Koko ajan luulimme että Majuri Maittila hallitsee ravintotietoisuuden ja on juuri siksi mahtavan kovassa kunnossa ja uljas on ulkomuotonsa ulkoisestikin katseltuna.
Mutta ryökäle meni sanomaan näin:
"tosiasiassa minulla ei ole koskaan ollut tarpeen hallita ruokailuani, olen syönyt mitä olen halunnut, en ole katsonut mitää.n ravintoympyröitä, nyt olen uudessa tilanteessa, kun vesi poistuu elimistöstä, luonto pyrkii korjaamalla tilanteen käyttämällä kaiken rasvan mitä on, eli kun vältän rasvaa, ja korvaan sen proteiinillä, neljä munaa päivässä... Ruoka vähä rasvaista alle 15 %..."
Olen muuten lääkärin mukaan erittäin hyvässä kunnossa,alle 50 v. keho, jos nestepoistuu suunnitellusti paino on vuoden päästä alle 108 kiloa"
Majuri Maittila on siitä harvinainen yksilö että hän on syönyt mitä halunnut, ei ole liikkunut laisinkaan eikä tehnyt ruumiillista työtä, sairastui vakavasti viiteen eri sairauteen mutta nyt luonto pyrkii korjaamaan tilanteen neljällä munalla ja kaupan päällisiksi lääkärit kilvan ylistää erittäin hyvää kuntoa.
Yliluonnollista suorastaan. Voi meitä poloisia jotka joudumme tekemään töitä sen kovan kunnon eteen ja siihen kuuluu myös se ravinnon tarkkailu.
Voin käsi sydämellä Majuri Possolainen vakuuttaa sinulle, että jo ennenkuin näin yhtään valokuvaasi taikka ennen ja sairaskertomuksia tiesin että syöt ihan mitä sattuu paskaa eikä sinulla ole perusasioistakaan minkäänlaista hajua.
Nykyään kymmenvuotiaat jo tietää miten pitäisi syödä ja miten pitäisi liikkua, mutta että 64 vuotias ei tiedä eikä liiku.
Yhteiskunta on epäonnistunut kohdallasi, Majuri Ponteva ja olet taas kännissä taitoluistelu ja tanssiharrastuksesi kanssa, josta jo toisen pudotit pois kertoen ettei se kiinnosta sinua paskaakaan.
Majurin ravintoympyrä on ymmärretty ihan väärin
18
196
Vastaukset
- Anonyymi
Filip Ingebritsen jäi Kameljontissa kakkoseksi
- Anonyymi
Lienee aika turhaa kertoa mistä ne rasvat ja nesteet on kroppaan tulleet.
Ylipaino ja viina häiritsee maksan toimintaa ja vatsaonteloon alkaa kerääntyä nestettä.
Pasasen tapauksessa ollaan jo pitkällä maksakirroosissa ja rasvamaksassa.
Tulee kroonista turvotusta elimistön suojareaktiona, kun ei ymmärrä juoda riittävästi vettä. Pasasella se riittävästi olisi neljä litraa vuorokaudessa. Vatsapaineet nousee ja elimet ovat puristuksissa ja vielä rasvankin peitossa. Suonissa virtaa rasvaa liikaa joka pahentaa tilannetta.
Proteiinin lisääminen ruokavalioon ei auta painonpudottamiseen eikä nesteen poistoon laisinkaan, mikäli hiilareita Pasanen syö vanhaan malliin ja jättää veden juomisen väliin. Pasanen googlatkoon mitä on hiilihydraatit. Karkeasti sanottuna se on sokeria.
Nyt tulee tässä se tärkein, jotta nestettä ja rasvaa saa Pasanen pois.
RUOAN KOKONAISENERGIAMÄÄRÄ TULEE OLLA PIENEMPI KUIN KULUTUS.
Jos näin ei ole, painoa tulee lisää.
Pasasella on kilpikonnan aineenvaihdunta, johtuen liikkumattomuudesta. Liikunta on pakko aloittaa, vähentää suolan käyttöä, lopettaa makkaran järsiminen, vähentää leivän, spagetin, riisin ja perunan määrää, vaalea leipä kokonaan pois, viina pois kokonaan.
