Sen naispuolisen "ystävän" tarkoitusperät ja motiivit
Sinuna tarkastaisin
40
893
Vastaukset
- Anonyymi
Raha ja villi seksi
- Anonyymi
Ensimmäinen kiinnostaa, jälkimmäisestä jos semi disney vibat rehellisesti sanottuna.
- Anonyymi
Mikä vika on villissä seksissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vika on villissä seksissä.
Mitä on villi seksi??
- Anonyymi
Mitä sä enää koitat maalailla?
Ei tarvii.
Sait jo kaiken rikottua ja sotkettua valheillas. - Anonyymi
Kannattaa varmaan kertoa tuo suoraan sille, kelle on tarkoitettu. Ei se sitä täältä lue tai ei ainakaan tiedä, kenestä puhut ja kenelle, kun ei ole mitään vihjeitä.
- Anonyymi
Älä puhu paskaa ja toitota tuota samaa joka ketjuun.
- Anonyymi
Juurikin tuo villi seksi houkuttaa!
- Anonyymi
Seksimessuilta, jossa on suomen luterilainen kirkko nussinut lujaa,pappi pani paras
taan - Anonyymi
Miehen ei todellakaan kannata luottaa naispuolisiin ystäviin. Naiset on kieroja.
- Anonyymi
Paitsi mä.
- Anonyymi
Se on juurikin noin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi mä.
Niin on poikkeuksia tietenkin☺️
- Anonyymi
Tällä nuorella naisella on äärimmäisin tarkoitus tulla raskaaksi rikkaalle miehelle. Se on hänen ainut tavoite. Äitinsä toimii taka piruna. Perämetsän stalkkerit
- Anonyymi
Niin se on se lesbotukkasen perhe. Lyhyitä pyyleviä pohojammaalais lappalaisia. Lestadiolaisia.
- Anonyymi
Tyttö tekee lapsia ja äiti hoitaa ne kun tyttö juokseekuin venäläinen siittämässä itseään miehille. Ei voi kun ihmetellä kuinka ihmiset on epätoivoisia rahan suhteen.
- Anonyymi
On noloa mennä naimisiin rahan kanssa. Millaisia rosvoja sellaiset oikein ovat
- Anonyymi
Onhan se helppoa jos ei älli muuhun riitä
- Anonyymi
Tämä palsta on kyllä yks ilkeyden pesä. Maalaillaan toisten nimissä paskaa toisten niskaan.Sotketaan ketjut ja yritetään pilata ihmisten välit. Ihan kuten live elämässäkin. Jotkut otetaan silmätikuiksi joita yhdessä pilkataan. Julkaistaan huonolla hetkellä otetut kuvat. Sellaisia kuvia saa kenestä vaan, mutta vaan osasta julkaistaan. Oikein kytätään hetkiä räpsäistä huonosta kuvakulmasta kuva joka julkaista pilkattavaksi. Keksitään valheita terveydestä ja päihteiden käytöstä. Nautitaan yhdessä pilkkaamisesta. Tuota mustamaalaamista jatketaan vuosia . Kai tavoitteena on ajaa pilkankohde itsemurhaan. Toivottavasti aktiivipilkkaajat pääsevät itse vuosikausien pilkan kohteeksi. Saisivat nauttia siitä ilosta, kun muut nauraa keksityillä syillä. Luultavasti eivät kestäisi hourulaan joutumatta kovinkaan pitkään. Heikot kiusaavat. Sairasta touhua.
- Anonyymi
Niin samaa mieltä. Onkohan nämä paholaiset IRL samanlaisia. Ei mitään filtteriä ja käytöstapoja.
- AnonyymiUUSI
Siksihän täällä ollaan, kun muuhun ei pystytä, ei suoraan yhteyteen ainakaan. Suurin osa kateellisia ja mustasukkaisia ihmisiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin samaa mieltä. Onkohan nämä paholaiset IRL samanlaisia. Ei mitään filtteriä ja käytöstapoja.
