Mitä ihmettä

Anonyymi-ap

12

198

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän kokoomuslaisen alaisena kukaan kauan kestä!

• Anonyymi

Olisiko äänestänyt persuja ja leikkaukset osuneet omaan nilkkaan?

• Anonyymi

Rohkea teko. Minä en uskaltaisi vaikka elämässä ei enää muuta ole,kuin Suvimäen Klubitalo ja ruokajono.

• Anonyymi

Minä hakisin tilanteessasi Puuilosta kaksi metriä köyttä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä hakisin tilanteessasi Puuilosta kaksi metriä köyttä..

Juu, ei ole elämä enää minkään arvoinen, jos Suvimäen Klubitalo ainoa "ilo" elämässä...

• Anonyymi

On todella yllättäviä tekoja. Suomessa perinteisesti on eniten itsemurhia tehneet lääkärit, kun verrataan eri ammattialoja

• Anonyymi

Näkevät eliitin kulissien taakse,mitä ajattelevat oikeasti tavantallaajista.

• Anonyymi

Stubbi on veemäinen liskomies. Ampuvat ennen itsensä kuin ovat siellä.

• Anonyymi

Minun veikkaus on että syynä henkilökohtaiset ongelmat.

• Anonyymi

Voihan olla myös Keski-Afrikan poliittinen tilanne.

• Hei kaikki, joilla itsellänne tai läheisellänne on itsetuhoisia ajatuksia,

Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa. On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.

- Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Keskustelussa mainittiin esim. erotilanteet ja niihinkin on saatavilla tukea sekä ryhmässä että kahden kesken. https://tukinet.net/toimijat/miessakit-ry/

Joka viikko maanantaista keskiviikkon klo 15-19 ja torstaina klo 15-21 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

- MIELI Kriisipuhelin

Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.

- Kriisikeskukset

Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      121
      1729
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      857
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      148
      802
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      790
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      742
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      43
      646
    7. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      257
      639
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      40
      637
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      67
      609
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      577
    Aihe