Lopputarkastus oli perjantaina, kaikki kunnossa, elimistöstä poistetaan huomattava määrä vettä joten rasvaa ei kannata syödä, vaan proteiinia noin 12 kertaisella annoksella, veden poistuma muuttaa helposti rasvaksi, koska rasva helposti korvaa vesivajetta... Ruokailu 4 tunnin välein pieniä proteiinipitoisia annoksia.
2010 oli pieneltä osin oikeassa.
10
199
Vastaukset
- Anonyymi
Amican lippuset menee hukkaan. Tietääkö Pimpshorny mitä keitellä, että saat proteiinisi?
- Anonyymi
Kun trollipoju aukoo päätään joka asiasta, olisi ihme jos joku pieni yksityiskohta ei osuisi kohdalleen, mutta ei siinä ole mitään tekemistä osaamisen kanssa, vaan sattumasta.
- Anonyymi
Täytyy korjata todellisuudessa tuo proteiini kommentti ei tullutkaan 2010 vaan kaverilta PasiAnssilta, ikäiseni kotkalaismies, hän totesi että kun nestepoistuu se korvautuu hyvin helposti rasvalla, jos sitä on tarjolla, siis älä syö rasvaisia ruokia, vaan sellaista missä on paljon proteiinia, vaikkapa kanaa... jos kehuin turhaan 2010, mutta 4 tunnin välein ruokailu on 2010.
- Anonyymi
64 vuotiaana siis sinulle kerrottiin proteiineista ja rasvoista?
Voi herran tuteli... Vähintään 35 vuotta THL, lehdet, lääkärit, kuntoilijat ja ravintoterapeutit on miltei päivittäin puhunut proteiinin määristä ja hyvistä sekä huonoista rasvoista sekä siitä että tulisi syödä usein ja pienempiä annoksia.
Sinä siis nyt kiinnität asiaan huomiota ensimmäistä kertaa. Täytyy taas kysyä että missä luolassa olet kasvanut?
Jokaiselle sydän- ja verisuonitaudeista on suositeltu vuosikymmenien ajan että prosessoidut ruoat jätetään pois ja muut jotka nostaa kolestrolia.
Vuosikymmeniä on suositeltu syömään usein, jotta koneet pysyy käynnissä. Harvoin ja paljon syöminen on se pahin, sillä elimistö alkaa hamstraamaan sitä ruokaa pahan päivän varalle odottaessa seuraavaa annosta.
On puhuttu ravintoympyrästä meillä ainakin kouluissa jo 50 vuotta sitten. Pitkään ollut suosituin lautanen sellainen pyhä kolminaisuus, että kolmannes hiilareita (riisi, peruna, spagetti) kolmannes lihaa ja kolmannes kasviksia.
Ja ihan yhtä pitkään on toitotettu kuidun, marjojen, pähkinöiden, avokadon jne merkityksestä. Maitotuotteet on ikuinen kiistelynaihe, joillakin ei suolisto toimi ilman probiootteja.
50 vuotta on toitotettu kalan suositusmääristä. Välillä se on kerta viikkoon, välillä kahdesti.
Voi vai margariini- keskustelu on kääntynyt hyvien kasvismargariinien puolelle.
Voita ei kuitenkaan tarvita suhteessa paljoa tuomaan makua kananrintaan taikka naudanpihviin. Possussa sitä ei tarvita.
Täysjyväleipä, puuro, omena, marjat ja banaanit jogurtin kera välipalaksi niin pysyy pierusuoli toiminnassa. Juusto on myös yksi kiistanaihe. Joissakin tutkimuksissa se on hyväksi ja joissakin huono.
Näistä ei pidä ottaa stressiä eikä kokea että kaikkea pitää syödä heti, vaan tärkeintä on pienentää annoskokoja ja tihentää syömistä.
Yksinkertaisesti olen toteuttanut tuota ottamalla autoon mukaan pari banaania tai omenan ja ostan juotavan jogurtin seiskasta matkaevääksi.
Eläinrasvoissa kyse on enemmänkin määristä kuin laadusta. Jos vedät possumakkaraa ilman kuituja ja kasviksia ja probiootteja suolenmutkaan, niin se jää sinne suolenmutkaan.
