Onpa Kalajoki- seutu vajonnut alas,lehti

Anonyymi-ap

Siis. Kaks puolen sivun juttua siltä joka facessa narisee lihan syönnistä jne.
Ja sitten vielä apulaisrehtorin vaalikirjoitus netissä, lehteenikn tulee. Kukaan muu ei saa ilmaista mainosta noin paljoa. Mitähän on lirkutellut toimitukselle kun saa kehua itseään isossa jutussa.
Alas vajoaa tuo lehti kyllä nyt.

38

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hilla groupin lehtien taso painuu alas ja on jo surkea. Tappioita tulee vuodesta vuoteena ja paljon. Väkeä vähennetään. Onneksi johtajilla ei ole sitä pelkoa.

• Anonyymi

Perussuomalaisethan sitä vegaaniaruokavaliota ajaa suomeen europarlamentikon ja puheenjohtajansa voimin. Hyvä perussuomalaiset👍

• Anonyymi

Olen kyllä pettynyt lehden julkaisuihin.

• Anonyymi

Kyllä alkoi tympäisemään tämä lehti niiden vegaanijuttujen jatkuvien julkaisujen jälkeen. Voisi vähän lehdessä käyttää harkintaa, mitä julkaisee, paitsi jos on samaa mieltä.

• Anonyymi

Saakai sitä jokainen syödä mitä haluaa

• Anonyymi

Yksi plassin kommari huutaa joka lehdessä ja nyt lisäksi joku v...n ituhippi inisee joka lehdessä. Mitä he...ä???

• Anonyymi

Eihän sulla vain mene Lepistönperä ja plassi sekaisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sulla vain mene Lepistönperä ja plassi sekaisin?

Samaa paskaa molemmat.

• Anonyymi

Joo,sama mies kännissä huutaa ihmisille ,haastaa riitaa kylällä,riitelee naapureiden kanssa, sitten joku Kalajoen seutu julkaisee sen kirjoituksia niinkuin ois hyväkin ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa paskaa molemmat.

Ehei, parasta koko kalajoella on plassi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo,sama mies kännissä huutaa ihmisille ,haastaa riitaa kylällä,riitelee naapureiden kanssa, sitten joku Kalajoen seutu julkaisee sen kirjoituksia niinkuin ois hyväkin ihminen.

Mikä noista on mielestäsi peruste olla julkaisematta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totalitaaria kiukuttaa. Minä en halua kotiini tuollaisia lehtiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä noista on mielestäsi peruste olla julkaisematta?

Ei mikään,mutta kun antaa ymmärtävänsä olevan kiltti kirjoituksillaan. Onneksi Suomessa on sananvapaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään,mutta kun antaa ymmärtävänsä olevan kiltti kirjoituksillaan. Onneksi Suomessa on sananvapaus

Viina muuttaa joidenkin persoonan päälaelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on aina tiedetty ja koettu, että jos mies on vasmemmistolainen/kommunisti ja samalla alkoholiongelmainen, niin siitä seuraa ikäviä ongelmia kaikille läheisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on aina tiedetty ja koettu, että jos mies on vasmemmistolainen/kommunisti ja samalla alkoholiongelmainen, niin siitä seuraa ikäviä ongelmia kaikille läheisille.

Alko riittää.

• Anonyymi

Kalliskin on lehti :(((

• Anonyymi

Eihän sitä ole pakko lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sitä ole pakko lukea.

Kallis se lukemattakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kallis se lukemattakin.

Mistä tiedät että se on kallis jos et sitä jostain lue. Kuulopuhetta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät että se on kallis jos et sitä jostain lue. Kuulopuhetta?

Hinnassa ei paljon lukemista ole. Vuosia sitten tuli lopetettua turhana tuo läpyskä, mainoksia ja tarjouksia satelee edelleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hinnassa ei paljon lukemista ole. Vuosia sitten tuli lopetettua turhana tuo läpyskä, mainoksia ja tarjouksia satelee edelleen

Mitä muuten tykkäsit Kalajokiseudun tarjoamista makkaroista ja kahvista. Ei maksanut mitään. Minä en tykännyt sinun etuilemisesta makkarajonossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä muuten tykkäsit Kalajokiseudun tarjoamista makkaroista ja kahvista. Ei maksanut mitään. Minä en tykännyt sinun etuilemisesta makkarajonossa.

Oliko apulaisrehtori puhumassa siinä juhlassa kun makkaraa ja kahvia oli tarjolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole tapana kierrellä kahvitarjoiluissa, sitä ja makkaraa voi ainakin toistaiseksi ostaa kaupasta. Eikä ole tapana etuillakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole tapana kierrellä kahvitarjoiluissa, sitä ja makkaraa voi ainakin toistaiseksi ostaa kaupasta. Eikä ole tapana etuillakaan.