Näillä ohjeilla paino saattaa pudota, mutta olen varma että Pasanen ei ymmärtänyt lääkärin suosituksia ja ne mitä hän ymmärsi, kuvittelee sen jonkinlaiseksi taikatempuksi jolla kilot lähtee itsestään kun juttelee lämpimikseen että luonto korjaa tilanteen
kananmunalla ja että kunto on ihan itsestään kuin nuorukaisella.- Anonyymi
Voi rakas kun olet huolissasi minusta, voi vakuuttaa että olen erinomaisessa kunnossa, rasvaa kehossa on suht. normaalimäärä joten sitä ei tarvitse nauttia lisää, mutta proteiinia kannattaa...
Kerrot sairaus nimeltä maksakirroosi, johon liittyy askites niminen elimistön turvotus, lääketieteellisesti ollaan tuolloin kalkkiviivoilla, ja tämä on alkoholistin yleisin kuolinsyy, ja oireena äärettömän vakava, nestekertymä poistetaan neulalla tarvittaessa. peli loppuu yleensä alle vuodessa.
Minulla nämä nestekertymät ovat olleet 15-25 vuotta. uudet erittäin kalliit lääkkeet muuttava nestetasapainoa, positiiviseen suuntaan, kohtuullisella nopeudella, lääkkeet on uusia mikrobi sellaisia, ne valmistetaan yksilöannoksina, ruiskuun, jossa ne annostellaan sovittua aikataulua noudattaen.
Jos sinulla on ongelmia painonhallinnan kanssa, keskity sokereihin, rasvoihin ja proteiineihin.
Minun ei tarvitse, koska olen varsin hyvässä balanssissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas kun olet huolissasi minusta, voi vakuuttaa että olen erinomaisessa kunnossa, rasvaa kehossa on suht. normaalimäärä joten sitä ei tarvitse nauttia lisää, mutta proteiinia kannattaa...
Kerrot sairaus nimeltä maksakirroosi, johon liittyy askites niminen elimistön turvotus, lääketieteellisesti ollaan tuolloin kalkkiviivoilla, ja tämä on alkoholistin yleisin kuolinsyy, ja oireena äärettömän vakava, nestekertymä poistetaan neulalla tarvittaessa. peli loppuu yleensä alle vuodessa.
Minulla nämä nestekertymät ovat olleet 15-25 vuotta. uudet erittäin kalliit lääkkeet muuttava nestetasapainoa, positiiviseen suuntaan, kohtuullisella nopeudella, lääkkeet on uusia mikrobi sellaisia, ne valmistetaan yksilöannoksina, ruiskuun, jossa ne annostellaan sovittua aikataulua noudattaen.
Jos sinulla on ongelmia painonhallinnan kanssa, keskity sokereihin, rasvoihin ja proteiineihin.
Minun ei tarvitse, koska olen varsin hyvässä balanssissa.Enkä oikein ymmärrä tätä keskustelun aihetta, syö oikein, kun en olen koskaan mitenkään syönyt väärin, eikö nuo ruokaympyrät ole tarkoitettu henkilöille joilla on tarpeen korjata jotain, minulla sellaista tarvetta ei kukaan ole vielä havainnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei tarvitse, koska olen varsin hyvässä balanssissa.Hyvässä balanssissa, pääasiassa makuuasennossa ;-)
- Anonyymi
Posson ravintoympyrä mitataan vyötäröltä!
- Anonyymi
Posso tuumaili:
"Eikö nuo ruokaympyrät ole tarkoitettu henkilöille joilla on tarpeen korjata jotain?"
- Ruokaympyrä eli lautasmalli on tarkoitettu jokaiselle ihmiselle, joka haluaa elää pitkään terveenä ja hyvinvoivana. Se on ihmiselle joka haluaa jaksaa ja jonka muna seisoo.
Sellaisen ihmisen ei tarvi jäädä 46 vuotiaana sairaseläkkeelle eikä hänellä ole ikärajaa luonnonpuistoon.
"Minulla sellaista tarvetta ei kukaan ole vielä havainnut", tuumasi Posso.
- Lääkärit (kaikki lääkärit maailmassa) ovat eri mieltä, kuin myös jokainen joka on nähnyt kuvasi.
2010- Anonyymi
Jos Posso olet kuullut sanonnan: "Olet sitä mitä syöt", niin se pitää 100% paikkansa.
kun elät ja syöt possoillen, sinusta tulee posso.
