Miksi äänestäisin Perussuomalaisia?

Anonyymi-ap

Olen tämän yhteiskunnan tukipilareihin lukeutuva mies. Työssäkäyvä, nuhteettomasti ja terveesti elävä. Kaltaiseni pitävät tämän maan rattaat pyörimässä ja ryssän rajan toisella puolella.
Koti, uskonto ja isänmaa on pyhä kolminaisuus minulle ja kaltaisilleni. Itsenäisyyspäivänä käymme kunnioittamassa sankarihaudoilla tämän maan puolesta kaatuneita, katsomme Tuntemattoman sotilaan ties kuinka monetta kertaa ja kuuntelemme isänmaallisia lauluja Youtubesta.

Miksi minä äänestäisin Perussuomalaisia? En keksi yhtäkään syytä siihen. Tämän takia äänestämme sankoin joukoin SDP.tä ja Vasemmistoliittoa. Ne ovat edes hitusen pienen ihmisen puolella. Kokoomus kera apupuolue Perussuomalaisten ajaa vain rikkaan eliitin etua ja pitää huolen siitä että hyväveli verkosta voi hyvin.

62

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paras aloitus pitkään aikaan. Ja niin totta.

• Anonyymi

Missä kunnassa olet ehdolla?

• Anonyymi

Artjärvellä.

• Anonyymi

Toista kertaa en ennää erehdy. Persu ei saa koskaan ääntäni.

• Anonyymi

Perussuomalaiset joutuivat veemäiseen paikkaan johtamaan Orimattilaa. Juuri päättynyt koronakohkotus ja Venäjän hyökkäyssota vaikuttivat Orimattilan talouteen. Hienosti Pelle Vitterin porukat ovat saaneet uutta tuulta purjeisiin.

• Anonyymi

Ja paskat siihen perseen nuolentasn se kaatu. Teki niin kun Lassonni käski ja unohti omat mielipiteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja paskat siihen perseen nuolentasn se kaatu. Teki niin kun Lassonni käski ja unohti omat mielipiteet.

Samaa mieltä. Mies myi aatteensa ja lähti nuoleskeleen vaikka pitäisi olla toisin päin.

• Anonyymi

Se joku tarmo n kaikkista mahtavin. Hään molemmat kädetkin on kuulemma vasureita. Niil pystyy kantaa monta roskapussillistä ääniä sanovat..

• Anonyymi

Kylägalluppi kertoo tämän Tarmon olevan kovasti suosittu. Nyt tarvitaan oikeita osaajia valtuustoon.

• Anonyymi

Persut sanoi että tämä ensimmäinen kausi on ollut sisäänajoa. Seuraavalla kaudella tapahtuu jos äänestätte heitä.

• Anonyymi

Vasemmistoliiton Tarmo Taavila tulee saamaan paljon Persuhin pettyneiden ääniä. Ja Persuihin pettyneitä riittää.

• Anonyymi

Näin on. Tarmo kahmii persukkoihin pettyneitten äänet. Persukka = persu rassu.

• Anonyymi

En näe mitään aihetta äänestää perusjuomalaisia. Suuret puheet ja teot eivät koohtaa missään asijassa. T:Matti

• Anonyymi

Nyt pitäisi miettiä kuinka orimattila saisi houkuteltua maahanmuuttajat pysymään täällä ja lisääntymään etteivät lähde isoihin kaupunkeihin.

• Anonyymi

Ei pysy kun Orimattilassa ei ole töitä edes omalle väelle. Surkea tilanne.

• Anonyymi

Persuilla on alkanut ryhtiliike. Pelle Vitteri toi terveiset puheenjohtajien päiviltä.

• Anonyymi

Ai nyt se alkoi 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai nyt se alkoi 😁

Taitaa olla myöhäistä kun on jo paaskot housuissa.

• Anonyymi
        UUSI

Alkaa Pelle Vitteriä pelottaa , että reilu 15 000 e kokuspalkkio on jäämässä historiaaan .

