Mietitkö koskaan

Anonyymi-ap

Suodaanko meille enää mahdollisuutta kohtaamiseen....?

91

1313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei sua kiinnosta 🤷🏽‍♀️

• Anonyymi

Kiinnostaa. Minulla on ikävä sua.

Mies sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Nyt ku esitit asian näin niin kyl toi on käynyt mielessä. Samalla miettinyt sitäkin, että onko hänellä mitä tuntemuksia minua kohtaan? Minua kiinnostaa monella tavalla ja ehdot ovat auki, mikä vaatisi keskustelua paljonkin, jotta tietäisimme mahdollisuuksistamme tulevaan?

Mihin kaikki voisi johtaa lopulta. Emme ole enää mitään junnuja. Mut, onko meillä minkälaiset eväät yhdessä ololle? Haluaisin uskoa, että olisi hyvät eväät ja samalla epäilen, et olenko omien tuntemusteni kanssa kuinka kujalla? Harvoin kohdataan jos ollenkaan (ehkä kerran vuodessa)?

• Anonyymi

Kyllä, jatkuvasti pelkään että ei

• Anonyymi

Ähh, ei vissiin auta jos meen parvekkeelle huutamaan sun nimee?

• Anonyymi

Kokeile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile.

Haha kaikki piiiiip nimiset ihmiset 500 m säteellä ois mu partsin alla sitten!

• Anonyymi

Avasin parvekkeen oven. Nyt voit huutaa. Kuuntelen kuuluuko sinun ääni tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avasin parvekkeen oven. Nyt voit huutaa. Kuuntelen kuuluuko sinun ääni tänne.

Sulla on kiva ääni. Tai siis sillä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on kiva ääni. Tai siis sillä.

Puhelintyttö ääni?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haha kaikki piiiiip nimiset ihmiset 500 m säteellä ois mu partsin alla sitten!

Ootko joku kimittäjä? Kunnon mies ku huutaa se kuuluu kilometrin päähän helposti?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko joku kimittäjä? Kunnon mies ku huutaa se kuuluu kilometrin päähän helposti?

Mä oon miettinyt sun ääntä. Onko se matala vai kimeä? 😃

• Anonyymi

Mietinhän minä.

• Anonyymi

Mietin….

• Anonyymi

Se käy ihan joka päivä mielessä.

• Anonyymi

Toinen huolenaiheeni on oma masentuneisuuteni jos kohtaisin naisen. En osaisi olla aktiivinen. En saisi mitään sanotuksi. Yritän löytää tästä pois.

• Anonyymi

Se voi mennä niin, että hän ajattelee sun olevan rauhallinen. Se on plussaa, mulle ainakin olis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voi mennä niin, että hän ajattelee sun olevan rauhallinen. Se on plussaa, mulle ainakin olis.

Niin. Tai luulee ettei kiinnosta. Masentuneena kun on semmoinen luovuttamisasenne usein päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Tai luulee ettei kiinnosta. Masentuneena kun on semmoinen luovuttamisasenne usein päällä.

Joo, ymmärtän. Joku pienikin merkki että, sua kiinnostaa, se riittää. Näin sanon, se on näkökulmani naisena. Kyllä ihmiset ottavat kiinni pienestäkin vinkistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ymmärtän. Joku pienikin merkki että, sua kiinnostaa, se riittää. Näin sanon, se on näkökulmani naisena. Kyllä ihmiset ottavat kiinni pienestäkin vinkistä.

Ehkä se on sitten niin. Nyt minun pitäisi sitten kohdata hänet ja katsoa häntä silmiin ainakin.

• Anonyymi

Kyllä suodaan

• Anonyymi

Kuka suo?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka suo?

All mighty Thor, reckon

• Anonyymi

Me lähes tulkoon törmättiin. Oli joistain sekunneista kiinni. Katsoin vain, kun lipusit ohitseni. Menin aivan sekaisin. Ei sekään ollut mikään mahdollisuus. Näytettiin vaan että siinä se meni.

• Anonyymi

Sama tunne oli mulla.

• Anonyymi
        UUSI

Nysse Nysse miksi ohi vain ajelet pysäkiltäin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nysse Nysse miksi ohi vain ajelet pysäkiltäin

Eikä ne tajua vieläkään

• Anonyymi
        UUSI

Eilenkö näin kävi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eilenkö näin kävi?

Ei, kyllä tästä on jotain kolmisen kuukautta jo.