Tässä vähän lautasmallia. https://aijaa.com/kBTq7J
Tiedän että kaikki sinulle annetut ohjeistukset on täydellistä ajan haaskausta, etkä tule koskaan hyötymään niistä mitään, mutta jos joku muu saa hieman parannusta elämäänsä tarkastamalla tilannettaan niin silloin se ei ole mennyt hukkaan.
Kaikilla se luonto ei korvaa kymmenien vuosien possoilua ja laiskottelua syömällä neljä kananmunaa päivässä ja sitten vaan odotellaan niitä luonnon korjausoperaation tuloksia.
Nyt kun Posso kävi Meilahdessa niin hänellä on jo kertakäynnin jälkeen alle 50 vuotiaan kroppa. Seuraavan käynnin ja munaprojektin jälkeen voikin jo varmaan liittyä johonkin teinityttöjen taitoluisteluseuraan.
Hurjaa on tuo kehitys tekemättä asian eteen yhtään mitään.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Posso olet kuullut sanonnan: "Olet sitä mitä syöt", niin se pitää 100% paikkansa.
Tiedän että kaikki sinulle annetut ohjeistukset on täydellistä ajan haaskausta, etkä tule koskaan hyötymään niistä mitään, mutta jos joku muu saa hieman parannusta elämäänsä tarkastamalla tilannettaan niin silloin se ei ole mennyt hukkaan.
Kaikilla se luonto ei korvaa kymmenien vuosien possoilua ja laiskottelua syömällä neljä kananmunaa päivässä ja sitten vaan odotellaan niitä luonnon korjausoperaation tuloksia.
Nyt kun Posso kävi Meilahdessa niin hänellä on jo kertakäynnin jälkeen alle 50 vuotiaan kroppa. Seuraavan käynnin ja munaprojektin jälkeen voikin jo varmaan liittyä johonkin teinityttöjen taitoluisteluseuraan.
2010Pasalassa on aina ymmärretty lautasmallin päälle. Lautasen tulee olla mahdollisimman iso.
Kuvassa lahjakas taitoluistelija valmistautuu taitoluistelun finaaliin massakauden aikana tutkien tarkkaan annosta ennen proteiinin annostelua urheilijan elimistöön.
https://aijaa.com/jmts7h - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010voi rakas lapsi et sinä tarvitse alkoholi valistusta, ruokaympyrää mihinkään jos olet hoitanut asiasi, niihin puututaan silloin kun vaatteet ei sovi enää päälle tai maksa-arvot viheltää, on terveydenhuollossa muutakin tekemistä kuin korjata ongelmia mitä, mitä joku toinen kuvittelee toisella olevan, tai jos hoitaa raha-asiansa kunnolla ei tarvitse nostaa 10 vuotta osakaslainoja elättääkseen itsensä, ja lopettaa uransa miljonäärinä.
Jos ihmisellä on perinnöllinen sairaus, silläkään emme voi mitään, se on siellä vaikka kuinka noudatat kuvitteellista ruokaohjeita tai alkoholi annostelua, ja käyttäytyy sairaudelle ominaiselle tavalla, ja kun riskitekijät on minimoitu et voi tehdä enempää, vaikka kuinka minimoisit se ei tarkoita ettei se sairausprosessi koskaan käynnisty.
Minusta on aivan se ja sama jos kerrot että minusta tulee posso, siitä mitä olen viimeeksi syönyt 20 vuotta sitten, kuten sanoin en pidä possoista enemmän lihapiirakoista. Korjaan ostin viime viikolla fazerin posson, ja syötiin vaimon kanssa puoliksi, kahvin kanssa. Se oli ensimmäinen 20-30 vuoteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi rakas lapsi et sinä tarvitse alkoholi valistusta, ruokaympyrää mihinkään jos olet hoitanut asiasi, niihin puututaan silloin kun vaatteet ei sovi enää päälle tai maksa-arvot viheltää, on terveydenhuollossa muutakin tekemistä kuin korjata ongelmia mitä, mitä joku toinen kuvittelee toisella olevan, tai jos hoitaa raha-asiansa kunnolla ei tarvitse nostaa 10 vuotta osakaslainoja elättääkseen itsensä, ja lopettaa uransa miljonäärinä.
