On se vaan hyvä, että on kilpailua.
Itse keskitän suurimmat ostokset Lidliin.
Luomutuotteet halvempia ja tuoreempia kuin muualla.
Lisäksi on paljon tuotteita, mitä ei muualta saa.
Bonussysteemi kannattaa ja paistopiste on mahtava!
Mikä muu kauppa muistaa synttäreillä kuin Lidl?
Kolmas Lidl Joensuuhun
10
166
Vastaukset
- Anonyymi
Ja spar tulee
kohta voit ahmia itsesi halvalla tosi paksuksi- Anonyymi
Katkeruuttahan se tuokin...
- Anonyymi
Vai paksuksi :D
Onneksi olen kyllä ihan normaalipainoinen.
Mites sinä?
Spar ei houkuttele.
- Anonyymi
Mie käyn kans liiterissä.
Nytkin oli tarjouksessa rotukarjat ja paistit.
Samoin rehut.
Kannattaa katsoa, mitä ostaa ja mistä ostaa.
Käyn monissa kaupoissa valkkaamassa halvimmat tarjoukset.- Anonyymi
Siinäpä se aika kuluu kivasti kun linttii menemään Lidlit ja muut kilpailijat. Tulee säästöä...noh, tulee mitä tulee.
- Anonyymi
Kalliimmissa ei olisi niin tungosta.
- Anonyymi
Ostan sieltä mistä saa boonusta.
- Anonyymi
Itse ostan sieltä mistä saa.
- Anonyymi
Niin paljon ottaa päähän että isot kaupat tappaa kaikki pienet.
Tästä johtuen meidän 5xhengen perheen ostokset tehdään kävelymatkan päässä olevassa k-marketissa.
Ihan riittävästi on valikoimaa ja tarjontaa arkiruuan ja satunnaisesti jonkun paremmankin tekemiseen.
Se nyt on ihan sama jos ostokset maksaa sen 50€ enempi viikossa, se on vain rahaa siinä reilun tuhannen euron kk ostoksissa.
Enempi se pienempi kauppias tarvii ostajia mitä nuo isot höyrymarketit. - Anonyymi
On se kumma, kun joillekin jokin kauppa on kuin uskonto. Itse ostan kaupoista, jotka sattuvat kotimatkalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048