En tiedä mitä ajattelet, niin jätin onnittelun väliin.
En ole unohtanut
13
1371
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on niin paljon ajateltavaa. Ja monta tahoa,mitkä pitää huomioida. Ymmärrän. Tabula rasankin.
- Anonyymi
Ei se mitään. Kiitos että muistit viestilläsi että et ole unohtanut. En minäkään 😊
- Anonyymi
Väliin jättämällä ei edistetä asioita.
- Anonyymi
Sulla tämä manipulointirupeama jatkuu. Jaksamisia sivusta
- Anonyymi
Ainiin,sen ,kun mulla pitäs olla sun sanomisen mukaan ens viikolla synttärit?
Oonkohan mä 17?
Jotakin sellasta kai vois olla.
Kiva,kun annoit mulle uuden elämän(sydämiä)
Ja kyllä.
Haluan ,että te kaikki H:T
Vastaatte mun tunteisiin.
Osalla tais aikoinaan mennä ihan terapian piikkiin,em kyllä tiedä miks,mutta jos halutaan puhua,Taino,oisko nuo jo unohdettu?
Kyllä mä luulen ,että on.
Vähän elämä ryppyillyt,mutta eipä siinä sen kummempaa.... - Anonyymi
Onnittele vaan,jos tiedät,monestako vuodesta. Tämä minun oikeastaan pitikin saada tietää.
Sinulta.
Enkös oottanukkin kauan? - Anonyymi
Harmi, ettet onnitellut. Alan jo unohtaa, miltä maistuit..:( kohta on jo kesä ja lämmin ;)
- Anonyymi
Noniii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniii.
Kaveri saa ylennyksen, oho
https://youtu.be/9EWMlCusxjQ?si=cbvIWEvxGcIOlcY8
- Anonyymi
Voihan sitä myöhemmin onnitella tai keksiä jotain.
- Anonyymi
Nii. Onnittelet sit ens kerran. Ehkä enemmän aihettakin, tiesitkö?
- Anonyymi
Hyvä ettet ole unohtanut kärsi nyt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263204Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122339Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742236Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051971Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta201387Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116