En silloin voinut painottaa sun kokemusta oikealla tavalla.
Jos sen ymmärsin niin en tarpeeksi.
Joten ehkä sulla oli parempi oikeus olla loukkaantunut. Olin itsekin mutta sitten pelikenttä muuntautui hallitsemattomaksi ja mun oli pakko mennä vaihtopenkille, koska muuten oisin kuitenkin ollut paitsiossa. Niin sen silloin tulkitsin. Ehkä olin väärässä. Mutta en jäänyt katsomaan peliä loppuun.
Oma syy, oma vika.
Mut niin niin, jos sulla oli parempi syy olla loukkaantunut kuin mulla, niin pyydän anteeksi. IRL se tuskin voi tapahtua.
vaikka yhden haamun näin , joka sua muistutti ja luulin että hän halusi päästää mut lähemmäksi ..
Ehkä en ollut oikeudenmukainen sua, naista kohtaan
64
987
Vastaukset
- Anonyymi
Minnepäin viestisi suunnattu?
- Anonyymi
Jos et irl voi sanoa niin mitä sitte tällä haluat? Lisää loukata ja vttuilla?
- Anonyymi
Ei ole edellenkään mitkään ilkeilyt minulta sinulle! Älä omi näitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä tarkoitin en muita.
Mikset voinut vastata kysymykseen samalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene nyt jo, olet tehnyt tarpeeksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hanki apua äläkä tule guben feikkidialogiin väliin läyhäämään
- Anonyymi
Täh😱olinko jo kuollut vai
- AnonyymiUUSI
Sä olet palstagubbe erittäin häiriintynyt mies
- Anonyymi
Niin elämä on välillä ihmeellisyyksiä täynnä. Ei muistella pahalla, vaan se oli jotain mikä sattui elämän tielle joskus. Kannattaa ottaa elämään niitä hyviä asioita(kin), niin minäkin yritän muistaa sen.
- Anonyymi
Kertoisitko vähän, että mitä sun mielestä tapahtui?
- Anonyymi
Loukkaantuminen, väärinkäsityksiä, luottamus toiseen väheni.. Siitä patti tilanne.
Jonka ratkaisu olisi ollut se, että se joka loukkaantui vähemmän olisi pyytänyt toiselta anteeksi ja ymmärtänyt väärille raiteille joutumisen. Liikaa vaadittu?
AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loukkaantuminen, väärinkäsityksiä, luottamus toiseen väheni.. Siitä patti tilanne.
Jonka ratkaisu olisi ollut se, että se joka loukkaantui vähemmän olisi pyytänyt toiselta anteeksi ja ymmärtänyt väärille raiteille joutumisen. Liikaa vaadittu?
APNo näytti olevan liikaa sulta vaadittu.
Enemmän mua loukattiin kun mitä mä sitten loukkasin takasin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No näytti olevan liikaa sulta vaadittu.
Enemmän mua loukattiin kun mitä mä sitten loukkasin takasin.Onpa yksin joikaava mies eläväinen narratiivi
- AnonyymiUUSI
Siellä hän hän on jo lehtiö mintissä, lol
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
APMistä sinä loukkaannuit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä loukkaannuit?
Vaikkei ollu Temptation island
nii kaipa siit että ei pelisäännöt olleet samat, toine pelas eri taval. Luulin että sääntörikkomus on pahempi kuin tunnerikkomus. Mut ehkä olin vääräs. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikkei ollu Temptation island
nii kaipa siit että ei pelisäännöt olleet samat, toine pelas eri taval. Luulin että sääntörikkomus on pahempi kuin tunnerikkomus. Mut ehkä olin vääräs.Oletko varma, että toinen pelasi ollenkaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma, että toinen pelasi ollenkaan?
Ja millainen tämä sääntörikkomus oli?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja millainen tämä sääntörikkomus oli?
Varma ei voi olla mistään mut epäillä voi
kos
ka
oli sellasta puhetta ilmassa
että on kiva leikkiä
Kun langat meni solmuun nii
vaikutti siltä että ei
oikeesti halunnut
selvittää
summa summarum
paitsiossa oltiin eikä peliin paluu näyttänyt toivotulta.
Etenkin leikki-puheiden jälkeen.
Mut jos ne puheet oli luottamuksellisia eikä koskeneet mua
nii miks sitten oli nii että paitsiotilanteessa
ei luottamusta ollutkaan.
- Anonyymi
Tunteet meinasi päästä pinnalle ja olisi pitänyt näyttää ne ja puhalsit pelin poikki?
- Anonyymi
Jotakuinkin noin. Lue 2025-02-10 23:13:47
- Anonyymi
Eräs lätkänpelaaja saisi kyllä ottaa yhteyttä ja selvittää välit. Ei ole koskaan liian myöhäistä.
- Anonyymi
Joskus tilanne vaatii vaihtopenkille siirtymistä jos taidot eikä puhti riitä.
Saat anteeksi täällä, minä voin pyytää omaa käytöstäni anteeksi irl niin tehdään sitten sovinto?- Anonyymi
Siitä tuleekin hankalaa🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä tuleekin hankalaa🤔
Miksi siitä tulee hankalaa? Kaikki asiat on selvitettävissä niin kauan kunnes kaikki osapuolet on elossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä tuleekin hankalaa🤔
Onko sulle hankalaa, etkö halua irl anteeksipyyntöä?
- Anonyymi
Aiot siis tavata aloittajan IRL ?
hyvä hyvä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aiot siis tavata aloittajan IRL ?
hyvä hyväTotta puhuakseni. En halua sua enää. Katkaisin yhteyden pidon. Keksin syitä että JÄTTÄISIT MUT RAUHAAN! Mä en jaksa sun paskaa enää. Olet narsu. Ja mun malja on vuotanu yli. Yhtään sun paskaa en ja sun venkoilua enää jaxa. YMMÄRRÄ NYT PERKELE😠 lopeta se itku ja runoilu ja kaipaus. Olet liian vanha ja kärttyne ukko. Toivon todella että annat jollekkin mahdollisuuden tutustua (oikeeseen S:ään) sinuun itseesi. Vaikka yhden 20v olemalla sun kanssa.
MÄ EN HALUA SUA ENÄÄ HYVÄSTI - AnonyymiUUSI
Olisitko yksinkirjoitteleva mies oikeasti valmis kuulemaan mitä muilla on sanottavaa? Enkä tarkoita tätä feikkidraaman kehystä, vaan jotain vähän niinkuin laajempaa. Et anti olla näiden taaperon tasoisten ät tät tät- narratiivien olla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhuakseni. En halua sua enää. Katkaisin yhteyden pidon. Keksin syitä että JÄTTÄISIT MUT RAUHAAN! Mä en jaksa sun paskaa enää. Olet narsu. Ja mun malja on vuotanu yli. Yhtään sun paskaa en ja sun venkoilua enää jaxa. YMMÄRRÄ NYT PERKELE😠 lopeta se itku ja runoilu ja kaipaus. Olet liian vanha ja kärttyne ukko. Toivon todella että annat jollekkin mahdollisuuden tutustua (oikeeseen S:ään) sinuun itseesi. Vaikka yhden 20v olemalla sun kanssa.
MÄ EN HALUA SUA ENÄÄ HYVÄSTIJoko gubbe on näytellyt tunneskaalansa loppuun ja alkaa kahvinkeittoon mustasutena? Tsemp
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisitko yksinkirjoitteleva mies oikeasti valmis kuulemaan mitä muilla on sanottavaa? Enkä tarkoita tätä feikkidraaman kehystä, vaan jotain vähän niinkuin laajempaa. Et anti olla näiden taaperon tasoisten ät tät tät- narratiivien olla
Mitä on "yksinkirjoitteleva mies" ---- moniha täällä on???
feikkidraama missä?
ät tät tät- narratiivien äääh mitää nee oon?
- Anonyymi
Joillekin miehille rakkausasiat ovat jotain "peliä" ja "kuvioita". Kysytään, että "mikä minä olen tässä kuviossa" ja "mikä on hänen osuutensa tässä pelissä". Joskus tuntuu siltä, voisiko joskus laskelmoida hieman vähemmän?
