Minne salille keski-ikäisen kuntoremppaa aloittavan kannattaisi mennä, jos haluaa treenata normikuntoilijoiden - eikä fitnessmallien joukossa? Missä olisi myös edullisimmat hinnat ja samalla laadukkaat välineet ja osaavaa ohjausta tarvittaessa saatavilla?
Paras kuntosali tavikselle?
11
141
Vastaukset
- Anonyymi
Turha kysellä, täällä roikkuvat vain sohvaperunat. Kuntoilijat sensijaan ovat saleilla ja lenkkipoluilla, eivät täällä vastailemassa.
- Anonyymi
Oothan täällä itsekkin? Sohvaperuna parhaasta päästä...
- Anonyymi
Enkä ole, lenkkeilen usein ja opiskelen koko päväisesti. Ajattelin, että täältä paikallisilta voisin kysyä, kuntosaleja kun oletin olevan fiksuja ihmisiä. Onko tämä sivusto siis sopimaton vähänkään asialliselle ihmiselle. Olen pettynyt jos niin on. Lukeudutko itse sohvaperunoihin?
- Anonyymi
Ei kuntosaleilta saa kuin flunssan ja mahataudin. Tietysti laihduttaahan nekin jos oikein ankaran taudin saa.
- Anonyymi
Ihan totta?
- Anonyymi
Ulkoliikunta on parasta. Hapenottokyky paranee reippaassa liikkeessä ja uni maistuu. Lihaskunto kasvaa siinä ohessa.
- Anonyymi
Jep, sukkahousut vaan jalkaan ja autotielle pyöräilemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, sukkahousut vaan jalkaan ja autotielle pyöräilemään.
Herkee jo höpöttämästä
- Anonyymi
Joo mutta lenkkeillessä ei treenaudu esimerkiksi käsivarret jotka monelle ongelmakohta. Itselläni kestävyyskunto on testattu ikätasooni nähden hyväksi, mutta lihaskunto käsissä ja vatsassa heikoksi. Ikääntyvälle suositellaan voimaharjoittelua kestävyysliikunnan lisäksi, mikä yleisesti jo tiedossa. Hiihtäminen ei enää juuri näillä leveyspiireillä mahdollista , se pitäs isot lihasryhmät kunnossa
- Anonyymi
Suosittelen karjasalia
- Anonyymi
Aika paljon saleja kuluttaa vesipullon esittelijät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232628- 1361999
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151321Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296- 971196
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451109Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068