Eu suojatyöpaikan"eu vastainen"Riikkuli saa palkinnoksi Suomen tuhoamisesta? Persut voinevat kertoa?kai teillä sisäpiiritietoa tai arvauksia on? Mihin muuten Hullu-Uhon eu erohankkeen käynnistäminen unohtui,kun sillä teemalla aikoinaan ratsasti Persujen johtoon mutta alle vuosi siitä käänsi takkinsa täysin asian suhteen.Arvoisat rivipersut:Oletteko A:Tyhmiä vai B:idiootteja kun annatte pitää itseänne pelleinä?? Itse veikkaan että olette molempia🌈😇🙏
Minkälaisen huippupalkkaisen?
7
148
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, että olet ajatellut koko yön kaltaistani perussuomalaista katkeralla kateudella ja vihalla, etkä ole malttanut nukkua yhtään😍. Ajattelethan myös koko päivän minua pelkästään 😍?
- Anonyymi
Olen ajatellut teitä Persuja erityisellä lämmööllä kaikki nämä vuohet,Tap...han teidät pitäisi mutta katsotaan sitä sitten kun kunnon rähinä alkaa💓🌈😇🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ajatellut teitä Persuja erityisellä lämmööllä kaikki nämä vuohet,Tap...han teidät pitäisi mutta katsotaan sitä sitten kun kunnon rähinä alkaa💓🌈😇🙏
Kirjoita vaan ihan kokonaan, että haaveilet taas perussuomalaisten joukkomurhasta, ylläpito kyllä hyväksyy sen,eikä poliisia kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelethan kaltaistani perussuomalaista koko päivän katkeran kateellisesti ja vihaa tihkuen ja purat epäonnistumisesi taas seuraavaan aloitukseesi😍. Ehkä jo iltapäivällä saan lukea, että kuinka olet ajatellut minua kokoajan 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olethan muistanut myös muut suoli24 ryhmät ja somen?
- