Kokeilin kevytperäistä takavetoista ilma lukkoperää olevaa autoa lumikelillä.
Liikkeellelähtoö on vaikeaa.
Lukkoperäisellä helpompaa.
Takaveto, lukkoperä
12
221
Vastaukset
- Anonyymi
Lukkoperällä kulkee vakaammin , suoraan. Mutkissa puskee, jos ei luista yhtään.
- Anonyymi
Lukkoperä on yleensä LSD eli kitkalukko.
Kempin lukkoja on vain juniorien bemareissa - Anonyymi
Paitsi että juuri toisinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukkoperä on yleensä LSD eli kitkalukko.
Kempin lukkoja on vain juniorien bemareissaHiacessa oli kitkalukko ja omat öljyt
- Anonyymi
No shit!?
- Anonyymi
Ainaskin käytettyjen varaosien palstalla on usein e36 kempin periä tuon tuosta myynnissä.
Harrastepalstoilla oikein videoidaan miten tehdä kemppiperä.
Ei aikamiehet tarvitse sellaisia.
- Anonyymi
Toyota tundrassa on kait kitkalukot perissä?
- Anonyymi
Eikös tuo tundra ole se löysärunkoinen, jossa koppi ja lava heiluvat eri tahtiin epätasaisessa maastossa?
- Anonyymi
En tiedä Tundrasta jota ei siis tuoda Suomeen kuin yksityisesti.
Hiluksin autoveronkiertomalli on Suomessa modattu Truck Master.
Itsellä on takavetoinen farmari jossa on kitkalukko ja eteneminen on parempaa vaikka kyydissä olisi kuinka paljon terveisiä.
Aiempaa kokemusta on jatkuvasta nelivedosta jossa on kitkalukot edessä ja takana ja lisäksi jakovaihteistossa.
Sillä oli ilo ajella lumikelissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo tundra ole se löysärunkoinen, jossa koppi ja lava heiluvat eri tahtiin epätasaisessa maastossa?
Eli sama kuin Unimogissa? Siinä jouset joustaa ensimmäiset 45 cm, sitten runko. Näin ainakin noin vm 1950-1960.
- Anonyymi
Nykyautoissa on myös luistonestot ja ajonvakautukset ja niiden toimivuuksissa on eroa. Ei nykyisissä takavetoautoissa tarvita mitään lukkoperää kun liikkeelle lähtö tapahtuu noiden muiden avustimien avulla oikein hyvin.
- Anonyymi
Kyllä , kyllä, avasin takavetoisesta autosta ilman lukkoperää.
Niillä on ajettu vuosikymmenet ja vieläkin on pakettiautoja joissa ei ole lukkoa.
Itselläni on 2001 mallinen luistonestollinen C5.
Varhaiset luistonestot ovat jarruttavia, ts. kun ABS-anturi havaitsee nopeuseron olevan liian suuri se alkaa jarruttaa luistavaa pyörää.
Varhaiset MB mallit tulivat surullisen kuuluisiksi lumikelin ominaisuuksista juuri siitä syystä.
Kehitys on kehittynyt ja kiinteän kikalukon jälkeen ovat tulleet nopeuden tai väännön tuntevat.
Nykyise tasaupyörästöt ovat elektroniseti ohjattuja.
.My four-speed, dual-quad, Positraction 4-0-9 (4-0-9, 4-0-9)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011209Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2171195Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765