Oletteko olleet tekemisissä nyt tämän vuoden puolella ja millaiset kokemukset?
Kokemuksia Oulun työllisyyspalveluista?
11
242
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ollut missään tekemisissä Oulun TE-toimiston kanssa vuosiin enää, vaikka olen pitkäaikaistyötön ja työkyvytön. Eläkkeelle tuskin pääsee ennenkuin täyttää 50 vee, joten sitä ehkä nyt odotellessa. He eivät ilmeisesti pysty enää hoitamaan asioita, jos asiakkaita on vain yksinkertaisesti liikaa. Jos Oulussa on noin 15 000 työtöntä niin montako asiakasta jää yhden työntekijän vastuulle ? Mahdotonhan niitä on selata läpi saati tavata henkilökohtaisesti.
- Anonyymi
Ja paljonko Oulussa on avoimia työpaikkoja, tietääkö joku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja paljonko Oulussa on avoimia työpaikkoja, tietääkö joku?
Veikkaan että Oulussa on alle 50 kpl vakituista kokoaikaisia työpaikkoja. Lähempänä 10 kuin 50. Nyt puhutaan muista kuin piilotyöpaikoista.
- Anonyymi
yhtä lestadisoitunut kuin aiempiviritys
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Lestat ei ole juuri päässeet tuonne demariharppujen suojatyöpaikkaan luikertelemaan. Raahesta, Vihannista, Merijärveltä, Ruukista, Kempeleeltä ja Ylivieskasta on haalattu demariakkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Lestat ei ole juuri päässeet tuonne demariharppujen suojatyöpaikkaan luikertelemaan. Raahesta, Vihannista, Merijärveltä, Ruukista, Kempeleeltä ja Ylivieskasta on haalattu demariakkoja.
kyllä sen kuulee milloin lesta soittaa eikä työkkäristä ole muut soitelleet
- Anonyymi
Ei ole omia kokemuksia, mutta toivottavasti saavat laiskamadot töihin.
- Anonyymi
Ne on jo töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on jo töissä.
Minun naapuri ei ole töissä. Veronmaksajien rahoilla lorvii.
- Anonyymi
no mene sitten töihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun naapuri ei ole töissä. Veronmaksajien rahoilla lorvii.
Mistä tiedät että lorvii? Pahimmat laiskat on työssä käyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673498- 152206
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441231
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381083Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361041Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411020- 471014