Vaikeuksissa ensimetreillä pormestarin kamppailussaan. Arvotalon naapurin paljastivat totuuden.
Miten taas meni näin?
Sipoon herttua
18
319
Vastaukset
- Anonyymi
- Kallis Harkimo - näyttää Vain - Katkeruutensa - Kokoomukselle - !
- - - - se on itse sanonut - - - "" voihan itku minkä tekivät mulle "" - Anonyymi
Kyllä olisi melkoinen pormestari tämä Sipoo kuminaama?
- Anonyymi
Istuuko Joel Harkimo Hgin kaupungin valtuustossa ?
- Anonyymi
Tuolla Töölön asunnossa hän asu Helena Säkkisen kanssa. Miten tuo asia on, voiko kotikunta olla kahdessa paikassa?
- Anonyymi
Kotikunta on se missä on kirjoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotikunta on se missä on kirjoilla.
Jos tuloista verotetaan Helsingin veroäyrin mukaan niin silloin on helsinkiläinen.
- Anonyymi
Niin sekavaa settiä isä Harkimolla. Mikä hän on oikein miehiään!
- Anonyymi
Kiero, katala.. pikkuhiljaa leuattoman miehen baamio rapisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiero, katala.. pikkuhiljaa leuattoman miehen baamio rapisee.
Onko Joel Harkimo suorittanut mitään tutkintoa Hankenilla , mainita kuitenkin löytyy !
- Anonyymi
Pelle
- Anonyymi
Kuten on Joel poikakin.
- Anonyymi
Ja tuo kielenkäyttö : yli 7-kymppinen kansanedustaja huutaa vit***! Ei jatkoon.
- Anonyymi
Hjallis on tuhst kertaa parempi kuin nykyinen pelle virassaan.
- Anonyymi
Tuhat.
- Anonyymi
Siinä olet kyllä oikeassa.
- Anonyymi
Nyt vaan seurantaan, onko vuokratulot ilmoitettu/tullaanko ilmoittamaan. Näin ne rikkaat sipoolaiset miljonäärit sumuttaa köyhiä helsinkiläisiä.
- Anonyymi
Sipoon keisari….
- Anonyymi
Miksei kaappeja saanut avata? Nukkuuko tuolla hotellivieraiden keskellä? Ovi kiinni ja unta palloon, kun kiinalaiset ampuu raketteja sisäpihalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745