Oli taas upeat unet viime yönä. Ensin olin matkustanut Jyväskylään lainatulla ikivanhalla 70-luvun autolla osallistumaan johonkin finanssialan koulutukseen. Pysäköin auton purettavan talon viereen ja kun palasin autolle, auto oli purkupölyn peitossa.
Kävin keskustan tavaratalossa lounaalla ja ostamassa sukkia ennen koulutuksen alkua. Mallina yksi sukkapari. Kun menin parkkihallin suuntaan huomasin kantavani kolmea paria sukkia eli olin ottanut hyllystä kaksi paria sukkia maksamatta. Palasin juosten rappusia ylös maksamaan sukat. Tässä vaiheessa aikaa oli tuhraantunut niin paljon, että tiesin myöhästyväni koulutustilaisuuden alusta. Ehdin kuitenkin täpäräti nimenhuutoon Huhtasuon kaupunginosassa Jyväskylässä olleeseen koulutuskeskukseen. Rahoistusalan aineistoa jaettiin paksu mapillinen.
Menin luokkatilaan viimeisien joukossa. Pulpeteissa istuttiin pareittain. Kukaan ei olisi päästänyt minua viereensä, mutta lopulta yksi hyvännököinen nuori nainen antoi minun istua hänen viereensä. Nainen oli aloitteellinen ja alkoi kosketella minua sopimattomasti kesken tunnin. Se tuntui hyvältä. Kehuin häntä ja hänen vartaloaan. Hänen kehonsa tuntui upealta koskeattaessani häntä ja hivellessäni hänen vartaloaan.
Seuraavaksi siirryttiin koulutuskeskuksen kellaritiloissa lastauslaiturilla varustettuun tilaan, joka oli kuvaushuoneena. Nuori nainen poseerasi kuorma-auton edessä. Liian iso toppi ei meinannut pysyä päällä ja naisen rinnat valahtivat muutaman kerran näkyviin. Koko koulutusryhmä seurasi sivusta kuvauksia jännittyneenä. (Älkää kysykö, miten talousalan koulutus oli muuttunut yhtäkkiä filmituotannoksi.)
Sitten eksyin porukasta ja aloin seikkailla koulutuskeskuksen kellarissa, joka siinä vaiheessa muistutti rakenteeltaan matkustajaautolautan alimpia kansitasoja. Oli liukuvia ovia, jotka avautuivat seinäkytkintä painamalla. Käytävien sokkelot jatkuivat loputtomasti. Seinät ja lattia olivat metallirakenteisia. Olin kuin ison laivan uumenissa. En löytänyt ulospääsyä. Kuljin ja kuljin ja päädyin tilaan, jossa oli puomeja kulunhalllintaan. Kääntyvä valosilmä seurasi liikkeitäni ja antennin noustessa saatoin astua pari askelta eteenpäin seuraavaan loosiin. Antennimainen puomi nousi ja pääsin etenemmän tilaan, jossa olisi pitänyt mennä puhdistukseen ennen ulospääsyä. Näin läpinäkyvässä pesupallossa ihmisen, jota puhdistettiin ennen laitoksesta pois päästämistä.
Minulla oli vaatteet päällä enkä halunnut mennä pesupalloon sisään. Menin pesupisteen oikealla seinällä olevasta EXIT-ovesta ulos ja uni päättyi.
Seikkailu Jyväskylässä ja tuotantolaitoksen kellarissa
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Jos joku miettii, miltä unessa näkemäni "pesupallo" näytti, niin se oli sellainen pallo, josta Neo herää elokuvassa Matrix, kun hän on poistunut reaalimaailmasta ja herää "todellisuudessa". Neo herää limaisena puolipallon muotoisesta altaasta, jossa hän on ollut johtojen päässä energiatuotannossa kiinni.
Inessani kyseessä oli ihmisen mentävä läpinäkyvä pallo, jossa joku toinen oli pesulla (pallo pyöri ympäri), mutta minä en vaatteet päälä sinne halunnut. Unet ovat erikoisia.
Joskus äärimmäisen harvoin unet ovat niin todentuntuisia, että joutuu moneen kertaan miettimään, onko jokin asia unessa nähty vai oikeasti koettu. - Anonyymi
Mömmöt aiheuttaa tuollaisia.
- Anonyymi
Mitkä mömmöt? En käytä mitään aineita tai mömmöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886