Älä valehtele. Makkaroitakin rohmusit ainakin kolme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi olla isäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin teki, minä nimittäin oli siellä makkaranpaistajana ja näin lähes kaikki.
        Tahtomasi kotipaketti sairaalle perheenjäsenellesi toki liikutti, mutta et jotenkin saanut minua vakuuttuneeksi, olithan jonossa jo neljättä kertaa. Sinulla on joko iso perhe, tai et muistanut aina pyytää muillekin perheenjäsenille. Et viitsisi kysyä perheenjäseniltäsi, oliko makkarat hyvin paistuneita. Puoltavasta vastauksesta saat ensi kerralla tuplaten sinappia, toki eri kääröön. Näkemisiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin teki, minä nimittäin oli siellä makkaranpaistajana ja näin lähes kaikki.
        Tahtomasi kotipaketti sairaalle perheenjäsenellesi toki liikutti, mutta et jotenkin saanut minua vakuuttuneeksi, olithan jonossa jo neljättä kertaa. Sinulla on joko iso perhe, tai et muistanut aina pyytää muillekin perheenjäsenille. Et viitsisi kysyä perheenjäseniltäsi, oliko makkarat hyvin paistuneita. Puoltavasta vastauksesta saat ensi kerralla tuplaten sinappia, toki eri kääröön. Näkemisiin!

Sano minälle terveisiä.

• Anonyymi

Ant…on paskajauhamista ollut koko syksy, nyt tuo ituhippi ja lopuksi sivari vielä valapäivänä. Ei hel…ti.

• Anonyymi

Tosi on, että tämä Kalajokiseutu on jutuissaan ja juttuvalinnoissaan vajonnut alas. Se ei todellakaan kerro lehden tasosta mitään, että niitä palkintoja tulee. Se kertoo sen, että muut on vielä huonompia.

Mistä se johtuu? Lehtien tomittajat ovat pääosin vasemmostolaisia tai vihreitä tyttösiä. Senpä jo siitä arvaa mistä kirjoitellaan. Miksi lehtien toimitatajille ei vaadita sukupuolista tasa-arvoa? Että kun on 2 toimittajaa lehdessä, niin pitää olla nainen ja mies. Jo se varmasti parantaisi Kalajokiseudunkin tasoa. Ettei aina tarvitsisi lukea tyttösten juttuja.

• Anonyymi

Persuja nuo kaikki toimittajat suomessa taitaa olla, eikös se persujen europarlamentaarikko ja pj. ole molemmat kasvissyöjiä? SIeltähän se aate ja vaatimus kasvisruokavaliosta on tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuja nuo kaikki toimittajat suomessa taitaa olla, eikös se persujen europarlamentaarikko ja pj. ole molemmat kasvissyöjiä? SIeltähän se aate ja vaatimus kasvisruokavaliosta on tullut.

Täyttä lööperiä laskettelet, tai sitten oikeasti olet tyhmä.

• Anonyymi

Hirviän kallis on lehti ja paljon juttuja muualta hillalta.

• Anonyymi

Lehden toimittaja kirjotteli, että juo paljon maitoa. Hirveetä. Maitohan on luonnontuote ja sitä tulee lehmästä. Lehmiä kohdellaan maatiloilla hirveen huonosti. Maidot on luonto tarkoittamut vasikoile, ei ihmisille. Maidon myyntikin pitäis kieltää. Näin ajattelevat oikeat vihreät ja vegaanit. Liity sinäki vihreisiin.

• Anonyymi

Minä lopetin maidon juonnin parikymmentä vuotta sitten. Minusta ei tullut vihreää eikä vegaania. Maidon korvasi olut. Tätänykyä olen puolueeton juoppo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä lopetin maidon juonnin parikymmentä vuotta sitten. Minusta ei tullut vihreää eikä vegaania. Maidon korvasi olut. Tätänykyä olen puolueeton juoppo.

Elämäsi kehityskaari ei ole mennyt ehkä aivan parhaalla tavalla, kun kerrot olevasi juoppo. Mutta paljon hirveämpää olisi jos sinusta olisi tullut vihreä vegaani. Ja sehän olisi aivan katastrofi, jos olisit vihreä vegaani juoppo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämäsi kehityskaari ei ole mennyt ehkä aivan parhaalla tavalla, kun kerrot olevasi juoppo. Mutta paljon hirveämpää olisi jos sinusta olisi tullut vihreä vegaani. Ja sehän olisi aivan katastrofi, jos olisit vihreä vegaani juoppo.

Ja sen lisäksi vielä läski kommunisti, epäonnistunut elämässään täysin.

• Anonyymi
      UUSI

Provosoi jutuillaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      322
      2954
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      58
      2689
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1722
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1450
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1293
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1089
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70