• Anonyymi

Askarruttaa se mieltä ja tuntuu ajatuksena hyvin surulliselta. Tiedän ja tunnen sen ettei todennäköisyys ole kovin suuri, mutta pidän tapani mukaan heikon oljen korren elossa ja varaan oikeuden säilyttää pienen ÄSSÄN takataskussani. Käytän sen tulevaisuudessa ja toivon sen tuoman sattuman tuovan meidät ainakin hetkellisesti samalle alueelle, olkoon onnetar myötä ja näyttäköön tien luoksesi. En kuitenkaan toivo mahdottomia, katsoisin vain kauniisiin kasvoihisi ja toivottaisin maailman parasta kesää ja onnea valitsemallesi tielle.
      https://www.youtube.com/watch?v=PfqCi5W96vE

• Anonyymi

Minusta se kaiketi on kiinni, kun en enää mene normaalisti "paikalle. "

• Anonyymi

Mietin kyl

• Anonyymi

Kenelle kirjoitit ap,miehen etukirjain?

• Anonyymi

T - ap

• Anonyymi
        UUSI

Mistä teet näitä automaattisia oletuksia, että tämä kuuluisa aloittaja, mistä turhakkeet joikaa olisi nainen? Entä jos palstagubbe kirjoittaisi sun pirtaasi sopivan etunimen kirjaimen, niin sittenkö menisit penäämään keskustelua irl?

• Anonyymi

Enpä oikeastaan. Haluan eteenpäin ja unohtaa.

• Anonyymi

Toivottavasti kohtaatte. Maailmassa on paljon kohtaamisia. Miksi siis sitä ei kohtaisi, kehen on tunteita. (Ihmettelyä sivusta.)

• Anonyymi

En tiedä. Täytyisi keskittyä omaan kumppaniin.

• Anonyymi
        UUSI

Ootko sitten noin niinkuin muuten niitä miehiä, jotka suunnittelee vaihtoa mutta luopuu siitä jos mitään muutoksia ei tule?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sitten noin niinkuin muuten niitä miehiä, jotka suunnittelee vaihtoa mutta luopuu siitä jos mitään muutoksia ei tule?

Jatkan - ja siis voi ei. Ei näitä huomioita sen takia tehdä, että liittyisi mihinkään, vaan ihan huvin ja urheilun vuoksi. Voitteko homehtuneet kuvitella?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan - ja siis voi ei. Ei näitä huomioita sen takia tehdä, että liittyisi mihinkään, vaan ihan huvin ja urheilun vuoksi. Voitteko homehtuneet kuvitella?

Tunne-emootio tunne-emootio vaikka ei ois koskaan tuntenutkaan. Aika hyvin hei

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tunne-emootio tunne-emootio vaikka ei ois koskaan tuntenutkaan. Aika hyvin hei

Eli ihan vtun psykoottista ja noloa piste

• Anonyymi

Mietin sitä joka ikinen päivä ja se on surullista. 😔 Kaikesta huolimatta toivon sulle hyvää työpäivää, ja tiedä, että olet ajatuksissani.
      T. Nainen

• Anonyymi

Samoin mukavaa päivää Sinulle! Ajatukset on myös päivittäin sinun luona. Kaipaus ei hellitä. ❤️
        T. Se nuorempi mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin mukavaa päivää Sinulle! Ajatukset on myös päivittäin sinun luona. Kaipaus ei hellitä. ❤️
        T. Se nuorempi mies

Jos jotain saan toivoa, niin sitä että edes kerran tiemme vielä kohtaavat. Nämä tunteet sinua kohtaan on ihan uskomatonta. Leijun pilvissä. Tulenkohan ryminällä alas maan pinnalle , jos petyt minuun tai jos en kelpaakaan sinulle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

T. Se nuorempi mies

Kerros kuinka paljon nuarempi olet kuin minä? Ööh höö sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jotain saan toivoa, niin sitä että edes kerran tiemme vielä kohtaavat. Nämä tunteet sinua kohtaan on ihan uskomatonta. Leijun pilvissä. Tulenkohan ryminällä alas maan pinnalle , jos petyt minuun tai jos en kelpaakaan sinulle?

Sitä samaa olen itsekin kokenut ja miettinyt. Pelot on tässä tapauksessa aivan turhaa. Uskon että ilo on molemmilla herkässä ❤️

T. Se nuorempi mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerros kuinka paljon nuarempi olet kuin minä? Ööh höö sivusta

Hän on n.4 vuotta vanhempi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän hän on, tai siis olen - sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän hän on, tai siis olen - sivusta

Jos olet hän? - Niin tiedät nyt tunteeni sinua kohtaan. ❤️

T. Se nuorempi mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

T. Se nuorempi mies

En tiedä, joten en ole hän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, joten en ole hän.

Sitten on jatkettava kaipaamista. 😃 Jos kohdataan jossain niin tulen sulle sen kertomaan.❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

T. Se nuorempi mies

Miksi et ole aiemmin tuonut julki, jos jotain tunnet? Muistan vieläkin mitä sanoit viimeksi. Siis jos nyt olisit Hän...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et ole aiemmin tuonut julki, jos jotain tunnet? Muistan vieläkin mitä sanoit viimeksi. Siis jos nyt olisit Hän...