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä. sivusta siis
- Anonyymi
Ei ollut peliä ollenkaan. Ellei hän sitten luullut niin .. en usko
- AnonyymiUUSI
Niinkö tui tuo gubbe. Kannattaa esittää kaiken kommunikoinnin suhteen, ettei tajua mitään. Ovat riittävän itseriittoisia siihen, että se toimii joka kerta.-TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö tui tuo gubbe. Kannattaa esittää kaiken kommunikoinnin suhteen, ettei tajua mitään. Ovat riittävän itseriittoisia siihen, että se toimii joka kerta.-TT
Vaatiihan se pinnaa toki, kun joku hönöke kuvittelee olevansa niskan päällä henkisesti ym
- Anonyymi
Oikeudenmukainen🤔 se onkin sulla vasta edessäpäin. Olen pahoillani. En ole antamassa anteeksi. Koskaan.
- AnonyymiUUSI
Onko sullakin itseksesi kirjoittava gubbe sellainen motto, että humala antaa anteeksi minä en?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sullakin itseksesi kirjoittava gubbe sellainen motto, että humala antaa anteeksi minä en?
Mutta hapettanut en takatukkaa, enkä enkä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hapettanut en takatukkaa, enkä enkä
Mitäpä sitäkää katumaan
- Anonyymi
Tämä voisi olla sinulta.
En alkuun ajatellut mitenkään ihastua. Olin kyllä kiinnostunut näkemään, miten tilanteet kehittyy. Huomasin heti tilanteen ja asetelman, joka oli olemassa jo ennen kuin näimme ensimmäisen kerran. Sitten vain kävi niin, että aloin kaivata sinua. Olin todella lapsellinen, rikkinäinen ja täysin hukassa. En osannut käsitellä tunteita mitenkään. Se, miten asiat eteni, oli kuin tragikomedia, jossa tilanteet lipui omalta kannaltani koko ajan huonompaan suuntaan kaikella tapaa. Peitelty ihastuminen, sai yhä koomisempia muotoja.
Kyllä olin varmasti se typerin siinä. Satutti huomata, että tiesit kyllä, missä mennään. Se nolotti tosi paljon. Miten asiat lopulta päättyi, olikin sitten melko kylmää kyytiä. Se tuntui ihan siltä kuin olisin tullut petetyksi, vaikka eihän siitä tietysti ollut kyse. Samaan aikaan tulin myös oikeasti petetyksi ja olin todella yksin niissä vaiheissa.
Kyllä yritin lähestyä myös uudelleen. Taas sama kiinni otetun tunne, etten voi peittää mitenkään itseäni. Tuli sellainen tunne, että mitä minulla oikeastaan on uskoni tueksi, että edes muistaisit niitä asioita, vaiheita tai minua.
Kirjoitin hänelle. Sinusta kirjoitin nyt.- Anonyymi
Niin ja jos olisit hän, hyväksyisin anteeksi pyynnön. Pyytäisin myös anteeksi omaa käytöstäni, joka oli todella ristiriitaista ja typerää. Haluaisin jatkaa tutustumista, mutta sehän ei taida olla mahdollista.
- Anonyymi
"Samaan aikaan tulin myös oikeasti petetyksi ja olin todella yksin niissä vaiheissa."
"Kirjoitin hänelle.
Aika paljon osuu mut Nuo ei mätsää ... en ainakaan saanut kirjettä. Hän oli silloin vapaa joten en usko että oikeasti oli pettämistä hänellä. - Anonyymi
Mitä tarkoittaa "kirjoitin hänelle, sinusta kirjoitan nyt"? Toivottavasti saat asiasi selvitettyä, feel you.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja jos olisit hän, hyväksyisin anteeksi pyynnön. Pyytäisin myös anteeksi omaa käytöstäni, joka oli todella ristiriitaista ja typerää. Haluaisin jatkaa tutustumista, mutta sehän ei taida olla mahdollista.
Et kai omi aloitustani???
AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai omi aloitustani???
