Niin taisitte tietää että paikkakunnan ainoata hinauspalvelua ei välttämättä tarvitse käytttää kun on tuo Mannelin myös olemassa..
Tämä ihan niille joilla autosta löytyy muukin vakuutus kuin pelkkä liikennevakuutus.
Eli hinnoissa ei ole mitään eroa kun se hinaus kuuluu vakuutukseen niin on maksuton niin on ihan saletisti sama mistä sen tilaa sitten jos ei ole akuuttia kiirettä päällä.
On hyvä tietää ettei tarvii välttämättä ravex hinausta käyttää.
7
602
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas mitähän tälläkin aloituksella on taas haettu???? Eikö pisnes pyöri??
- Anonyymi
Minä oon käyttänyt ja käytän. Nopea ja muutenkin joustava palvelu. En soittele vakuutusyhtiöiden valtakunnallisin numeroihin ja odota apua jossain jeerassa tuntikausia.
- Anonyymi
Toki voi soittaa minne lystää jos voi maksaa hinauksen käteisellä paikanpäällä..Sanomattakin voin sanoa että esim 3 km maksaa 195€ kyydissä jos auto pitää viedä..
- Anonyymi
Onko tämä mainos? Vai mikä tämä taisitte tietää aloitus on?
- Anonyymi
Mersumies vaan opastaa.
- Anonyymi
Mersumies tietää,koska kyllä niitä eniten näkyy hinauspalvelun lavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mersumies tietää,koska kyllä niitä eniten näkyy hinauspalvelun lavalla.
Totta mersut edustettuina hinauspalveluiden lavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452368
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521603Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311588- 641277
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451277The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2431043- 156936
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58859Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20849