Jos ihmisellä on perinnöllinen sairaus, silläkään emme voi mitään, se on siellä vaikka kuinka noudatat kuvitteellista ruokaohjeita tai alkoholi annostelua, ja käyttäytyy sairaudelle ominaiselle tavalla, ja kun riskitekijät on minimoitu et voi tehdä enempää, vaikka kuinka minimoisit se ei tarkoita ettei se sairausprosessi koskaan käynnisty.
Minusta on aivan se ja sama jos kerrot että minusta tulee posso, siitä mitä olen viimeeksi syönyt 20 vuotta sitten, kuten sanoin en pidä possoista enemmän lihapiirakoista. Korjaan ostin viime viikolla fazerin posson, ja syötiin vaimon kanssa puoliksi, kahvin kanssa. Se oli ensimmäinen 20-30 vuoteen.Fazeri ei valmista possoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi rakas lapsi et sinä tarvitse alkoholi valistusta, ruokaympyrää mihinkään jos olet hoitanut asiasi, niihin puututaan silloin kun vaatteet ei sovi enää päälle tai maksa-arvot viheltää, on terveydenhuollossa muutakin tekemistä kuin korjata ongelmia mitä, mitä joku toinen kuvittelee toisella olevan, tai jos hoitaa raha-asiansa kunnolla ei tarvitse nostaa 10 vuotta osakaslainoja elättääkseen itsensä, ja lopettaa uransa miljonäärinä.
Minusta on aivan se ja sama jos kerrot että minusta tulee posso, siitä mitä olen viimeeksi syönyt 20 vuotta sitten, kuten sanoin en pidä possoista enemmän lihapiirakoista. Korjaan ostin viime viikolla fazerin posson, ja syötiin vaimon kanssa puoliksi, kahvin kanssa. Se oli ensimmäinen 20-30 vuoteen.Mutta tiivistettynä selvää on että älä korjaa mitään mikä ei ole rikki, katso peiliin joka päivä, ja huolehdi taloudestasi, niin et tarvitse lainoja yhtään mihinkään, jos olet kondiksessa itsesi kanssa, alan pitää sinua 2010 varsin tyhmänä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fazeri ei valmista possoja.
Kyllä fazer valmistaa, kaikki isommat s-kaupat myyvät niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on aivan se ja sama jos kerrot että minusta tulee posso, siitä mitä olen viimeeksi syönyt 20 vuotta sitten, kuten sanoin en pidä possoista enemmän lihapiirakoista. Korjaan ostin viime viikolla fazerin posson, ja syötiin vaimon kanssa puoliksi, kahvin kanssa. Se oli ensimmäinen 20-30 vuoteen.Possoko meinaa että se on terveydenhuollon tehtävä katsoa mitä sinä syöt ja paljonko painat? Ne mittaukset päättyvät kouluterveydenhuollon ja vauvaneuvolan jälkeen.
Neuvola nimi tulee siitä että sieltä annetaan neuvoja kotiin. Neuvolassa sinua ei syötetä.
Aikuisena aikuinen on vastuussa itsestään ja jos on niin saatanan tyhmä ettei tajua olotilasta, väsymyksestä, peilikuvasta ja ihmisten vihjailusta olevansa toivoton läski, niin ei sieltä terveyskeskuksesta kukaan tule sinulle sanomaan että laihduta tai sairastut.
Se on aikuisen oma tehtävä ottaa selvää mikä on normaali paino ja mikä on terveellinen ruoka. Kuten tiedät hyvin, impotenssisi on seurausta älyttömistä läskeistäsi jotka aiheutti myös verisuonitautisi sekä sydänvikasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä fazer valmistaa, kaikki isommat s-kaupat myyvät niitä.
Posso on kotkalainen perinneherkku, jota fazeri ei valmista.
Munkkipossu on fazerin tuote. Muitakin valmistajia on.
Terveisiä Kotkasta!
- Anonyymi
Timppa painoi tuossa vaiheessa sellaiset 130 kiloa. Vartalon malli ja koostumus silti kovin erilainen kuin Posso Pasasella. https://ibb.co/cVk8s8j
Nykyään Timppa on eläkeläinen ja painoa enää sellaiset 80 kiloa.- Anonyymi
Hienoa kun kerrot Tim on kyllä Aussi, aito pattayan poika.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144370
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262610Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062255Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341890- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291572Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204