Sain kutsun uuden sähköauton esittelyyn.
Siellä tarjotaan makkaraa!
Makkara jonossa minua ei missään ole vielä nähty, meniskö?
Ostanko uuden sähköauton? kun saisin jopa makkaraa?
Vai antaako ne auton halvalla, kun en liikkeestä ole ostanut yhtään autoa.
Kuinka nuo vaaliesittely teltat, saat makkaraa, kun annat äänesi
osta auto, saat makkaraa.
Kumpaa sinä makkarasta?
Onko hyvä tarjous?
23
192
Vastaukset
- Anonyymi
et tarvitse autoa vaan auttajan
- Anonyymi
Miksi?
Kerrohan missä sinä voisit auttaa, jos tarvetta huomaisin?
Auto minulla on vasta 58 tuhatta km ajettu, automaatti ja osaan jopa ajaa sitä. Kuskiakaan en tarvii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi?
Kerrohan missä sinä voisit auttaa, jos tarvetta huomaisin?
Auto minulla on vasta 58 tuhatta km ajettu, automaatti ja osaan jopa ajaa sitä. Kuskiakaan en tarvii.mitä sillä teet osta asunto keskeiseltä paikalta äläkä tuhlaa rahaa autoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä sillä teet osta asunto keskeiseltä paikalta äläkä tuhlaa rahaa autoon
Minun ei ole tarvetta tuhlata, autoni olen maksanut, ajan kun tarvitsen sitä, aika minun matkani ole kotoa kauppaan ja takaisin, ajelen pikkasen pidempiä matkoja. Kauppaan pääsen autottakin 1,5 km ei ole matka eikä mikään. Jo vielä kolmannen asunnon ostaisin, se olis jo tuhlaamista!
Ole huoletta, ei minulla vielä ole velkaa!
- Anonyymi
Onkohan se vegaanimakkaraa?
Laktoositon, gluteeniton soijaton . . .
Mkr.- Anonyymi
mielenkiinnosta kysyn, onko vekaanit kieltäneet soijan vai sokaanit veijan ja mustanmakkaran
- Anonyymi
Et sinä Helsingistä asti ennätä tälle tarjoilulle,
esittely ihan kohta alkamassa, mutta en makkaran vuoksi lähde,
enkä ikänäni osta sähköautoa.
Makkaran laadusta en tiedä, ei ollut määrätty pukukoodia, eikä tarjoilun laadusta mainintaa, mutta makkaraa syö laihat ja lihavat, tuskin kaloreistakaan kovin nuukia ovat.
- Anonyymi
Ilman muuta makkaralle, viis sähköautosta. En osta ollenkaan kotiin makkaraa kun on niin tuomittava aine. Mutta heti kun jossakin tarjotaan, ryntään paikalle. Ottaisin kaksi jos ilkeäisin.
- Anonyymi
Makkarasta ja jäätelöstä on aina riittänyt puhetta, kun kesä alkaa.
En osta kuin siskonmakkaraa, siitä keittoa keittelen.
Miesvainaja ei ollut makkara rohmu, ei meillä lapsetkaan koskaan pyytäneet makkaraa krillaamaan, meillä savustettiin pihalla useimmiten kalaa. Joskus grilliin pihvi mieheen.
Juupajuu, Ihmettelin tuota makkaran tarjoamista, onko se halvempaa kuin kuppi kahvia koeajon jälkeen, tai myyjän mainospuhetta kuunnellessa.
Näin kaupassa Kotimainen uunilenkki 0,69 eurolla / tarjouksen.
En tarttunut tarjouksiin
Kuin juuri että sähköautojen hinnat ovat pudonneet ja laatuakin moititaan.
Yhdellä tuttavalla on, hän kuljettaa sillä vain lapset hoitoon, lyhyt matka ja latauspaikka lähellä, kotipihassa. On jäänyt monta kertaa matka kesken, akku tyhjä, eikä sopivaa latauspaikkaa, väärät pistokkeet ja mitä milloinkin.
Ei lähde ajamaan 300 km. matkaa kuin diiseli Mersulla!
Tytär osti Muskin sähköautoTeslan ilman makkaraa, Teslan arvo romahti kun Musk teki Natsi käsi tervehdyksen suorassa TV-lähetyksessä.
Grilli makkara maistuu vaikka epäterveellistä,- Anonyymi
15:35:42 oletko tosissasi?
mistä sinä omasi ostit, sen natsin, minä en mennyt autoesittelyyn, mutta en kyllä mitään natsejakaan söisi. - Anonyymi
Pertikki.
Tykkääkö autostaan?
Musk on yliviisas. Mutta, eihän puhuta politiikkaa!
Se on asia ihan erikseen, Anonyymi kirjoitti:
Pertikki.
Tykkääkö autostaan?
Musk on yliviisas. Mutta, eihän puhuta politiikkaa!
Se on asia ihan erikseen,Satuin lukemaan että Teslan arvo pudonnut, syyksi protesti Muskin käyttäytyminen, tosiasia markkinoille tullut paljon muitten valmistajien malleja ja hinnat ovat tulleet alaspäin.
