli todella tiukka niin joutuu nöyrtymään taas perän myyntiin.
Ovatko toiset sontasepon kokeneet sellaista ahdistusta kun huomaa että 50-vuotiaan hikoilevan törkyturpasiansilmän pakoputki ei mene enää niin kaupaksi kuin nuorempana suht timminä tyyppinä ennen kuin alkoholi pilasi ulkonäön ja pidätyskyvyn? Johtaako se väistämättä myös hintatason laskuun ja asiakaskunnan valinnan löystymiseen? Entä muuhun löystymiseen?
Asd
Pakoputken myynnin proseduurit
7
190
Vastaukset
Tässä ei taida olla puhe opelin pakoputkesta tai perästä?
- Anonyymi
Hei Saunis. Miten Kylmärillä menee? Kuulostaa hengitys tosi raskaalta, eihän ole mitään vakavaa kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei Saunis. Miten Kylmärillä menee? Kuulostaa hengitys tosi raskaalta, eihän ole mitään vakavaa kyseessä?
Hyvin sillä menee: https://youtu.be/HSTbEzZBiMQ?t=282
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi että 20min menee 10km hölkkälenkkiin. Nykyään se tahti alkaa jo hengästyttämään.
- Anonyymi
Puohitien ravihevonen alkaa olla valmis liimatehtaalle
- Anonyymi
Voipi olla että asd on täällä vielä provoilemassa 10 vuoden päästäkin sikäli kun "työkiireiltään" ehtii, tajuavatko sontikset edes sen ajan jälkeen että on hiukan vedetty höplästä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla että asd on täällä vielä provoilemassa 10 vuoden päästäkin sikäli kun "työkiireiltään" ehtii, tajuavatko sontikset edes sen ajan jälkeen että on hiukan vedetty höplästä...
Aivan varmasti ASD jaksaa loputtomiin, koska on provoillut jo yli 10 vuotta samalla linjalla, asuu muka prikulleen samassa rapussa jonkun ikivanhan ex-vakion seinänaapurissa ja juo samaa olutta, sekä kasailee kaikenmaailman ovipönkkiä.
Se on jotain identiteettivarkauden ja trollaamisen väliltä ja jotkut idiootit jopa uskovat niitä valheita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876