Kun suoleen haluaa vibaa, kokonaiset jalapenot laittaa sitä sinne. Ei tarvi syödä kuin pari palkoa päivässä.
Kananmunat ja se kuuluisa tonnikala on parhaita proteiininlähteitä ja nykyisin on loppunut se turha jauhaminen kananmunan kolestroleista. Se ei nosta kolestroleja järkevissä määrissä laisinkaan vaan se on yksi parhaista ravinnonlähteistä.
Golfkierroksella on joskus omat munat mukana, kananmunatkin, jos ei kentällä niitä ole. Yleensä on.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi herran tuteli... Vähintään 35 vuotta THL, lehdet, lääkärit, kuntoilijat ja ravintoterapeutit on miltei päivittäin puhunut proteiinin määristä ja hyvistä sekä huonoista rasvoista sekä siitä että tulisi syödä usein ja pienempiä annoksia.
Sinä siis nyt kiinnität asiaan huomiota ensimmäistä kertaa. Täytyy taas kysyä että missä luolassa olet kasvanut?
Jokaiselle sydän- ja verisuonitaudeista on suositeltu vuosikymmenien ajan että prosessoidut ruoat jätetään pois ja muut jotka nostaa kolestrolia.
Vuosikymmeniä on suositeltu syömään usein, jotta koneet pysyy käynnissä. Harvoin ja paljon syöminen on se pahin, sillä elimistö alkaa hamstraamaan sitä ruokaa pahan päivän varalle odottaessa seuraavaa annosta.
On puhuttu ravintoympyrästä meillä ainakin kouluissa jo 50 vuotta sitten. Pitkään ollut suosituin lautanen sellainen pyhä kolminaisuus, että kolmannes hiilareita (riisi, peruna, spagetti) kolmannes lihaa ja kolmannes kasviksia.
Ja ihan yhtä pitkään on toitotettu kuidun, marjojen, pähkinöiden, avokadon jne merkityksestä. Maitotuotteet on ikuinen kiistelynaihe, joillakin ei suolisto toimi ilman probiootteja.
50 vuotta on toitotettu kalan suositusmääristä. Välillä se on kerta viikkoon, välillä kahdesti.
Voita ei kuitenkaan tarvita suhteessa paljoa tuomaan makua kananrintaan taikka naudanpihviin. Possussa sitä ei tarvita.
Täysjyväleipä, puuro, omena, marjat ja banaanit jogurtin kera välipalaksi niin pysyy pierusuoli toiminnassa. Juusto on myös yksi kiistanaihe. Joissakin tutkimuksissa se on hyväksi ja joissakin huono.
Näistä ei pidä ottaa stressiä eikä kokea että kaikkea pitää syödä heti, vaan tärkeintä on pienentää annoskokoja ja tihentää syömistä.
Yksinkertaisesti olen toteuttanut tuota ottamalla autoon mukaan pari banaania tai omenan ja ostan juotavan jogurtin seiskasta matkaevääksi.
Eläinrasvoissa kyse on enemmänkin määristä kuin laadusta. Jos vedät possumakkaraa ilman kuituja ja kasviksia ja probiootteja suolenmutkaan, niin se jää sinne suolenmutkaan.
Kun suoleen haluaa vibaa, kokonaiset jalapenot laittaa sitä sinne. Ei tarvi syödä kuin pari palkoa päivässä.
Kananmunat ja se kuuluisa tonnikala on parhaita proteiininlähteitä ja nykyisin on loppunut se turha jauhaminen kananmunan kolestroleista. Se ei nosta kolestroleja järkevissä määrissä laisinkaan vaan se on yksi parhaista ravinnonlähteistä.
Golfkierroksella on joskus omat munat mukana, kananmunatkin, jos ei kentällä niitä ole. Yleensä on.
2010Lisään vielä että isäukon infarktin aiheutti hänen rankat ruokailutottumukset, jotka oli seurausta erittäin köyhästä lapsuudesta ja erittäin raskaasta työstä.
Äijä oli huippukunnossa ja kroppa kuin painijalla, mutta suonet tukossa. Pääasiallinen ravintonsa oli tirriliha ja sen hän paistoi tulikuumalla valurautapannulla runsaassa voissa karstaiseksi saakka.
