Kokeilin kevytperäistä takavetoista ilma lukkoperää olevaa autoa lumikelillä.
Liikkeellelähtoö on vaikeaa.
Lukkoperäisellä helpompaa.
Takaveto, lukkoperä
12
287
Vastaukset
- Anonyymi
Lukkoperällä kulkee vakaammin , suoraan. Mutkissa puskee, jos ei luista yhtään.
- Anonyymi
Lukkoperä on yleensä LSD eli kitkalukko.
Kempin lukkoja on vain juniorien bemareissa - Anonyymi
Paitsi että juuri toisinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukkoperä on yleensä LSD eli kitkalukko.
Kempin lukkoja on vain juniorien bemareissaHiacessa oli kitkalukko ja omat öljyt
- Anonyymi
No shit!?
- Anonyymi
Ainaskin käytettyjen varaosien palstalla on usein e36 kempin periä tuon tuosta myynnissä.
Harrastepalstoilla oikein videoidaan miten tehdä kemppiperä.
Ei aikamiehet tarvitse sellaisia.
- Anonyymi
Toyota tundrassa on kait kitkalukot perissä?
- Anonyymi
Eikös tuo tundra ole se löysärunkoinen, jossa koppi ja lava heiluvat eri tahtiin epätasaisessa maastossa?
- Anonyymi
En tiedä Tundrasta jota ei siis tuoda Suomeen kuin yksityisesti.
Hiluksin autoveronkiertomalli on Suomessa modattu Truck Master.
Itsellä on takavetoinen farmari jossa on kitkalukko ja eteneminen on parempaa vaikka kyydissä olisi kuinka paljon terveisiä.
Aiempaa kokemusta on jatkuvasta nelivedosta jossa on kitkalukot edessä ja takana ja lisäksi jakovaihteistossa.
Sillä oli ilo ajella lumikelissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo tundra ole se löysärunkoinen, jossa koppi ja lava heiluvat eri tahtiin epätasaisessa maastossa?
Eli sama kuin Unimogissa? Siinä jouset joustaa ensimmäiset 45 cm, sitten runko. Näin ainakin noin vm 1950-1960.
- Anonyymi
Nykyautoissa on myös luistonestot ja ajonvakautukset ja niiden toimivuuksissa on eroa. Ei nykyisissä takavetoautoissa tarvita mitään lukkoperää kun liikkeelle lähtö tapahtuu noiden muiden avustimien avulla oikein hyvin.
- Anonyymi
Kyllä , kyllä, avasin takavetoisesta autosta ilman lukkoperää.
Niillä on ajettu vuosikymmenet ja vieläkin on pakettiautoja joissa ei ole lukkoa.
Itselläni on 2001 mallinen luistonestollinen C5.
Varhaiset luistonestot ovat jarruttavia, ts. kun ABS-anturi havaitsee nopeuseron olevan liian suuri se alkaa jarruttaa luistavaa pyörää.
Varhaiset MB mallit tulivat surullisen kuuluisiksi lumikelin ominaisuuksista juuri siitä syystä.
Kehitys on kehittynyt ja kiinteän kikalukon jälkeen ovat tulleet nopeuden tai väännön tuntevat.
Nykyise tasaupyörästöt ovat elektroniseti ohjattuja.
.My four-speed, dual-quad, Positraction 4-0-9 (4-0-9, 4-0-9)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908666Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki494766Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414431Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462633Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.991510- 401306
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441256Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641172Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671100