• Anonyymi

Perussuomalaiset ovat Orimattilan kermaa. Esimerkillisiä kansalaisia.

• Anonyymi

meiän perhe ei äänestä vihreitä kun ne on rumia..

• Anonyymi

Hyvin sanottu! Laulussa sanotaan että rumien ihmisten pitäis pysyä kotona.

• Anonyymi

Niin olen kyllä katsonut että ei ole kovin paljon Orimattilassa kauniita naisia jotka olisi vaaleissa ehdolla Mielestäni ehkä Liike nyt ja yksi tai kaksi muuta niin löytyy vähän naiskauneutta mutta muuten aika heikko taso tuntuisi olevan Pitäisihän politikon näyttää edes joltain muulta kuin norsuulta mutta se on vain minun mielipide ja vasemmistolaiset ajattelee varmaan ihan eri lailla mutta sen takia he ovatkin juuri siellä vasemmistossa eikä heitä kukaan äänestä Toivottavasti Ainakin minua sattuu silmiin jos on epäsiisti ja ruma ihminen.

• Anonyymi

Norsupersut jyrää valtaan Orimattilassa. Sano mun sanoneen.

• Anonyymi

Olen vähän samalainen 60 v mies, velaton ja kokoomukseen kuitenkin varaton vaikka 43 vuotta työelämää ja tietenkin ammattiliitossa, luottamus toimessa töissä sekä parissa liiketominnallisen toimen hallituksessa, olin ylikersantti armeijassa kertaukset käyty mutta ylennykset jäi saamatta kun en leiki enkä kuulu reserviläisten sisäpiiriin, ajan saksalaisella autolla ja brittiläisellä moottoripyörällä.

• Anonyymi

Luulisi kelpaavan ehdokkaaksi noin hiano miäs.

• Anonyymi

Vasemmistoliitto on arjen sankarien puolue. Vasemmistoliittoa äänestämällä otamme pala palalta haltuun tämän maan. Ensin teemme kovan nousun kuntapolitiikassa ja sittten seuraavissa eduskuntavaaleissa olemme SDP:n kanssa hallituksessa. Purra ja Orpo on oppositiossa.

• Anonyymi

Ota ny se pääs jo pois roskapussista ja haukkaa välil happee däni.

• Anonyymi

En äänestä perussuomalaista. Niitten osaaminen on nyt Orimattilassa nähty. Suurin valtuustoryhmä on ollut hampaaton lammas. Eivät mitään ole saaneet aikaan, oikeastaan päin vastoin tehneet hallaa kylille ja kuntalaisille. Nuoleskelijoita .

• Anonyymi

Älä höpötä vasuri. Persut pelasti just orimattilan. Aamen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä vasuri. Persut pelasti just orimattilan. Aamen.

näi o! tuli enempi plussaa ku aisakellosta ikuna..

• Anonyymi

Mun mummon perhe ei äänestä roskapussihousuja.

• Anonyymi

Hyvin sanottu! Meitsi äänestää kokoomusta ja persuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu! Meitsi äänestää kokoomusta ja persuja.

Ai teitsi kans? Niin meitsikin! Hyvin sanottu!

• Anonyymi

Persut on söpöjä.

• Anonyymi

Niin on! Hyvin sanottu!

• Anonyymi

Typerys,vihervassuri

• Anonyymi

Hampaaton lammas on täydellinen ilmaus.

• Anonyymi

Vasemmistossa on tämän maan tulevaisuus! Tulot tulisi jakaa tasaisesti KAIKILLE! Rikkaat pois tästä maasta!

• Anonyymi

Mun perse äänestää rullakebab!

