Tänne ei kannata muuttaa. Ihmisiä huijataan asioissa. Pysykää poissa.
Lieksassa ei toimi mikään
42
519
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhuksilta viedään tuhkatkin pesästä jos ei omaiset pidä puolia
- Anonyymi
Jotkut omaiset pitää kyllä huolen ettei pesään jää mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut omaiset pitää kyllä huolen ettei pesään jää mitään.
Joo näinhän se on 😂
- Anonyymi
Ennen Lieksassa asioinnista kannattaa perehtyä oikeuksiinsa että ei tule huijatuksi
- Anonyymi
Mixi muka huijataan? Et kai huijaa?
- Anonyymi
Lieksan palveluissa laiskuutta, leipääntyneisyyttä ja välinpitämättömyyttä. Asiakkaita katsotaan kuin halpaa makkaraa. Mistään ei enää välitetä mitään, ei varsinkaan ihmisestä
- Anonyymi
Rastinristeyksen varoitusvilkku oli monta vuotta epäkunnossa, jätettiin korjaamatta laiskuuttaan. Nyt on laiskat käyneet vilkun pois, kiire ollut kun liikennemerkkikin vääntynyt.
- Anonyymi
Lieksan lehti vaatii uudenvuodenlupaukseksi että pitäisi kutsua joku käymään Lieksaan. No en varmasti kutsu kun on kokemusta Lieksasta.
- Anonyymi
Miksi työntekijät eivät saa käydä edes vessassa vaan pitääkö laskea housuun?
- Anonyymi
Työnantajalle aika on kallista.
- Anonyymi
Yleisten alueiden kunnossapito ei ainakaan toimi.
- Anonyymi
Toimii ainakin yksi asia nimittäin junan vessa
- Anonyymi
Kirjaston vessa toimii myös siellä voi käydä kakalla invavessa on tilava
- Anonyymi
Paluumuuttajana olen tullut siihen tulokseen, että tänne palaaminen oli virhe. Täällä ei ole töitä, ja jos jotain löytyykin, se on yleensä työharjoittelua tai yhdistelmätuella tuettua työtä. Näissä tapauksissa työntekijä saa olla mukana niin kauan kuin työvoimatoimisto maksaa osan palkasta. Kun tuki loppuu, työllistymismahdollisuudet katoavat, ja työnantaja ottaa tilalle seuraavan tukityöllistetyn, jotta omia varoja ei tarvitse juurikaan käyttää. Palaan seuraavalla maitojunalla takaisin etelään oikeisiin töihin.
- Anonyymi
Et ole ensimmäinen, joka pettyneenä Lieksan valheellisiin lupauksiin lähtee pois.
Ja tuosta työllistymisestä ja Lieksan asenteesta kierrättää ihmisiä tukirahoilla, olen samaa mieltä. - Anonyymi
Liexas vaan pilipali hommii. Ei näit viitti tehä. XD:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liexas vaan pilipali hommii. Ei näit viitti tehä. XD:D
Aina välillä tulee joku hyvä virka mihin voi hakea niinku kelan pääjohtaja muuten on vaan 9 euron hommii
- Anonyymi
Olen noin 65-vuotias mies. En ymmärrä muusta maailmasta mitään.
- Anonyymi
On ns. oikeita töitä ja sitten on leikki töitä.
- Anonyymi
Leikitään työn tekemistä ja saadaan leikki palkkaa 9 euroo
- Anonyymi
Olisi varmaan aihetta päivittää tämänkin sivun aloitustekstiä https://www.toitalieksassa.fi/?
- Anonyymi
No nyt tuli kiire Lieksaan töihin 🧑🦯🧑🦼
- Anonyymi
Lieksa on tosiaan Pohjois-Karjalan perssilmä.
- Anonyymi
Lieksa on hieno paikka ja ihmiset mukavia.
- Anonyymi
Työn tekeminen vie voimat ja yöunet.
- Anonyymi
Ja hermot
- Anonyymi
Olipa hienot visiirit uudella työkkärillä. Niiden eteen joutuu painaa enemmän 9€/1h sit kun sais oikeen työpaikan.
- Anonyymi
Kyllä sinä saisit oikeen työpaikan kun vain yrität.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä saisit oikeen työpaikan kun vain yrität.
Ei pysty...
- Anonyymi
Kaupunki kun tulee tiettyyn ikään, niin ei siellä pelaa mikään.
- Anonyymi
Terkkarissa toimii nyt numerotaulut millä ihmisiä kutsutaan laporatorioon mutta merkkiääni on liian hiljainen. Kukaan ei kuule milloin numero vaihtuu itselle kävi myös niin.
- Anonyymi
No nyt selvisi miksi ei kuulu oli tummelia korvissa hoitaja puhdisti 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt selvisi miksi ei kuulu oli tummelia korvissa hoitaja puhdisti 😊
Ei se ollut tummelia vaan puolikas tamponi.
- Anonyymi
Lieksa pride ja Lieksa kirkko pride toimivat.
- Anonyymi
Rippikoululespo istuu kirkossa ja LL kuvaa.
- Anonyymi
Useimmat Lieksassa lapsuutensa viettäneet kaipaavat maailmalla takaisin Lieksaan.
- Anonyymi
Kaipaavat sitä vanhaa Lieksaa mitä ei enää ole.
- Anonyymi
Minä lähden pohjois Karjalaan juon pirccaa auringon nousuun
- Anonyymi
Paljon on niitäkin jotka toivovat etteivät sinne ikinä takaisin joudu, edes käymään.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk812995Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911716Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll811551Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1371422
- 1551319
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591253Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821187- 821178