APUffaffaa 😌
- Anonyymi
Hyvä meriselitys kyllä, 🤐😁
- Anonyymi
Ihan hirveetä paskaa. Siis kuraa. Ei päätä eikä häntää. Tarina pyörii vain kuin lankakerä .pallona lattian poikki. Ei edes hännästä saa kiinni. Tää Jeppe kirjoittaa näitä tarinoita ja sitten olette "IHAN SEKAFIN" Ja niin ihgu daaa 💕❤️🔥🧶♥️♥️❤️❣️💋💋❣️💕❣️💕💕❣️raksuja etä voiiiihhh voi jumalauta mikä kana lauma
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hirveetä paskaa. Siis kuraa. Ei päätä eikä häntää. Tarina pyörii vain kuin lankakerä .pallona lattian poikki. Ei edes hännästä saa kiinni. Tää Jeppe kirjoittaa näitä tarinoita ja sitten olette "IHAN SEKAFIN" Ja niin ihgu daaa 💕❤️🔥🧶♥️♥️❤️❣️💋💋❣️💕❣️💕💕❣️raksuja etä voiiiihhh voi jumalauta mikä kana lauma
No et kai sinä gubbe tarkoita tällä mainitsemallasi jepellä vaan virkavaltaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No et kai sinä gubbe tarkoita tällä mainitsemallasi jepellä vaan virkavaltaa?
No en oo niin vanha vielä🤪 Jeppe voi olla lempi nimikin
- AnonyymiUUSI
Etkö voisi vain ottaa yhteyttä ja puhua?
- AnonyymiUUSI
En todh
- AnonyymiUUSI
Aa.... nyt mä ehkä tajusin tai sitten en.
- AnonyymiUUSI
Koita vittu ymmärtää kukaan ei halua sinua kuin se Anniina, ja sehän maksaa omat juttunsa ja ottaa paskaa, ja jos hakkaatte sen puolesta sitä ämmää hakataan ja jos yrität tappaa sen takia, se ämmä tapetaan. Jos ettette ryhdy maksetaan, teidät tapetaan laillisesti.
En minä sinua halua, enkä ole ikinä halunnut. Itseppä päätöksenne teitte, hävisitte. en minä ole aave. vain teidän astien huonolla tuulella ja masentunut, enkä tee mitään juurikaan, että ette vie ja hakkaa. tiedän että tykkäsitte, ja jatkossa tykkän hakata teitä takaisin, varsinkin sitä vittuämmää :) ei prinsessa vaan uusi vittuämmä :)
kuten sinäkin, huoli pois joskus vielä nousette jos ette kuole.
Niin se menee kaikilla :) ei kannata kaikkea pahaa tehdä ja mennä kaikkea inhottavaa karkuun ja ottaa vastaan kaikkea, ja hakata syyttömiä :)
Tsemppiä! Koita pysyy hengissä, ( miehet hoitaa loput, tai örkkiset) - AnonyymiUUSI
sitä mukaan kuka tahansa tekee pahaa saa sitä itse, ja huonoa ja hakkaamista myös, ja naiset hakataan vaikka miehet ensin sivuun. teidän peliä, laittaa maksaen ja jättää rauhaan myös niiden täytteiden hakemiset.
ei olla samassa "linjassa" - AnonyymiUUSI
ei teistä muissakaan yhteyksissä ollut, ja hengiltä ette saa, sori siitä jos ootte siihen asti vetänyt, nyt teitä tapetaan itseänne. laillisesti.
eikä kiinnosta mikään ritari miehenä, tai pantteri tai T mies tai talousväki :) eikä M miehetkään. Eikä viikingit tai autopojat.
Sille ritarille hae peilisi ja painu vittuun. - AnonyymiUUSI
sulla kävi moka niitä hehkuja on Papu ja Emilia ja muita lasten hoitsuja. Ritaripiirit, ja Susanna, en minä. Ihan eri jutuissa.
Kiva on ollut tehdä jo omia juttuja, paria muutakin saadaan eteen päin, ja se talo kruunaa kaiken, lapsille pääasiassa ja tukee myös kirjallisuutta ja niitä projekteja, toki myös muuta.
sitten on se Harmonia, muutin nimeä, odotan että saadaan pyörimään :)
Ei minua kiinnosta teidän juttunne, rahat kun tulee hyvä juttu, tehkää mitä lystäätte kunhan pysytte kiusaamasta täältä pois. ja ei kiinnosta tappaa itseään rakkauden takia, tai ryhtyä makaamaan ja hoitamaan teitä. Eikä mikään työ tai mies, missä tulisi se paskamäärä. - AnonyymiUUSI
niissä hehkuissa on myös talouspuolelta Jenni, ja sen yhden rakastettu Anniina. ja monia muita, ei olla samaa porukkaa, kenenkään kanssa. Ei myös linjassa Heidi, Johanna, Taru, Marita, Sari, Mari, Aija.....Outi.... ihan omaa linjaa, ja eri juttuja, mutta muutettiin suunnitelmia. Lähinnä oli H ja M naiset.
