Mun ihastus on 9-luokalla ja mä 8. Eli jos haluan tehä vaikutuksen niin on enään 4kk jäljellä!! Mutta en mä voi vielä >:( Eli ensinnäkin, en olis hyvä tyttöystävä. Ainakin tuntuu siltä, joku viime 2 vuotta oon vaan ollut jokapäivä yksin omassa huoneessa ja lopettanut kaikille kavereille puhumisen ja näin. Jos mulla ois poikaystävä, en koskaan jaksais soittaa sille tai mennä mihinkään. Eli tuntuu siltä, että en ees ansaitse poikaystävää. Toinen ongelma, mun huone JA perhe on niin noloja, eli jos se olis mun poikaystävä se ei vois koskaan tulla meille. Ja kolmas ongelma on se, että mun ihastus puhuu englantia ja kyl se ymmärtää suomea, mutta ei hyvin!! mitä mä teen, tuntuu et jos nyt en puhu sille niin en tuu koskaan löytään ketään yhtä hyvää ku se. Kumpa voisin vaan lopettaa ajankulun ja miettiä vähän, tai vaikka saada ihan uuden elämän!!!
Mitä teen!!
Anonyymi-ap
2
138
Vastaukset
- Anonyymi
Siis poikaystävää ei voi nähdä muualla kuin sun kotona? Miksi et voi mennä poikaystävän luo tai olla kaupungilla?
- Anonyymi
Vahvista omaa itsetuntoasi ennenkuin alat haaveilemaan poikaystävästä. Ajattelet jo etukäteen olevasi nolo perheinesi. Oletat että ihastuksesi ei hyväksy sinun huonetta ja sun perhettä vai ajatteletko ettei hän hyväksy sinua.
Jos ihastuksesi ei hyväksy sinua tai kotiasi hän ei ole sinun arvoinen ja sun ei kannata mennä alisteiseen suhteeseen.
Ja vielä ethän sinä alaikäisenä lapsena voi omaa perhettä ja kotia paljoa muuttaa, mutta ymmärtää voit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245202
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041419
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1541414Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131234- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211034viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61863- 37809