ulkoillessa ei ole sitä mitä minä elämältäni haluan! On helppo ymmärtää kirjoitukset täällä väärin! Tänään haki joku "papparainen" henkilökohtaista avustajaa. Kun ajattelenkin että sellaista työtä pitäisi tehdä tuntuu siltä, että menetän elämänhaluni kokonaan! Täysin mahdoton ajatus minulle! Yhtä lailla se on mahdoton ajatus, että haluaisin ystävystyä itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa! Projektin aloittajien olisi nyt syytä maksaa menetettyjä rahoja, koska aloittivat kaiken lupaa kysymättä! Niinhän minulle luvattiin! Eihän tarvitse kertoa osallistujien nimiä eteenpäin? Pelkkää rääkkäystä on elämä ollut siitä lähtien kun menetin itselleni äärimmäisen tärkeän vakituisen työapaikan!
Se mitä minä
Anonyymi-ap
2
117
Vastaukset
- Anonyymi
Joka päivä kuolema istuu mukana olkapäillä! Koska minut pakotetaan yhä sietämään syvästi inhoamaani kautta rantain kertomista ja esitystä! Miettikää kuinka valtavan paljon niitä päiviä on jo ollut!
- Anonyymi
Ei näitä juttuja ymmärrä. Kommentoin näitä satunnaisesti. Ehkä häirikkönaapurit, ehkä narsistinen persoona vastassa töissä hovinsa kanssa, ehkä molemmat. Kotiseudullani on ongelmallisia ihmisiä ja muutin sieltä etelämmäs. Täällä minulla on paljon rauhallisempaa. On liiankin rauhallista ja yksin olemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223