OneDriven käyttöä. Vai oiskohan siitä jääny mitään mieleen. Ois saatettu kohta harjoitella jotain ihan muuta… Mut sitähän tässä kai molemmat halutaan, tai mistä minä sun haluista tiedän…
Ois voitu mies kädestä pitäen harjoitella yhdessä
23
368
Vastaukset
- Anonyymi
En edes tiedä mikä on OneDrive?
- Anonyymi
Yksi kätistä ajamista. Toinen käsi lantiolla ja toinen käsi kaataa vinkkua kitaan ooorraaaaid. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kätistä ajamista. Toinen käsi lantiolla ja toinen käsi kaataa vinkkua kitaan ooorraaaaid. Sivusta
Onkos siellä maisteltu viiniä pikkurilli pystyssä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kerrottu. Vihdoinkin joku joka ymmärtää jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos siellä maisteltu viiniä pikkurilli pystyssä?
Siltäkö nyt tuntuu.. Ei valitettavasti viini maistu.
- Anonyymi
Mitäs siinä nyt tarttee harjotella. Sen kun latailee vaan menemään. Muista haluista en kyllä tiedä.
- Anonyymi
Tikusta asiaa käsite ei ole sulle selvästikään tuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tikusta asiaa käsite ei ole sulle selvästikään tuttu.
Ei kannata työnnellä tikkuja kaikkiin liittimiin, voi tulla tartuntariski!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata työnnellä tikkuja kaikkiin liittimiin, voi tulla tartuntariski!
Mitä tartuntaa sinä eniten pelkäät? 🙂🐤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tartuntaa sinä eniten pelkäät? 🙂🐤
Hulluus nyt lähinnä, tänne kirjoittelee lähinnä skitsot ym.
- Anonyymi
Samat sanat yhdelle miehelle....
- Anonyymi
Tule ja läppäse vihjailu vie minnekään!!!
- Anonyymi
Saisit tulla ja hiukan läpsästä halutessas! 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit tulla ja hiukan läpsästä halutessas! 😘
Lämpenen tosissaan virkamiehille!
- Anonyymi
Eiks virkamiesten ajot lopu klo 16 ku seinään samalla ku kynä tippuu kädestä.
- Anonyymi
Onko se mies sinun vanhus hoidokki vai miten ajattelit? Kannattaa pyrkiä heti vallankahvaan. Siellä on kuitenkin osaavat lapset perintöä jakamassa eikä se papparainen mikään tyhmä ole.
- Anonyymi
Kyllä viisasta on jättäytyä uusista suhdekuvioista täysin ulkopuolelle.
- Anonyymi
Ei mua se perijättären rooli kiinnosta, sänkyyn olin suuntaamassa. Vai luulitko että suunnittelin niin rajua menoa, et ois papalle tullut sydärikin siinä? 🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua se perijättären rooli kiinnosta, sänkyyn olin suuntaamassa. Vai luulitko että suunnittelin niin rajua menoa, et ois papalle tullut sydärikin siinä? 🫣
Semmoistahan sitä tässä haaveillaan. Piipun rahit puhtaaksi, kun vauhdilla mennään.
- Anonyymi
Joku voisi palauttaa kaiken mitä mun
one drivessä oli...- Anonyymi
Mitä hukkasit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hukkasit?
Kaikkihan mulla meni,
mitkä on jollakin kellä lie kaikki.
- Anonyymi
Varoituskolmio, kielletty ajosuunta ja tippuvia kiviä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862