Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et vaan aina tunnista kirjoituksiani. Ihana olet kuitenkin, eihän se miksikään muutu. Voi hyvin.
Hyvää huomenta miehelle
48
6719
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin kuitattu
- Anonyymi
Kiva kiitos hei.
- Anonyymi
Turhaa se on. Palstalla mikään ei ole totta.
- Anonyymi
Niinhän luulet
- Anonyymi
Onneksi nähdään aina välillä oikeassakin elämässä, hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän luulet
Minä taas tiedän, että tämä rasittava gubbe kirjoittelee itselleen avauksia joissa käy keskustelua itsensä kanssa
- Anonyymi
Turhaa pskaa anna jo olla ,,mun mentävä on
- Anonyymi
"Mun mentävä on..." Mikä mattijateppo siellä kirjoittaa? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
;)tepiä vailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
;)tepiä vailla
😄😄😄😄😄Tää oli hauska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄😄😄😄😄Ihan paras kommentti👍
- Anonyymi
Tuli lämmin tunne, kun viimeinkin tapasin. Ihana olet.
- Anonyymi
Olemme tunteneet vuosia hänen kanssaan.
- Anonyymi
Säkin olet😊kiitos että tulit. Hetki oli vain minulle huono. Aina ei oo niin hehkeenä kotipöksyis
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkin olet😊kiitos että tulit. Hetki oli vain minulle huono. Aina ei oo niin hehkeenä kotipöksyis
Hyvät on kollarit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi.Mäkin haluan tulla sun luo!Panettaa..
- Anonyymi
Nyt on hieno aloitus. Käväsen aina joskus. Poistun jos on ikäviä kirjoituksia, koska ne voi herkästi kokea omalle kohdalleen, vaikkei olekaan. m>n
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Oletko itsellesi sentimentaalisuus avauksia kirjoittava gubbe kenties jotenkin narsistinen? Narsistin itsetunto on hauras, toisin kuin jotkut yrittävät heikäläisten🫵 keinotekoisen validaation tuottamisen prosessia ymmärtää.
- Anonyymi
En halua panna sua!Mul on oma ..
- Anonyymi
Voi hyvin sinäkin
- Anonyymi
Kiitos, kyllä voin.
- Anonyymi
Kyllä voin kiitos samoin
- Anonyymi
No hyvä ja kiitos.
- Anonyymi
Nähdään pian! ❤️
- Anonyymi
Sitä toivon😊
- Anonyymi
Näemme ehkä muutaman viikon kuluttua. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin P. A
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo !Nähdään sä oot ihana!
- Anonyymi
Kiitos rakas olet ihana... 💗
- Anonyymi
💕!!!
- Anonyymi
Hän on se ihana.
- Anonyymi
kiitos.Mä oon kans niin ihana!
- Anonyymi
Vajavaisilla tunnisteilla on vähän hankala päätellä, että keneltä kenelle menee. Mutta kysyisin tähän väliin, että onko ap:n nimen eka kirjain J, ja onko viestin kohteen nimen eka kirjain J?
- Anonyymi
Ässältä Jiille on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ässältä Jiille on.
Nykyl tuntuu,ett noi naapurit on ottaneet toisen naapurin kirjaimet,koska me emme täällä keskustele! Teidän kirjaimet on e ja o?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ässältä Jiille on.
Joo, toivottavasti nähdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyl tuntuu,ett noi naapurit on ottaneet toisen naapurin kirjaimet,koska me emme täällä keskustele! Teidän kirjaimet on e ja o?
Ei ne itse keskustele vaan ne on kaapattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on se gubbe hyvä, että sinunkin pää on naapureita täynnä ns. Ei mulla vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ässältä Jiille on.
E ,a,b ..
- Anonyymi
Täällähän minä mitä sinulle kuuluu kiitoksia hyvää
- Anonyymi
Minä en tosiaankaan sulle täällä toivottele mitään.j.miehelle.
- Anonyymi
Ihanaa kiitos kauheesti vaikka kauheesti en täälä ookkaan. tunnistan kyllä sinut kun verhonraosta kurkit menojani. Ihana olen vain niille jotka kunnioittavat yksityisyyttäni. Laita sälekaihtimetkin alas että et näe minua ja saunan ikkunaankin voisit verhon laittaa nyt näkyy usein liian paljon ja liian kauan
- Anonyymi
Kannattaa muuttaa pois..
Kohta voi sattua liikaa..ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa muuttaa pois..
Kohta voi sattua liikaa..ap.Ei aloittajalta.
- Anonyymi
kiitos!voin hyvin ja nyt minun elämäni on upeaa!kaikkea hyvää sulle!Ja heippa.
No päivää tämä minulle jo on, se on totta että useinmin olen metsässä kuin täällä, täällä kun ei tahdo saada mitään aikaan. täällähän minä olen ihan eksyksissä ja silloin kun eksyy pitää lähteä kotio ;-)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712741
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472150Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752030Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2521674- 691433
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2991374- 771305
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381196Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751017