On tullut aivan käsittämätön paikallisten Persujen leikkipuisto jossa he kirjoittelevat muka hauskoja provoja itsestään jotta saisivat näyttämään oman puolueensa uhrilta jota muut puolueet kiusaavat.Erityisesti heidän hampaissaan pureksittavana on yksi rehellinen ja suoraselkäinen Mies Keskustapuolueesta jota he kadehtivat ja vihaavat yli kaiken.Onneksi tämä kyseinen henkilö ei alennu moiseen pelleilyyn.🙏
Tästä Pyhäjärvi palstasta
29
505
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan ite kirjoitti@
- Anonyymi
Kepun mainosta koko alotus.
- Anonyymi
Tenhosta on tullut kepulainen?
- Anonyymi
Mikä on sinister?
huolestuttava, turmiollinen, pelottava, uhkaava, pahaenteinen, vasemmanpuolinen. - Anonyymi
missä on niitä hiihtolatuja
- Anonyymi
Äänet pyhäjärven parhaaksi perussuomalaisille.
- Anonyymi
🦒👀
- Anonyymi
"Erityisesti heidän hampaissaan pureksittavana on yksi rehellinen ja suoraselkäinen Mies Keskustapuolueesta jota he kadehtivat ja vihaavat yli kaiken."
Viittaus tapahtumiin ja kohteeseen, 1/4 osa-asioissa voinee olla okei, 3/4 osassa ei.
On ilmeisen puolueellinen toteamus. Palstalla on rienattu kaikkea mikä liikkuu perussuomalaisiin pienistikään yhdistettävää, sanoilla hakataan niin paikalliset persut kuin valtioneuvoston ja eduskunnan persut saavat enemmän niskaansa, kuin yhteen jättirekkaan mahtuu pas kaa.- Anonyymi
Pääasiassa tämä persujen rienaaja sama kuin kepulaisia vihavaa. Trolli yrittää epätoivoisesti sotkea. Joutuivat taas eilen yhdessä hetkeksi jäähylle. Nyt toinen puoli hänestä on palannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasiassa tämä persujen rienaaja sama kuin kepulaisia vihavaa. Trolli yrittää epätoivoisesti sotkea. Joutuivat taas eilen yhdessä hetkeksi jäähylle. Nyt toinen puoli hänestä on palannut.
Jäähylle, mistä?
- Anonyymi
Sama henkilö, jolle "alistut"? 🤣
- Anonyymi
Onko alottajalla kepulle
haiseva ruskea kieli?- Anonyymi
Ainakin hän vihaa eteenkin yhtä kepulaista.
- Anonyymi
Outo aloitus, itse näyttää kysyvän ja vastaavan.
Outoa ilvettä tältä emojimieheltä, alkanut taas tuon pelle roolinsa. - Anonyymi
Äkä höpsi. Itse kaiutat persu siellä, persu täällä, no sopiihan se, mennään sillä, helpottaako?
- Anonyymi
Varmasti niin teen, mutta minusta on miestä tunnustamaan, kun niin teen. Tämä persuprovoilija vaan sotkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti niin teen, mutta minusta on miestä tunnustamaan, kun niin teen. Tämä persuprovoilija vaan sotkee.
Minä katsoisin vielä enemmän vasemmalle, kuin pelkästään cepuleihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emojii Pelle .Minne emojiit unohtui???Sinäkö mies?Hyvästä vitsistä se menettelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emojii Pelle .Minne emojiit unohtui???Sinäkö mies?Hyvästä vitsistä se menettelee.
Olen mies. En siis ole Marisija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies. En siis ole Marisija.
Kai kaikki ymmärtävät Marisijan ja miehen eron?
- Anonyymi
Katsohan, onko Rannankylän räpylät taivasta kohti, anoo, että annatko#
- Anonyymi
no no, rauhoittukaa, joutuu yp poistohommiin aivan jatkuvaan on senverran hurskasta täällä meno teilläm
- Anonyymi
Persuista ei kannata välittää. Niissä ei ole yhtään täysijärkisiä.
- Anonyymi
Minne emojit jäi? Niitä käyttävät yleensä lapset tai lapsenmieliset..Emojii Pelle oot!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne emojit jäi? Niitä käyttävät yleensä lapset tai lapsenmieliset..Emojii Pelle oot!
Ne ovat Tehan koneella kuten tähänkin asti.
- Anonyymi
Vasemmistoliiton psykiatri teki taas diagnoosin 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoliiton psykiatri teki taas diagnoosin 😁
En ole vasemmistoliittoinen, mutta oikea diagnoosi on.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802