En tiedä mitä ajattelet, niin jätin onnittelun väliin.
En ole unohtanut
13
1322
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on niin paljon ajateltavaa. Ja monta tahoa,mitkä pitää huomioida. Ymmärrän. Tabula rasankin.
- Anonyymi
Ei se mitään. Kiitos että muistit viestilläsi että et ole unohtanut. En minäkään 😊
- Anonyymi
Väliin jättämällä ei edistetä asioita.
- Anonyymi
Sulla tämä manipulointirupeama jatkuu. Jaksamisia sivusta
- Anonyymi
Ainiin,sen ,kun mulla pitäs olla sun sanomisen mukaan ens viikolla synttärit?
Oonkohan mä 17?
Jotakin sellasta kai vois olla.
Kiva,kun annoit mulle uuden elämän(sydämiä)
Ja kyllä.
Haluan ,että te kaikki H:T
Vastaatte mun tunteisiin.
Osalla tais aikoinaan mennä ihan terapian piikkiin,em kyllä tiedä miks,mutta jos halutaan puhua,Taino,oisko nuo jo unohdettu?
Kyllä mä luulen ,että on.
Vähän elämä ryppyillyt,mutta eipä siinä sen kummempaa.... - Anonyymi
Onnittele vaan,jos tiedät,monestako vuodesta. Tämä minun oikeastaan pitikin saada tietää.
Sinulta.
Enkös oottanukkin kauan? - Anonyymi
Harmi, ettet onnitellut. Alan jo unohtaa, miltä maistuit..:( kohta on jo kesä ja lämmin ;)
- Anonyymi
Noniii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniii.
Kaveri saa ylennyksen, oho
https://youtu.be/9EWMlCusxjQ?si=cbvIWEvxGcIOlcY8
- Anonyymi
Voihan sitä myöhemmin onnitella tai keksiä jotain.
- Anonyymi
Nii. Onnittelet sit ens kerran. Ehkä enemmän aihettakin, tiesitkö?
- Anonyymi
Hyvä ettet ole unohtanut kärsi nyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392793Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2622449Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261466Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351392- 1211172
- 1081123
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131002Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La58896Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.297867