Töissä hänellä oli mukana makkaraa. Lauantaimakkaraa tai jahtimakkaraa sellainen puoli kiloa voileipien kanssa. Isäukko ei tiennyt mitä on hedelmät ja ei tuntenut muuta kasvista kuin perunan.
Isäukko ei tiennyt myöskään mitä on blandis tai kuivuminen. Pelkkää tiukkaa viinaa miesten reissulla hellesäässä koko viikonloppu alansa MM-kisoja seuratessa ja se oli siinä.
Kolestrolipotilaalle kuivuminen on vielä vaarallisempi kuin terveelle. Veri menee paksuksi ja kuivuminen altistaa rytmihäiriöille ja silloin se paksu veri tukkii suonet.
Me lapset syötiin terveellisesti, vaikka köyhiä oltiinkin. Omasta maasta tuli noin kahdeksaa eri kasvista. Tomaateille oli kasvihuone ja välipalaksi oli aina esim porkkanaa, lanttua, marjoja maidolla tms.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Olet taas luonut täysin väärän kuvan, tosiasiassa minulla ei ole koskaan ollut tarpeen hallita ruokailuani, olen syönyt mitä olen halunnut, en ole katsonut mitää.n ravintoympyröitä, nyt olen uudessa tilanteessa, kun vesi poistuu elimistöstä, luonto pyrkii korjaamalla tilanteen käyttämällä kaiken rasvan mitä on, eli kun vältän rasvaa, ja korvaan sen proteiinillä, neljä munaa päivässä... Ruoka vähä rasvaista alle 15 %...
Olen muuten lääkärin mukaan erittäin hyvässä kunnossa,alle 50 v. keho, jos nestepoistuu suunnitellusti paino on vuoden päästä alle 108 kiloa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet taas luonut täysin väärän kuvan, tosiasiassa minulla ei ole koskaan ollut tarpeen hallita ruokailuani, olen syönyt mitä olen halunnut, en ole katsonut mitää.n ravintoympyröitä, nyt olen uudessa tilanteessa, kun vesi poistuu elimistöstä, luonto pyrkii korjaamalla tilanteen käyttämällä kaiken rasvan mitä on, eli kun vältän rasvaa, ja korvaan sen proteiinillä, neljä munaa päivässä... Ruoka vähä rasvaista alle 15 %...
Olen muuten lääkärin mukaan erittäin hyvässä kunnossa,alle 50 v. keho, jos nestepoistuu suunnitellusti paino on vuoden päästä alle 108 kiloa.Ettei vaan lääkäri sanonut että olet erittäin hyvässä lihassa. Ymmärsit taas kaiken väärin. Tuskin se uurna vuoden päästä painaa montaa kiloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei vaan lääkäri sanonut että olet erittäin hyvässä lihassa. Ymmärsit taas kaiken väärin. Tuskin se uurna vuoden päästä painaa montaa kiloa.
Sinulla on nuo alkoholi ongelmat lähellä sydäntäsi, eikä kannattaisi ryhtyä laittamaan korkkia kiinni, pysyvästi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet taas luonut täysin väärän kuvan, tosiasiassa minulla ei ole koskaan ollut tarpeen hallita ruokailuani, olen syönyt mitä olen halunnut, en ole katsonut mitää.n ravintoympyröitä, nyt olen uudessa tilanteessa, kun vesi poistuu elimistöstä, luonto pyrkii korjaamalla tilanteen käyttämällä kaiken rasvan mitä on, eli kun vältän rasvaa, ja korvaan sen proteiinillä, neljä munaa päivässä... Ruoka vähä rasvaista alle 15 %...
Olen muuten lääkärin mukaan erittäin hyvässä kunnossa,alle 50 v. keho, jos nestepoistuu suunnitellusti paino on vuoden päästä alle 108 kiloa.Hoi, viiden munan mies! Älä puota painoa alle 110kg:n. Tuo on riisitautisten raja.
- Anonyymi
Milläs se vesi poistetaan? Ruuvataan Oraksen hana napaan ja avataan? Saat kätevästi pesuveden siitä samasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716207- 1335564
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4703446Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091827Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3811286- 381266
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47984Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889