Täällä puhutaan vain venäläisten ostamista kiinteistöistä tärkeiltä paikoilta.Paljonko niitä on ostettu Euroopasta ja mukana voi olla myös kiinalaisia.
Ukraina Trump
3
150
Vastaukset
- Anonyymi
Trumpin mukaan Ukraina siis aloitti sodan! Jos naispuolinen presidentti lausuisi jotain vastaavaa, kaikki miehet lähtisivät heti yksissä tuumin ajamaan hänet tiehensä ja pakottaisivat houruinhuoneeseen. Miesten solidaarisuus toisia miehiä kohtaan on aina hämmästyttänyt minua.
- Anonyymi
Ajatella että Amerikan kansalla on hallussaan ydinase.! Johtaja on menettänyt järkensä ulostulot on mitä sattuu suusta tulemaan .Veikkaisin noin 5v tasolla on käytös täysin arvaamaton
- Anonyymi
suomi antaa muille maille ilomielin sotilastietoja ja antavat valoilukoneiden lentää vapaasti kyllä ne varmasti vakoilevat omaan tarkoitukseen. Meidän ministeri ovat muiden valtioiden sätkynukkeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604936Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362249Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582079- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1831631Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3041569Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184