Hyvä kysymys, elämän arvot mennessään uusiksi... Katsoo ja arvottaa elämäänsä toisin... Parantanut itsestään sisäiset haavat ja löytää rohkeuden sanoa sen ääneen mitä toisesta ajattelee ja tuntee ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys, elämän arvot mennessään uusiksi... Katsoo ja arvottaa elämäänsä toisin... Parantanut itsestään sisäiset haavat ja löytää rohkeuden sanoa sen ääneen mitä toisesta ajattelee ja tuntee ❤️

Teksti lämmittää, pistää ihan kuumottamaan. Mutta,se on mielikuvitista tällä palstalla. Hänellä.on uudet kuviot ja elää elämänsä parasta aikaa. Toivottavasti sinä ja hän tulette kohtaamaan, niin voit kertoa hänelle. Sinulla kun ei ilmeisesti yhteystietoja ole, kun et ole rohkaistunut häneen ottamaan yhteyttä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teksti lämmittää, pistää ihan kuumottamaan. Mutta,se on mielikuvitista tällä palstalla. Hänellä.on uudet kuviot ja elää elämänsä parasta aikaa. Toivottavasti sinä ja hän tulette kohtaamaan, niin voit kertoa hänelle. Sinulla kun ei ilmeisesti yhteystietoja ole, kun et ole rohkaistunut häneen ottamaan yhteyttä.

Kiitos myös sinulle kun ajatuksia sai jakaa. Onhan tämä Suomi24 kun iso bingo-pelilauta. Joskus voi osua rivit kohdalleen 😄
        Niin ainakin toivon hänelle että elämä hymyilee ja toivon että se päivä vielä koittaa ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muita tunnisteita?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro jotain minkä vain sinä ja minä tiedämme.

- Aikuinen Nainen

• Anonyymi

No mitä sillä on mihinkään vaikutusta olet ollut pelle ja sillä sipuli itseppähän et osaa käyttäytyä nainen

• Anonyymi
        UUSI

Kannattaisikohan sinun aloittajagubbe keksiä joku uusi vakiovärssy näihin aloituksiisi jo pikkuhiljaa? Tämä tylsä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisikohan sinun aloittajagubbe keksiä joku uusi vakiovärssy näihin aloituksiisi jo pikkuhiljaa? Tämä tylsä

Pellet tykkää lukea kirjaimellisesti omasta toksisuydestaan johtuen. Tokihan nämä sländit jotain tuttua naista koskee👍

• Anonyymi

Hope so! En ymmärä tätä. Miten joku voi tulla sieluun asti, vaikka nähtiin vain kerran. Oot symppis ja fiksu. Toivon sinulle vain kaikkea parasta jatkossa!❤️

• Anonyymi
      UUSI

Missäs tässä nyt ketään kohtaisi,peräkylillä.

• Anonyymi
        UUSI

Jotain tosi tärkeitä henkilöitä persoonia ehkä? Ainakin omasta mielestään siis

• Anonyymi
        UUSI

Samoja naamoja nyt ainakin.Paitsi välttelevät kaivattua ei.Hän varmasti ajattelee minun terveyttä sillä Hän ei halua alkaa elvyttää esim.kaupalla minua.Olisihan se kyllä romanttista.

• Anonyymi
      UUSI

Niin, onkohan itse yhtään, mitä toinen mahdollisesti luulee, ja sama toisinpäin.

• Anonyymi
      UUSI

Järjetön ikävä Mi

T. He

• Anonyymi
        UUSI

The ?
        He?
        He... Heikki esim?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

The ?
        He?
        He... Heikki esim?

Mitä toivoisit sen olevan?

• Anonyymi
      UUSI

En mitään nyt toivo niin paljoa ! Taitais vastata tulivuoren purkausta...tunnetta ois ainakin niin paljon pelissä mukana sit kun taas kohdattaisiin

• Anonyymi
      UUSI

Suodaan, jumalat on suotuisia meitä kohtaan.

• Anonyymi
      UUSI

Yleensä naiset ovat itkeneet perään. Hänellä taas ei ilmekään värähtänyt... Olisko jotain psykopatiaa tms.?

• Anonyymi
        UUSI

Ai psykopatiaa, jos ei itke perään? 😅

Ootteko tavanneet milloin viimeksi?

• Anonyymi
        UUSI

No en tiennyt, että se on siinä. Että siis lähdet.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä itsehallinta, ei mitään muuta

• Anonyymi
      UUSI

Suodaamisesta puheenollen.
      Tapaamisen järjestely ulkoistetaan.
      Kun ei kumpikaan sitä pysty järjestämään.
      Puhemiehet asioita hoitamaan.

