Iltavirkuilla lapsilla voi olla muita suurempi riski epäterveelliselle ruokavaliolle ja ajan myötä painonnousulle. Asia ilmenee Helsingin yliopiston ja Folkhälsanin tutkimuksesta.
Iltavirkut lapset
10
166
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingin yliopistolla ja Folkhälsanilla sitä riittää tutkittavaa. Ovatkohan tutkijat itse olleet pentuina iltavirkkuja ja nyt etsivät selitystä ylipainolleen.
- Anonyymi
Pitäisikö tutkijoilla olla joku painoindeksi vai mikä tässä nyt risoo? Sekö ettet itse ole päässyt yliopistoon vai mikä?
- Anonyymi
Lapsilla toivomus koulupäivän alkamisesta vasta yhdeksän jälkeen valittamalla kouluväsymyksestä. Väsyminen tulee siitä, kun valvotaan aamuyölle saakka älylaitteiden kanssa, kuinkas käypi sitten työelämässä, siellä ei työajan alkua siirrellä.
- Anonyymi
Täytyy ryhtyä tutkijaksi tai somevaikuttajaksi, niin voi siirrellä "työaikaansa". Oikeissa töissä ei voi siirrellä.
- Anonyymi
Ne vanhemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy ryhtyä tutkijaksi tai somevaikuttajaksi, niin voi siirrellä "työaikaansa". Oikeissa töissä ei voi siirrellä.
Niin se menee.
- Anonyymi
Vanhemmilla vastuu lasten älylaitteiden käytöstä, mutta monet vanhemmat ovat itse aivan liian riiippuvaisia älylaitteista.
- Anonyymi
Valitettvasti aivan liian monilla älylaitteet vie voiton. 📵📵📵📵📵📵📵📵📵📵
- Anonyymi
Älylaitteet näyttävät tekevän myös vähä-älyisiä, kun seurailee tuloksia.
- Anonyymi
Vanhemmat sitä oppia antaa. 📵🔞🚭🛴
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185428
- 715168
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572010- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713