Seikkailu Jyväskylässä ja tuotantolaitoksen kellarissa

Anonyymi-ap

Oli taas upeat unet viime yönä. Ensin olin matkustanut Jyväskylään lainatulla ikivanhalla 70-luvun autolla osallistumaan johonkin finanssialan koulutukseen. Pysäköin auton purettavan talon viereen ja kun palasin autolle, auto oli purkupölyn peitossa.

Kävin keskustan tavaratalossa lounaalla ja ostamassa sukkia ennen koulutuksen alkua. Mallina yksi sukkapari. Kun menin parkkihallin suuntaan huomasin kantavani kolmea paria sukkia eli olin ottanut hyllystä kaksi paria sukkia maksamatta. Palasin juosten rappusia ylös maksamaan sukat. Tässä vaiheessa aikaa oli tuhraantunut niin paljon, että tiesin myöhästyväni koulutustilaisuuden alusta. Ehdin kuitenkin täpäräti nimenhuutoon Huhtasuon kaupunginosassa Jyväskylässä olleeseen koulutuskeskukseen. Rahoistusalan aineistoa jaettiin paksu mapillinen.

Menin luokkatilaan viimeisien joukossa. Pulpeteissa istuttiin pareittain. Kukaan ei olisi päästänyt minua viereensä, mutta lopulta yksi hyvännököinen nuori nainen antoi minun istua hänen viereensä. Nainen oli aloitteellinen ja alkoi kosketella minua sopimattomasti kesken tunnin. Se tuntui hyvältä. Kehuin häntä ja hänen vartaloaan. Hänen kehonsa tuntui upealta koskeattaessani häntä ja hivellessäni hänen vartaloaan.

Seuraavaksi siirryttiin koulutuskeskuksen kellaritiloissa lastauslaiturilla varustettuun tilaan, joka oli kuvaushuoneena. Nuori nainen poseerasi kuorma-auton edessä. Liian iso toppi ei meinannut pysyä päällä ja naisen rinnat valahtivat muutaman kerran näkyviin. Koko koulutusryhmä seurasi sivusta kuvauksia jännittyneenä. (Älkää kysykö, miten talousalan koulutus oli muuttunut yhtäkkiä filmituotannoksi.)

Sitten eksyin porukasta ja aloin seikkailla koulutuskeskuksen kellarissa, joka siinä vaiheessa muistutti rakenteeltaan matkustajaautolautan alimpia kansitasoja. Oli liukuvia ovia, jotka avautuivat seinäkytkintä painamalla. Käytävien sokkelot jatkuivat loputtomasti. Seinät ja lattia olivat metallirakenteisia. Olin kuin ison laivan uumenissa. En löytänyt ulospääsyä. Kuljin ja kuljin ja päädyin tilaan, jossa oli puomeja kulunhalllintaan. Kääntyvä valosilmä seurasi liikkeitäni ja antennin noustessa saatoin astua pari askelta eteenpäin seuraavaan loosiin. Antennimainen puomi nousi ja pääsin etenemmän tilaan, jossa olisi pitänyt mennä puhdistukseen ennen ulospääsyä. Näin läpinäkyvässä pesupallossa ihmisen, jota puhdistettiin ennen laitoksesta pois päästämistä.

Minulla oli vaatteet päällä enkä halunnut mennä pesupalloon sisään. Menin pesupisteen oikealla seinällä olevasta EXIT-ovesta ulos ja uni päättyi.

3

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos joku miettii, miltä unessa näkemäni "pesupallo" näytti, niin se oli sellainen pallo, josta Neo herää elokuvassa Matrix, kun hän on poistunut reaalimaailmasta ja herää "todellisuudessa". Neo herää limaisena puolipallon muotoisesta altaasta, jossa hän on ollut johtojen päässä energiatuotannossa kiinni.

Inessani kyseessä oli ihmisen mentävä läpinäkyvä pallo, jossa joku toinen oli pesulla (pallo pyöri ympäri), mutta minä en vaatteet päälä sinne halunnut. Unet ovat erikoisia.

Joskus äärimmäisen harvoin unet ovat niin todentuntuisia, että joutuu moneen kertaan miettimään, onko jokin asia unessa nähty vai oikeasti koettu.

• Anonyymi

Mömmöt aiheuttaa tuollaisia.

• Anonyymi

Mitkä mömmöt? En käytä mitään aineita tai mömmöjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      39
      4927
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      158
      2708
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      106
      2252
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      22
      1754
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      78
      1726
    6. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      27
      1625
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      67
      1485
    8. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      82
      1474
    9. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      73
      1448
    10. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      82
      1411
    Aihe