Tuulella ei ole ystävää, kaivata se vain voi.
Kohta sitä taas ystävänpäivää vietetään mutta
13
362
Vastaukset
- Anonyymi
Tuulesta seurani saan.
- Anonyymi
Odotan vain ystävänpäivää
- Anonyymi
Tuulien mukana lähetän halauksia jonnekin
Rakkaalle joka määräilee niitä tuulia 💗 - Anonyymi
Tyttö tuulesta,on joskus mielessä
- Anonyymi
Minulle kans tyttö Tuulesta, joskus mielessä? Mut sisällä aikoinaan myrskysi ilmeisesti liikaa, joka pelotti liiaksi itseä ja päätin, että myrskytuuli voisi olla itselleni katastrofi? Olisimmeko toimineet hyvin yhdessä vai aiheuttaneet haittaa myrskytuulen lailla muille? Ikäero oli suurempi ku halusin uskotella itselleni.
- Anonyymi
Oi la loi la loi, lantalappalaisen joikuu
- Anonyymi
Kapteeniko käskee
- Anonyymi
Onko Tuuli magic?
- Anonyymi
Ken tietää ,ken tietää montako ystävää löytyy.
- Anonyymi
Minne käy tuulen ilmassa tie😂
🥸🤓 - Anonyymi
Vuoret tuuli pois puhaltaa
III♀
https://youtu.be/CZ0388UjudA?si=nwZjbUCReVRoIn_s
❤️ - Anonyymi
Tuuli kulkee peninkulmain saappaissa. Ei ole ystävää, paitsi narulle ripustetut pyykit.
- Anonyymi
Nekin perhana kun jäätyivät. Vein sitten rantasaunaan, näin meillä korvessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838