Minä kyllä haluaisin,että ihan itse toimisit.

• Anonyymi
        UUSI

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮et todellakaan ymmärrä

• Anonyymi
      UUSI

Tyyliin " joo, okei."

• Anonyymi
      UUSI

Täällä suolessa ei oo yhtään miestä jonka perään nainen olisi itkenyt 🤣🤣

• Anonyymi
      UUSI

Et suo, se on fine, olen tämän työstänyt. Nevaneva samassa suossa. Eri lätäköissä vaan, eiku valtamerissä 🐳, tietenkin.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä niitä turhaan miettimään mahdollisuuksiahan ei ole jos ei niitä itse itselleen suo luuletteko ny vittu oikeasti että omaa elämää elää joku muu ja se mitä pidätte elämässänne jonkun ohjailuna on ne teidän omat mietteet joidenka pohjalta joko toimitte tai jätätte toimimatta

• Anonyymi
        UUSI

Olet tosi tietämätön tällaiseen tilanteeseen

• Anonyymi
      UUSI

Oletko J: kirjaimella alkava mies. 4vuotta muo nuorempi

• Anonyymi
      UUSI

Minä en tehnyt sitä valintaa, ettei oltu enää yhteydessä.
      Tiedät kyllä miten tavoitat minut, jos haluat.

t. vitun pelle

• Anonyymi
      UUSI

Ellei marketissa satuta törmämään, mutta et varmaan edes tunnistaisi...

• Anonyymi
        UUSI

Oon kyl tuijotellut paljon, et jos kuitenkin tunnistaisin.

• Anonyymi
      UUSI

En usko että tulee tapahtumaan enää, eikä se olisi mitenkään järkevää. Se tapahtui jo.

• Anonyymi
      UUSI

En mietiskele sellaisia enää, elän päivän kerrallaan, otan kaiken vastaan ja katson mitä elämällä on tarjota.

• Anonyymi
      UUSI

Tarkoitatko jotain kohtalon varaan jättäytymistä. Siitä on paha mennä sanomaan. Kohtaamisen todennäköisyyttä voi yrittää lisätä hankkiutumalla luontaisiin elinympäristöihin. Satunnaiset harhautumiset epätyypillisempiin paikkoihin sitten sitä sattumankauppaa. Muistan ikäni sen miten yllättynyt olit nähdessäsi minut siellä missä et olisi osannut kuvitella tapaavasi.

• Anonyymi
        UUSI

Kun vanhus sai kuulla, että elinpäiviä ei enää ole kuin muutama, hän kertoi sen johtuvan kohtalosta, kukaan ei voi asialle tehdä yhtään mitään. Mikä on totta, enää ei ole mitään tehtävissä.

Kun taas mahdollisuus minun ja kaivattuni kohtaamiseen on huomattavasti korkeampi, jos se vain minusta on kiinni. Kyllä sanoisin , että lähes 100 %, nyt keväällä.

• Anonyymi
        UUSI

Odotin minäkin toisenlaista yhteydenottoa kaivatulta. Tai en edes odottanut, ajattelin, ettei me tulla ikinä olemaan missään väleissä enää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miika Elamo kuoli

En tiedä kuka on mutta oli kuollut pariisi
      Maailman menoa
      167
      17817
    2. Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?

Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi
      Salo
      117
      11976
    3. Miika elomo

Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni
      Turku
      39
      8397
    4. Hyvää huomenta miehelle

Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va
      Ikävä
      33
      4871
    5. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi nyt
      Ikävä
      141
      1526
    6. Mietitkö koskaan

Suodaanko meille enää mahdollisuutta kohtaamiseen....?
      Ikävä
      91
      1313
    7. Kuinka löytää uusi rakas rinnalle yli 60 vuotiaana naisena? Avuksi Tinder vai mikä?

Kaikki tahtoo rakastaa iästä riippumatta. Kysymys kuuluukin, mistä löytää miehiä, kun ikää alkaa olla mittarissa: harras
      Miten mies isketään?
      29
      983
    8. Matteuksen sanoma: TEOT PELASTAVAT

Matteuksen evankeliumin otsakkeeksi sopisi TEOT PELASTAVAT. Matteus poikkeaa muista evankeliumeista radikaalisti ja päät
      Luterilaisuus
      447
      966
    9. Jos joutuisit

Kaivattusi kanssa jumiutuneeseen hissiin niin miten menisi?
      Ikävä
      89
      961
    10. MTV: Erika Vikman paljastaa pitkäksi venähtäneestä juhlimisesta UMK-voiton jälkeen: "En mä..."

Onnea UMK-voitosta, Erika Vikman! ICH KOMME! Ja tsemppiä toukokuiseen Euroviisu-mittelöön Sveitsissä. Lue Erikan juhlai
      Suomalaiset julkkikset
      42
      918
    Aihe