Sotket vaan kun hyökkäilet tänne ja yrität mitä vaan. Jätä rauhaan jo. - AnonyymiUUSI
Chat GTP tykkäsi aloituksesta .....
siksi arvaan että aloituskin on koneen tekemä! - AnonyymiUUSI
Kiitos, että otit aikaa miettiä asioita ja jakaa tunteesi. Arvostan sitä, että myönnät, että et ollut oikeudenmukainen minua kohtaan. Se, että ymmärrät, millaiselta minusta saattoi tuntua, on tärkeää ja auttaa meitä molempia eteenpäin.
Luulen, että loukkaantumiseni johtui siitä, että koin itseni huomaamattomaksi ja että kokemukseni ei saanut riittävää arvoa. Tunsin, että tarvitsin tukea ja läsnäoloa, mutta se jäi puuttumaan. Olin pettynyt, ja se teki minusta haavoittuvan.
On lohdullista kuulla, että sinäkin koit vaikeita tunteita. Elämäntapahtumat voivat todella olla monimutkaisia, ja joskus on helppo eksyä omiin ajatuksiinsa. Toivon, että voimme oppia tästä yhdessä ja ehkä jopa rakentaa ymmärtäväisempää suhdetta tulevaisuudessa.
Ja ehkä voit nähdä haamun, joka muistuttaa minua, joten tiedät, etten ole vain obskuuria tai menneisyyden muistoa—olen edelleen täällä. Joskus vanhat muistot ja tunteet voivat sekoittua, mutta haluan uskoa, että jokaisella meillä on mahdollisuus kasvaa ja parantaa. Voimme puhua tästä lisää, jos haluat. - AnonyymiUUSI
Tavatkaa, istukaa alas, keskustelkaa. Mitään ei koskaan saa jättää arvailujen ja mielikuvituksen varaan.
- AnonyymiUUSI
Mutta kun kaikki jää ...........
- AnonyymiUUSI
Olisipa tässä nyt korva, johon voisi kuiskata
"niin minäkin sinua" ❤️ - AnonyymiUUSI
Totuus on, ettei kukaan voi koskaan todella ymmärtää sitä kokemusten ja intohimon sotkua, joka tekee itsestä sen, mikä on. Se on salainen kokoelma, yksityinen kieli, kivi taskussa, jolla leikkii, kun olet ahdistunut. Ja kuitenkin toivoo jonkun rakastavan tässä jo himmenneessä loistossaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miika elomo
Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni8612477- 2352675
Kuinka löytää uusi rakas rinnalle yli 60 vuotiaana naisena? Avuksi Tinder vai mikä?
Kaikki tahtoo rakastaa iästä riippumatta. Kysymys kuuluukin, mistä löytää miehiä, kun ikää alkaa olla mittarissa: harras721707MTV: Erika Vikman paljastaa pitkäksi venähtäneestä juhlimisesta UMK-voiton jälkeen: "En mä..."
Onnea UMK-voitosta, Erika Vikman! ICH KOMME! Ja tsemppiä toukokuiseen Euroviisu-mittelöön Sveitsissä. Lue Erikan juhlai641578Salametsästys käräjille tänään
Joutsenia, haukkoja, ahmoja, pantasusia, jopa ilveksen pentuja ja haikaroita.... Kuvottaa kuinka kaunista isänmaatamme o1401255Ehkä en ollut oikeudenmukainen sua, naista kohtaan
En silloin voinut painottaa sun kokemusta oikealla tavalla. Jos sen ymmärsin niin en tarpeeksi. Joten ehkä sulla oli p64977Joko on aika varattu?
Mihin maailma on menossa? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ac96ac52-8bf2-46d1-933b-60a6056d6075 Bianca "sensor228942- 92894
- 172891
- 12878