Ettei tästä taida tulla yhtään mitään. Miksiköhän edes jatkan...
Alkaa olemaan sellainen olo...
11
370
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä ei taida tulla mitään? Ja miksi ei?
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Minun on täysin mahdoton ajatella olevani samassa sellaisen henkilön kanssa, jonka toiminta on ollut minua ahdistavaa ja stressaavaa! Ja toinen minulle todella vastemielinen asia on se, että minun pitäisi tehdä työkseni kotitöitä!
- Anonyymi
samassa tilassa
- Anonyymi
Jos kuka tahansa tulisi minulle sanomaan, että minulla olisi sinulle töitä kodinhoitajana ja ruoanlaittajana niin haistattaisin hänelle pitkät pas..t!
- Anonyymi
luin tänään sen mitä olin kirjottanut susta vuosi sitten. sillon päätin et nyt riittää se että ajattelen sua aina viikottain. päätin et haluun sut. tää vuosi oli vtun sekava jälleen kerran ja mun maaninen mieli on sekotettu moneen otteeseen. enkä mä susta tiiä mutta mä rakastan sua. nyt mä meen vaan sua kohti enkä jänistä. en ole pystynyt sua unohtamaan vuosien varrella mä luulen että eksäkin tietää että vaikka kuka mua yrittäis niin haluun vaan sinne mis meet kun kyllä sekin tietää. tunnen sua kohtaan aika paljon enkä mä vois näitä tosta vaan sanoa. ootan oikeaa aikaa vaikka sydän riehuu rinnassa ja haluis matkata jo sinne sinun syliin. oot mun maanpäällinen rakkausmies. oon valinnu sut jo. tuli meitä tai ei. hyvää yötä sinne kauas
- Anonyymi
Älä jänistä vaan laita sellainen tunniste,joka vain me tiedetään. Lopetetaan tämä vatulointi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jänistä vaan laita sellainen tunniste,joka vain me tiedetään. Lopetetaan tämä vatulointi.
kulta ei käy palstalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kulta ei käy palstalla
Eli jänistit kuitenkin. Jänishousu/pupupöksy!
- Anonyymi
Ehkä olet kunnianhimoinen etkä jätä projektia kesken
- Anonyymi
Mitä projektia??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä projektia??
Vastasin aloittajalle ja mikä se sitten onkin se hänen "tästä tulla mitään"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222020- 1361966
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81182Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3831157- 621076
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61930
- 66921
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45896- 2821