Vieläkö löytyy
Onko aitoja kommareta
19
889
Vastaukset
- Anonyymi
Hakas mies ainakin
- Anonyymi
Kyllä kepulaisia vielä piisaa!
- Anonyymi
Löytyy. Vasemmistoliittohan on kommunisteja täynnä
- Anonyymi
No ihan vaan kotitarvekommunisteja taitaa vielä jokunen löytyä jos tarkasti haeskellaan. Oikein vanhan ajan kiväärikommunisteja ei kyllä enää ole.
- Anonyymi
Keskusta on kommunistisin puolue tällä hetkellä. Veljeilevät venäläisten kanssa ystävyysseuroissaan.
- Anonyymi
Taitaa Ano Turtianen olla lähinnä aitoa kommaria ja ehkä Kiljunen?
- Anonyymi
Ei, kyllä se Keskusta-puolue on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä se Keskusta-puolue on
Ei taida olla
- Anonyymi
Keskusta, se aito kommunisti!
- Anonyymi
No eikös ne lähes kaikki "aidot" Neuvostoliittoon sisällis-sodan jälkeen loikanneet kommunistit ammuttu niskalaukauksella Stalinin toimesta vakoojina ja osa Siperiaan vankileireille?
- Anonyymi
Torilla oli tänään enemmänkin
- Anonyymi
Eiköhän se "Wellinki" ollut niitä viimeisiä Suomi-Korea seuran palkitsemia änkyrä-kommunisteja!
- Anonyymi
Keskusta on kommunistinen puolue
- Anonyymi
Perusteleppa väitteesi. Siis millä perusteella väität keskustan olevan kommunistinen puolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perusteleppa väitteesi. Siis millä perusteella väität keskustan olevan kommunistinen puolue.
Koska Keskusta-puolue veljeilee venäläisten kanssa ystävyysseuroissaan.
- Anonyymi
Mikään ei voita kunnon kommariseuran saunailtamaa.
- Anonyymi
Tupaillat, ahhh..
- Anonyymi
Siis tällaista meininkiäkö?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3024184481044076&id=323446771117874&set=a.327548234041061&locale=sr_RS - Anonyymi
Hyi helvetti!😫
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203734Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753221- 981949
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221434Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821394- 1031193
- 461151
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119