Alkaa olemaan sellainen olo...

Anonyymi-ap

Ettei tästä taida tulla yhtään mitään. Miksiköhän edes jatkan...

11

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä ei taida tulla mitään? Ja miksi ei?

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Minun on täysin mahdoton ajatella olevani samassa sellaisen henkilön kanssa, jonka toiminta on ollut minua ahdistavaa ja stressaavaa! Ja toinen minulle todella vastemielinen asia on se, että minun pitäisi tehdä työkseni kotitöitä!

• Anonyymi

samassa tilassa

• Anonyymi

Jos kuka tahansa tulisi minulle sanomaan, että minulla olisi sinulle töitä kodinhoitajana ja ruoanlaittajana niin haistattaisin hänelle pitkät pas..t!

• Anonyymi

luin tänään sen mitä olin kirjottanut susta vuosi sitten. sillon päätin et nyt riittää se että ajattelen sua aina viikottain. päätin et haluun sut. tää vuosi oli vtun sekava jälleen kerran ja mun maaninen mieli on sekotettu moneen otteeseen. enkä mä susta tiiä mutta mä rakastan sua. nyt mä meen vaan sua kohti enkä jänistä. en ole pystynyt sua unohtamaan vuosien varrella mä luulen että eksäkin tietää että vaikka kuka mua yrittäis niin haluun vaan sinne mis meet kun kyllä sekin tietää. tunnen sua kohtaan aika paljon enkä mä vois näitä tosta vaan sanoa. ootan oikeaa aikaa vaikka sydän riehuu rinnassa ja haluis matkata jo sinne sinun syliin. oot mun maanpäällinen rakkausmies. oon valinnu sut jo. tuli meitä tai ei. hyvää yötä sinne kauas

• Anonyymi

Älä jänistä vaan laita sellainen tunniste,joka vain me tiedetään. Lopetetaan tämä vatulointi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jänistä vaan laita sellainen tunniste,joka vain me tiedetään. Lopetetaan tämä vatulointi.

kulta ei käy palstalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kulta ei käy palstalla

Eli jänistit kuitenkin. Jänishousu/pupupöksy!

• Anonyymi

Ehkä olet kunnianhimoinen etkä jätä projektia kesken

• Anonyymi

Mitä projektia??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä projektia??

Vastasin aloittajalle ja mikä se sitten onkin se hänen "tästä tulla mitään"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      56
      3726
    2. 45
      3126
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      153
      2939
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      39
      2796
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      73
      2390
    6. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      61
      1901
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      23
      1868
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      121
      1746
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      68
      1160
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      82
      1141
    Aihe