Presidentti Trump on ehdottanu lakia jolla miesten masturbaatio kiellettäisiin Yhdysvalloissa. Naisista ei puhuta mitään.
On mielenkiintoista nähdä miten lakia valvotaan. Tuleeko seriffi paikalle?
Aikoinaan mummu jo varoitteli, että karvat kasvaa kämmeniin jos nuorukainen erehtyy itsesaastutuksen syntiin. Minä pöljä aloin kyselemään, että siksikö ukilla on niin karvaset käjet. Mummu huimi tiskirätillä pitkin korvia.
Armeijassa taas käskettiin hiljaisuuden julistamisen yhteydessä nostamaan käjet peiton päälle. Aamulla viltit oli kuitenkin tahmassa. Saattoipa joku pölökkypari herätä samasta petistäkin. Silloin naurua riitti, kun pöllämystynyt nuoripari konkoili ylös...
Itsesaastuttaminen kielletään USAssa
8
350
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta suomessa siihen kannustetaan ihan koulun kirjastossa. Samoin kokeilemaan banaania peppureikään. Kyllä lapset oppivat nopeasti. USA on takapajula.
- Anonyymi
Ei se Trump ole ollut joka kiellon takana on
- Anonyymi
Putin se oli
- Anonyymi
Minesotan demari oli ajatuksen takana
- Anonyymi
Nyt kun äänestätte demareita niin loppuu pöljäkkeiltä se ainut huvikin eli ensimmäiseksi kielletään se tumputus ja ketkä siihen syyllistyy torille tulee mustan kopin seinään nimilista ja valokuva... uskokaa huviksenne.
- Anonyymi
Pitääkö banaanit kuoria?
- Anonyymi
Kun Nante oli Nätti-jussin kanssa samalla savotalla niin eräänä iltana Nätti kertoi, että on nähnyt kun lapsi syntynyt kakkosen kautta. Nante ei uskonut ja sanoi ettei akan kakkoseen meinaa suorokaan mahtua, Nätti vähän närkästyi ja sanoi monesti sitä valehdellaan metri kaupalla, mutta jos parilla sentillä erehtyy niin ei sen pitäisi haitata.
- Anonyymi
Nätti-Jussilla oli toinen jalkaterä taaksepäin ja kerrankin iltamissa kävi ulkona paskalla ja takaisin sisälle tultuaan ihmetteli, kun paska hunajoi kokkö oli jäänyt pieksun kärjen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 831366
- 1291361
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘731204Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834