No ei Tesla kummoiselta tuntunut istua kun sain oikein luvan siihen istua, hiljainen ääni kuin philips parranajokoneessani joka toimii myös sähköllä, liikkuu kun kättä liikuttaa.
Sähkö on tulevaisuutta sähköhammasharjani harvahampaiselle harja etsii suussa hammasta.
Taksi on paljon kätevämpi, ulko ovesta astut lämpimään autoon kuljettajan kumartaessa, kesää varten on kolmipyöräinen sähköpyörä, turvallinen saa nurin kun oikein yrittää.
- Anonyymi
Aloittaja, jos on makkara jonossa, silloin on mentävä paikalle!
Jos makkarat on riveissä, silloin ei maksa vaivaa kärsiä maksavaivaa.- Anonyymi
Jonottavat ämpäreitä, ovatko menossa ämpäriin?
Minulle ei kieliopillinen oikeinkirjoitus ole niin väliksi, sinulla se on ehkä jo tuonut neuroosin.
Lisää sinä pilkut ja pisteet, minä en niitä aina nää, kun oon heikko (huom) näköinen. ☹
- Anonyymi
Hyvissä hankkeissa Pertikin tytär.
En ole kysynyt paljonko valtio maksaa etätyöntekijälle, joutuu kerran viikossa ajamaan Hyvinkäältä Helsinkiin työreissun, sähköautolla 100 km maksaa 3 reilun 3 euroa riippuen miten lataa. Kesämökki reissuun 500 km riittää ilman välilatausta.
- Anonyymi
"Avajaisiin olen aina järjestänyt jotain purtavaa," sanoi minulta yritykseni ostanut mies.
Jos nyt sitten maanantaina, kun olet uusi omistaja, tarjoaisit asiakkailleni jotain purtavaa. Minä tuon täytekakkua ja keitän kahvia läksiäisinä, sanoin ja mietin mitähän tuo avajaisiinsa.
"Tuon purukumia, ostin sitä laivasta." sanoi hän.
Minä pidin läksiäiset sunnuntaina, hän avajaiset maanantaina, en mennyt katsomaan tarjosiko purtavaa!
Läksiäisissä oli kakkua ja kahvia, limsaakin sai, ja taisi olla paljon haikeuttakin paikalla, kyynelistä päätellen.
Ei tullut mieleenikään tarjota makkaraa, se kuului annokseen, jos tilattiin ; nakkeja ja muusia! - Anonyymi
Sähkö autot on vaarallisia liikenteessä jos kolari tulee
jopa palastajat voi saada kuolettavan sähköisku samoin matkustajat kuolee varmasti, ja kaiken huippu ne nykyisin syttyy palamaan yllättäin liikenteessä,
en ikinä ostais sähköautoa
sakassa ja ranskassa panotetaan e n e m m ä n normaalihin turvallisiin pensa ja diisell autoihin, niissä suurissa maissaki karseerataan sähköautoja, samoin ameriikassa ,
sielläki on pensa autot suositumpia,- Anonyymi
En ole innostunut edes kokeilemaan uusia keksintöjä, tuo bensa kone toimii ihan hyvin ja kulutuskaan ei ole 5 litraa sadalla km.
Autojen koko kasvaa, nyt haluavat kaupunkilaisetkin ajella mastoon sopivilla suurilla laatikoilla, Tuskin ovat tuvallisempia kuin pienetkään autot, massaa on ainakin vastassa kun kolaroivat,
Tuntuu että kaikki kehitys kulkee niin lujaa vauhtia, ettei vanha jaksa juosta perässä. Eikä auton tarvii olla suuri suurella koneella, huippunopeudet mitataan kilparadalla ei maantiellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole innostunut edes kokeilemaan uusia keksintöjä, tuo bensa kone toimii ihan hyvin ja kulutuskaan ei ole 5 litraa sadalla km.
Autojen koko kasvaa, nyt haluavat kaupunkilaisetkin ajella mastoon sopivilla suurilla laatikoilla, Tuskin ovat tuvallisempia kuin pienetkään autot, massaa on ainakin vastassa kun kolaroivat,
Tuntuu että kaikki kehitys kulkee niin lujaa vauhtia, ettei vanha jaksa juosta perässä. Eikä auton tarvii olla suuri suurella koneella, huippunopeudet mitataan kilparadalla ei maantiellä.Jos minä vielä auton ostan ostan taausti pienemmän kuin entinen, entineki on ihan normaali kokoinen kylläki laadukas auto mutta se on jo vanha
mutta ihan hyvä auto, katsastus poikaki sanoi kun kysin, ostanko uuden, niis sanoi jos ostat uuden saa HUONOMMAN auton kuin tämä heh olihan se uutinen,
nykyisissä uusissa autoissa on kaikenlaisia vikoja ja niitten korjaus huomattavasti hankalampaa kuin noitten vanhempien tavalisten polttomoottori autojen hulto ja korjaus,
- Anonyymi
Viime talvena olin taksi-Teslan kyydissä, miellyttävää matkantekoa ja kivat sisätilat , vain töyssyissä tärähteli takapenkillä istuessa.
- Anonyymi
Autot ja ajelut, hieman on harmaata
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011600- 2101487
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59990Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54777Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49745The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5702Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54692En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686