Menitte kylpylään vaikka tiesit millainen helvettu mun syksy oli.
Teidän takia kestin syksyn ja paskan.
Sä käänsit selän vaikka ilman sua en saa tunteet kuntoon ja pääse häpeästä ja itseinhosta irti.
Sä tiesit kuinka paljon kylpylään pääsy Teidän kanssa olis mulle merkinnyt.
Pyysin sulta taas apua... mitä teit jätit minut yksin.. iltaisin ja öisin mietin vaan miten jaksan ja kestän enää kun mulle kaikista rakkaimmat ihmiset on lähteny pois jos jonakin päivänä mun kännykkä ei vastaa niin..
Menit kylpylään
2
485
Vastaukset
- Anonyymi
Joo mut mä olin enimmäkseen miesten saunassa toisten kaappihomojen seurassa...
- Anonyymi
Niin ehkä kännykkäni on taas kerran hajonnut..
Miks et voi ymmärtää että ilman teitä olen oikeasti eksynyt ja täysin yksinäinen. Montako vuotta mun pitää tätä vielä kestää?
Milloin mun painajainen loppuu ja saan taas kuulua teidän elämään.
Mua ei enää kiinnosta vaikka joku tunnistaisi kuka olen. Iha sama.
Miten saatoit kuvitella että mikään raha olis teitä tärkeämpi?
Olisin ollut maailman onnellisin ihminen, jos olisin saanut muuttaa sinne missä asutte. Mutta sä sanoit että minusta tulee katkera!
Ei.
Minusta tuli katkera kun jätit minut tänne.
Olisin antanut aivan kaiken jos olisin saanu muuttaa.
Ehkä mun ei olekaan tarkoitus enää ikinä olla onnellinen!
Miksi vihaat minua??
Siltä minusta tuntuu.
Sä laitoit minut tauolle.
Ja sanon suoraan, että tämä että meidän välit on tauolla voittaa kaikki sen pahan ja sonnan jota olen kokenut.
Tämä tauko teidän kanssa on kaikista hirveintä aikaa..
Olisinpa sulle tärkeä ja rakas ja tapahtuisi ihme, että edes yhden pienen viestin laitat...
Terveisin eräs joka rakastaa elämää enemmän kuin rahaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163447Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370