En tiedä mitä ajattelet, niin jätin onnittelun väliin.
En ole unohtanut
12
878
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on niin paljon ajateltavaa. Ja monta tahoa,mitkä pitää huomioida. Ymmärrän. Tabula rasankin.
- Anonyymi
Ei se mitään. Kiitos että muistit viestilläsi että et ole unohtanut. En minäkään 😊
- Anonyymi
Väliin jättämällä ei edistetä asioita.
- Anonyymi
Sulla tämä manipulointirupeama jatkuu. Jaksamisia sivusta
- Anonyymi
Ainiin,sen ,kun mulla pitäs olla sun sanomisen mukaan ens viikolla synttärit?
Oonkohan mä 17?
Jotakin sellasta kai vois olla.
Kiva,kun annoit mulle uuden elämän(sydämiä)
Ja kyllä.
Haluan ,että te kaikki H:T
Vastaatte mun tunteisiin.
Osalla tais aikoinaan mennä ihan terapian piikkiin,em kyllä tiedä miks,mutta jos halutaan puhua,Taino,oisko nuo jo unohdettu?
Kyllä mä luulen ,että on.
Vähän elämä ryppyillyt,mutta eipä siinä sen kummempaa.... - Anonyymi
Onnittele vaan,jos tiedät,monestako vuodesta. Tämä minun oikeastaan pitikin saada tietää.
Sinulta.
Enkös oottanukkin kauan? - Anonyymi
Harmi, ettet onnitellut. Alan jo unohtaa, miltä maistuit..:( kohta on jo kesä ja lämmin ;)
- Anonyymi
Noniii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniii.
Kaveri saa ylennyksen, oho
https://youtu.be/9EWMlCusxjQ?si=cbvIWEvxGcIOlcY8
- Anonyymi
Voihan sitä myöhemmin onnitella tai keksiä jotain.
- AnonyymiUUSI
Nii. Onnittelet sit ens kerran. Ehkä enemmän aihettakin, tiesitkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miika elomo
Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni8712506- 2362681
Kuinka löytää uusi rakas rinnalle yli 60 vuotiaana naisena? Avuksi Tinder vai mikä?
Kaikki tahtoo rakastaa iästä riippumatta. Kysymys kuuluukin, mistä löytää miehiä, kun ikää alkaa olla mittarissa: harras721717MTV: Erika Vikman paljastaa pitkäksi venähtäneestä juhlimisesta UMK-voiton jälkeen: "En mä..."
Onnea UMK-voitosta, Erika Vikman! ICH KOMME! Ja tsemppiä toukokuiseen Euroviisu-mittelöön Sveitsissä. Lue Erikan juhlai641578Salametsästys käräjille tänään
Joutsenia, haukkoja, ahmoja, pantasusia, jopa ilveksen pentuja ja haikaroita.... Kuvottaa kuinka kaunista isänmaatamme o1401265Ehkä en ollut oikeudenmukainen sua, naista kohtaan
En silloin voinut painottaa sun kokemusta oikealla tavalla. Jos sen ymmärsin niin en tarpeeksi. Joten ehkä sulla oli p64987Joko on aika varattu?
Mihin maailma on menossa? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ac96ac52-8bf2-46d1-933b-60a6056d6075 Bianca "sensor228942- 92894
- 172891
- 12878