Enpä usko että samanlaisia ovat IRL. Epäilen etteivät puhu mitään, ettei totuus paljastu, ehkä nyökyttelevät korkeintaan, jos sitäkään.
- Anonyymi
Aloittaja anomyymi tarkoittaa tällä ketä?
- Anonyymi
Aihe on monellakin tapaa ajankohtainen.
- Anonyymi
Tarkudtaidin ennemmin sen "mustasukkaisen" ämmän motiivit joka kuvittelee tietävänsä muiden motiivit.
- Anonyymi
Ei multa. Pysyn hiljaa, kunhan niiden kanssa ei tarvitse enää koskaan olla missään tekemisissä. Ei koskaan. Ja hyvin menee.
- Anonyymi
Ittees voit syyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ittees voit syyttää.
En syytä itseäni mistään. Aivan oikein toimin molempien kanssa. Nyt on helppoa hengittää, kun ei tarvitse nähdä eikä kuulla sitä paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En syytä itseäni mistään. Aivan oikein toimin molempien kanssa. Nyt on helppoa hengittää, kun ei tarvitse nähdä eikä kuulla sitä paskaa.
Minkä molempien? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä molempien? 🤣
No niitä kahta naispuolista ystävää tarkoitin. On mulla heille toki nimetkin, mutta jätetään tällä kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niitä kahta naispuolista ystävää tarkoitin. On mulla heille toki nimetkin, mutta jätetään tällä kertaa.
Eihän ne ole mitään ystäviä. Oot vain naurunaihe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne ole mitään ystäviä. Oot vain naurunaihe.
Ei ole tervettä nauraa ja pilkata toista. Terve löytää terveet huvit. Sairaspää keksii vain toisten satuttamista.
- Anonyymi
Inhottavaa jos on epäluotettavia ystäviä. Minä voin luottaa täysillä koohon ja ärrään ja puhutaan usein miesasioista. Kerroin mihin me ällän kanssa mennään kahville. Tuli mieleen, että ei kai he tule sinnepäin kytikselle niinkuin ennen vanhaan 😂
t. Mussu 💜 - Anonyymi
Voin mä sen perät tarkistaa.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? Puhuuko hän mun asioista ulkopuolisille?
- Anonyymi
sinuna pysyisin poissa muiden töistä ja rahoista ja suunnitelmista.
- Anonyymi
Sitä on tehty töitä jo silloin, kun et vielä syntynykkään, joten ole hiljaa. Enkä onneksi liity teidän poppooseen millääntavalla. Väistä jos et maailmaan mahdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on tehty töitä jo silloin, kun et vielä syntynykkään, joten ole hiljaa. Enkä onneksi liity teidän poppooseen millääntavalla. Väistä jos et maailmaan mahdu.
Ja tämä tuli täysin ulkopuolisena vastauksena.
Muihin puheisiin en liity.
- AnonyymiUUSI
- tässä linkissä SUPO lukee etsimänne tyyppi suomeksi unix java user name TRSI-- .helsinki []$ SL ~~~ ++++pimeyden voimat rm (b)logspot com $ ++>~~~++++nsaSUPOjp,'>> suomen armeija + ? //+ |up$$, * ' .helsinki säDEminä kaja18+ 2i57 jAVA € ;~ katre.sinikettu@animaliaFj AMNESIA60- m1.harris HARJULANwebdev d10 linkinpark
- AnonyymiUUSI
Hänen päänsä sisään en pääse. Tällä hetkellä hän ei kuitenkaan pyydä mahdottomia. Ja on ollut myös suureksi avuksi yrittäessäni ymmärtää naisten sielunelämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 867687
Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?
Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi616103Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va273543Miika elomo
Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni52603harrasterallit on syytä lopettaa
Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin311255- 641240
Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu
nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän861226- 1411035
Katsotaan eteenpäin!
Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan321016Ilmoitus 8.2.2025, klo 6.15
Ilmoitus 8.2.2025, klo 6.15 (S24 keskustele helluntailaisuudesta) Ikävä tehtäväni on tuoda saatu ilmoitus, koskien t183951