Täällä palstalla on ollut paljon jonkun mustasukkaisen kirjoituksia. Mä en yleensä oo mustasukkainen. Nyt musta kuitenkin tuntuu, et sulla ja eräällä toisella on jotain ja se saa mut pudottamaan hanskat käsistä. Tähän mä en lähde.
n
Mä tiputan hanskani
27
351
Vastaukset
- Anonyymi
Asia kunnossa.
M - Anonyymi
😁😂😅
- Anonyymi
Ihmeellistä uhriutumista.
- Anonyymi
Mä oonkin ihan ihmeellinen.
- Anonyymi
Mä voin kerätä kaikki pudonneet ja heitetyt hanskat tiskiltä 🤓
hanslankari - Anonyymi
Tumppua tuleen vaan!
- Anonyymi
Suomen suosituimmasss urheilulajissa, kun tiputtaa hanskat niin se tarkoittaa tappelua. 🤔Minä taas en lyö naisia, joten se taas tarkoittaa, että kävelen pandan silmillä muutaman viikon. 😎
- Anonyymi
Okei. Nauratti. Ärsyttää vaan kaikki tänään. Ja välillä mä oon mahdoton ja kiukkuinen. Ja siksikin on parempi, jos pysyn hänestä erossa. Hän kuvittelee musta liikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Nauratti. Ärsyttää vaan kaikki tänään. Ja välillä mä oon mahdoton ja kiukkuinen. Ja siksikin on parempi, jos pysyn hänestä erossa. Hän kuvittelee musta liikoja.
Ajattelen hänestä kauniisti, mutta en mielestäni kuvittele liikoja. Vai mitä oikeen tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen hänestä kauniisti, mutta en mielestäni kuvittele liikoja. Vai mitä oikeen tarkoitat?
Hän taitaa luulla, että mä olen aina iloinen, hyväntuulinen ja reipas. Hän ei ehkä ole ikinä nähnyt mua kiukkuisena, väsyneenä ja kaikkeni antaneena. En mä ikinä löisi ketään. Paitsi salilla. Eikä niillä muilla naisilla ole väliä. Hän voi vapaasti tehdä kenen kanssa mitä haluaa, ei hän ole mun. Enkä mä hänen. Paitsi että oon, muttei kerrota sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän taitaa luulla, että mä olen aina iloinen, hyväntuulinen ja reipas. Hän ei ehkä ole ikinä nähnyt mua kiukkuisena, väsyneenä ja kaikkeni antaneena. En mä ikinä löisi ketään. Paitsi salilla. Eikä niillä muilla naisilla ole väliä. Hän voi vapaasti tehdä kenen kanssa mitä haluaa, ei hän ole mun. Enkä mä hänen. Paitsi että oon, muttei kerrota sitä.
Ei minulla ole muita naisia. Tuo sinun syyttely tuntuu vähän loukkaavalta. Voit olla varma siitä, että jos kelpuutat minut vikoineni niin kelpaat minulle vikoinesi ja haasteinesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole muita naisia. Tuo sinun syyttely tuntuu vähän loukkaavalta. Voit olla varma siitä, että jos kelpuutat minut vikoineni niin kelpaat minulle vikoinesi ja haasteinesi.
Anteeksi. Vaikka tuntuu tosi tyhmältä pyytää anteeksi, kun luultasti olet joku vieras. Kaikkien muiden huonojen puolieni lisäksi osaan loukata ja olen vähän idiootti. Mä kun kuvittelin, että pystyn pitämään nämä tunteet jotenkin hallinnassa. Ja nyt kirjoittelen mustasukkaisena anonyymipalstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi. Vaikka tuntuu tosi tyhmältä pyytää anteeksi, kun luultasti olet joku vieras. Kaikkien muiden huonojen puolieni lisäksi osaan loukata ja olen vähän idiootti. Mä kun kuvittelin, että pystyn pitämään nämä tunteet jotenkin hallinnassa. Ja nyt kirjoittelen mustasukkaisena anonyymipalstalla.
Kirjoita suoraan minulle. Tiedät, että tykkään sinusta. 🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita suoraan minulle. Tiedät, että tykkään sinusta. 🫶
En mä kyllä tiedä. Jos olisin varma, en kirjoittelisi täällä. Sit mä kirjoittaisin suoraan hänelle. Tuskin hän mua inhoaakaan, mutta inhon ja tykkäämisen välillä on aika paljon tunteita. Ja tykätäkin voi aika monella tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä kyllä tiedä. Jos olisin varma, en kirjoittelisi täällä. Sit mä kirjoittaisin suoraan hänelle. Tuskin hän mua inhoaakaan, mutta inhon ja tykkäämisen välillä on aika paljon tunteita. Ja tykätäkin voi aika monella tavalla.
Tykkäyskin taitaa olla liian lievä sana kuvaamaan tunteitani kohtaasi. Kyllä sen täytyy rakkautta olla! Rakastan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäyskin taitaa olla liian lievä sana kuvaamaan tunteitani kohtaasi. Kyllä sen täytyy rakkautta olla! Rakastan!
Rakkaus on iso sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on iso sana.
Jatkan vielä... Mä en halua kutsua tätä rakkaudeksi. Se pelottaa. Mut musta tuntuu, että me kuulutaan yhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä... Mä en halua kutsua tätä rakkaudeksi. Se pelottaa. Mut musta tuntuu, että me kuulutaan yhteen.
Voit kutsua sitä miksi huvittaa, mutta tule jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit kutsua sitä miksi huvittaa, mutta tule jo.
No kutsutaan sitä Pentiksi. Mihin mun pitäisi tulla?
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Huono juttu ap:lle, että tykkää pelimiehen oloisesta miehestä. Sellaisen kanssa ei koskaan ole ”ainoa”.
- Anonyymi
Tai sitten on vaan epävarma itsestään ja pelkää menettävänsä toisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono lähtökohta, mutta mitäpä tuo minulle kuuluu ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä naisina esiintyvä pikkumies on todennäköisesti mennyt epävarmuuden yli jo silloin vuosikymmeniä sitten kun ahdisteli lähisukulaistaan. Ei ihme että ätmistä kasvoi netissä sivupersoonien kanssa elävä sekopåå.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä naisina esiintyvä pikkumies on todennäköisesti mennyt epävarmuuden yli jo silloin vuosikymmeniä sitten kun ahdisteli lähisukulaistaan. Ei ihme että ätmistä kasvoi netissä sivupersoonien kanssa elävä sekopåå.
😅😆
- Anonyymi
Jos siinä on viina mukana niin nainen on aina kakkonen. Viina tulee aina ensin. Sitten kaverit joita viinan kanssa tarvitaan. Syy viinaan on aina. Nainen on se joka sen ylläpitää.
Ympyrä jonka keskellä on
👑KUNINGAS VIINA👑 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaätmillä ei kovin hyvältä näytä potilas-eikä muukaan historia 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821500- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886