• Anonyymi

Minun mies äänestää vihreitä ei kyllä oikeasti äänestä niitä vihreitä minun serkku äänestää demaria vaikkei oikeasti äänestäkään ketään Mummo äänestää kokoomusta ja serkku äänestää persuja Mun koira äänestää Gay liittoa Mun kissa äänestää CBA CP on paras mun serkku äänestää itseään Kukaan ei äänestä ketään paitsi Metsän jänis äänestää porkkanaa tai ruohoa Esittää ruotsin laiva äänestää Tobleronea suklaata. Astronautti äänestää kuuta Jos Jupiterissa on makkaraa ja hernekeittoa sitä ei voi tietää Tai voi sen tietää jos omistaa kuuraketin ja käy katsomassa Itse ostan huulipunaa ja lähden Arvi in joraamaan koska se on hauskaa Siellä kysyn ihmisiltä ketä voi äänestää Sitten menen ostamaan pizzan ja lähden saunaan syömään sitä jos saunassa on lämmin jos saunassa ei ole lämmin niin en äänestä ketään ja miksi äänestäisin siinmä vasta on hauskaa kysymys että sen tietäisit

• Anonyymi

Toivottavasti Jari on ehdokkaana. Hää on niin söötti. Mopomies.

• Anonyymi

Vastarinta on turhaa! Demarit ja Vasemmistoliitto tekee vaaliliiton ja sitten on muitten prli pelattu.

• Anonyymi

hah! sit kokoomus tekee liiton keskustan kans ja vasurit nuolee kynsiään..

• Anonyymi

Persujen kans ei tee liittoo kukaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Vasurit tekeekin *omoliiton😁

• Anonyymi

Hei lapsukaiset! Luuletteko te tosissanne että näillä jutuilla ohjataan äänestämiskäyttäytymistä. Ei ohjata. Ikävä tuottaa teille pettymys, mutta teidän kannalta valitettavasti ihmiset osaavat käyttää omia aivojaan ja valita ilman apujanne että ketä äänestävät.

• Anonyymi

Paras kirjoitus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras kirjoitus!

eikä oo. älkää yrittäkö tunkee tänne mitää järkipuhetta..

• Anonyymi
      UUSI

Olen tyytyväinen Perussuomalaisiin Orimattilassa. Kaupungin taloutta pitikin karsia kovalla kädellä jotta saadaan budjetti tasapainoon.
      Esim. on turha yllä pitää mitään kyläkouluja kun niihin ei ole oppilaita. Myös oli hyvä myydä kaupungin omaisuutta kun niistä ei ole mitään hyötyä vaan kuluja.

• Anonyymi
      UUSI

Sama täällä. Arvostan Perussuomalaisia, jotka joutuivat ottamaan vastuuta Orimattilan holtittomasta taloudenhoidosta. Hennaan upotetut rahat ovat vaikuttaneet talouteen todella pahasti.
      Nyt kaupungin taloudessa on jo hieman valoa.

• Anonyymi
        UUSI

Olen Jari samaa mieltä kanssasi. Tv Jari

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen Jari samaa mieltä kanssasi. Tv Jari

aika monta jarii tääl
        t. kari

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

aika monta jarii tääl
        t. kari

Hyvin sanottu!
        T. Mari

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu!
        T. Mari

On meitä monia Perussuomalaisia. T:Sari

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On meitä monia Perussuomalaisia. T:Sari

Onko Sari vielä ehdokkaana?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Sari vielä ehdokkaana?

Kuka Sari?
        T. Ari

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka Sari?
        T. Ari

Sinkilä on muistaakseni nyt valtuutettuna. T. Lari

• Anonyymi
      UUSI

Meidän perhe äänestää jaloillaan. Hyvästi Orimattila. Olette jotenkin sekaisin. Ei tuu ikävä.

• Anonyymi
      UUSI

Joo toivottavasti kaikki orimattilaan muutoa aikova lukee tätä. Nää on ihan sekasin ja pimeitä!

• Anonyymi
        UUSI

Niinja tarkotan siis sitä miten nää sekopäät tääl haukkuu toisiaan.

• Anonyymi
        UUSI

Kuka nyt tänne muuttaisi? Moni lähtee. Moni myös kirkkomaalle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      315
      2888
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1283
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70