Saattaa tulla, kunhan ne saavat Essayah'in pään käännettyä eikä se ehkä
niin vaikeaa ole ... ?
Essayah ainoana vastustaa eutanasiaa, mutta nyt aletaan eutansiaa varmaankin
tyrkyttää, kunhan Räsänen löytää Raamatusta sitä tukevat Jeesuksen sanat.
Ja löytyväthän ne.
"Köhille, sairaille ja vanhuksille lopetuspiikki?"
21
241
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sille tielle lähdetään, kannattaisiko tilannetta arvioida enempi taloudellisesta näkökulmastakin. Vanha kuolee joka tapauksessa aika pian. Ei kannata tuhlata piikkejä heihin. Maa on täynnä nuorta porukkaa, joille ei työ maita ja yhteiskuntakelpoisuuden kannalta muutoinkin on vähän niin ja näin. Vertaisasiantuntijoiksi näyttäisi olevan tunkua tulevaisuudessakin. Kun ynnää tulot ja menot heidän kohdallaan, saattaisi olla yhteiskunnallisesti armeliaisempaa vähän sekoittaa piikkejä neulanvaihtopisteissä? Oli sinun ajatuksesi keskustella aiheesta ….
- Anonyymi
Jokaista kuollutta jää suremaan iso joukko ihmisiä.
- Anonyymi
Ei suinkaan päin vastoin.
- Anonyymi
Kun ei elä ns.terveellisesti niin voi elää täysillä loppuun saakka. Itse en haikaile et eläisin sata vuotiaaksi.
- Anonyymi
joo ja mä itte haluan päättää milloin mä itte haluan lähteä lopullisesti tuonpuoleiseen,
mua ei kukaan muua piikitä kuoliaaksi vain mä itte SITTE JOSKUS kun sen aika on minusta ITTESTÄ ihan itte olen päättäny, tuullut lähteä.
jokohan meni perille, että
mä
ITSE PÄÄTÄN omsta asiaoista ihan ITSE ! ei kukaan muu eikä kenenkää muun käskystä tai toiveesta,
tuliko varmasti se j o selväksi kaikille MÄ ITTE ! - Anonyymi
Ainahan voi yrittää elää täysillä loppuun saakka. Mitä se täysillä eläminen sitten,
kun ei enää pysty mihinkään ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan voi yrittää elää täysillä loppuun saakka. Mitä se täysillä eläminen sitten,
kun ei enää pysty mihinkään ?Siihen Purran tarjoamaan piikkiin asti voi yrittää ellää täysillä.
- Anonyymi
Köyhät ei tarvitse piikkiä. Köyhät kuolee nälkään.
- Anonyymi
Menkää eläinlääkärille ja pyytäkää lopetuspiikki. Ihminen kun on eläin siinä missä koirakin.
- Anonyymi
Ja voihin sitä näytellä koiraa, Wuh.
- Anonyymi
Kyllähän se piikki olisi monelle vanhukselle oikein mieleinen varsinki illalla kun menee nukkumaan, käytäs rokottamssa uni piikki pyllyyn
ja kuinka suuri yllätys olisiki kun on oikein mukavasti nukkunu syvää unta ja aamulla ei tarviskaan enään herätä tähän kylmään hulluun maailmaan saisi nukkua ikuista ihanaa untaan siellä missä kaikki lähiomaiset rakkaat jo on, voi kun olisi ihan keksintö, mutta kuka se olis joka meidtät vanhukset kävis iltaisin rokkottamassa ikuiseen uneen, siinä olisi uusi ammatti jollekki kansalaiselle,
kai muitatte historiasta, enneki muinoin OLI olemassa PYÖVELEITÄ heidän työ-tehtävänsä oli pelkästään leikata pää poikki niiltä kansalaisilta jota kuviteltiin olevan joko rikollisia tai muuten yhteiskunnalle vaarallisia,
me vanhukset olemmeko me yhteiskunnalle vaarallisia huh, taidamme olla TALOUDELLISESTI koska varsinkaan nyt ei ainakaa suomen valtiolla näytä raha riittävän kunnoliseen avuttomien vanhusten hoivaan ja huolenpitoon,
tässäpä miettimistä, UUSI AMMATTI RYHMÄ SUOMEEN
AMMATTI PYÖVELIT jokaiseen kuntaan virkaa tekemään.
nyt alkaa kansan pudistus tarpeettomista vanhuksista ja vaivaisista
vain terveet jätetään.
tämä on mietelmä suomen vaikeuksista nyky yhteiskunnassamme, ei vielä ollenkaan toteutetu mutta ajatus on heitettu ilmaan, minne tuuli sen kuljetaa jää nähtäväksi !!!! - Anonyymi
Jokainen raato on ns. kotiin päin.
- Anonyymi
Sinun kotiin vai rikkaitten kotiin ?
- Anonyymi
Kaikille, joilla ei ole varaa luxusjahtiin jaetaan eutanasiapiikki.
Tuskin kenellekään pelkän köhän takia tultaisiin antamaan eutanasiapiikkiä.
- Anonyymi
Köyhät ovat Purran listalla - jos se läpi menisi. Onneksi ei mene.
Onneksi PS ei - vielä - ole päässyt niin pitkälle, mutta ampumaratoja
ne haluavat joka kylään, vaikka joka kylässä on jo ainakin yksi.
Hiekkakuopan reunallako ne aikeensa toteuttaa päästäkseen eroon
määrittelemästään "epäkelvosta aineksesta", joita ovat esim.
köyhät ja vanhukset kaikesta päätellen. - Anonyymi
Nazi-Saksassa katsottiin kaasutus edullisimmaksi ja vaivattomimmaksi
tavaksi päästä eroon epäkelvosta aineksesta.
Se kävi sutjakasti, kun kaasutettaville sanottiin, että riisukaa, pääsette
suihkuun. Uuniin vaan, ovi kiinni ja "kaasua" !
"Kaasua" on yhden persun tunnuslause.
Sen auton peräpäässäkin lukee "Kaasua!"- Anonyymi
Ei ollut Saksassa vaan Venäjällä Leninin sikaan, kaasut kolhoositalon yhteiskeittiöhellasta ja selvä
- Anonyymi
Ei kukaan estä sen lopetuksen voi järjestää itsekkin.
- Anonyymi
Voisiko ensin tutustua aiheeseen ja ottaa selvää, mitä eutanasia tarkoittaa ja vasta sitten paasata potaskaa ja pelkkää pashkaa julkisilla foorumeilla. Prkl.
- Anonyymi
PS:llä on menossa jonkunlainen "puhdistus". Voiko köyhä sairas kituva
ilmottautua vapaaehtoisesti jonoon ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192635
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45871
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165766Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725