Suhtautuvat hoitoihin ja ihmisiin hankalasti, koska...??? Tuottaa kustannuksia? Minunko bemari hoitopaikan parkkiksella on? Pääministeri on tuomassa tai tuonut vahvempia juomia ruokakauppoihin ja valtio ylläpitää viinamonopolia ja mahdollisesti kaljoja aletaan kuljettamaan pian kotiin ettei tarvitse enää lähteä hakemaan kaupasta. Onkos se sitten ollut helpomapaa hoitaa tietokonepeliriippuvaisia ja seksiriippuvaisia? Mikä on sairaus joka terveydenhuollolle kelpaa? Tienaavatko he koulutuksellaan ja pyörittelevät sormiaan ja kasaavat bemarinsa parkkikselle oman suuruutensa osoituksena. Onko ainut terveydenhuollon muoto korjata sukupuolia, niistä rasvapateistako se terveys lähtee? Minulla on idea. Viinakaupat yksityisille ja kaikista alkoholijuomista alv osuus pois. Tämän jälkeen ei tarvitse enää hoitaa kuin talviliukastuneiden lonkkamurtumia.
Päihdehoito lääkärien kirous
Anonyymi-ap
1
148
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni olisi viisainta lopettaa kaikkien muiden ihmisten hoito paitsi lapsien. Täysin turhaa verorahojen tuhlausta aikuisten hoitaminen, menkööt yksityisille ilman KELA korvauksia. Käteiselle maksu heti respassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491693- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811184
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194997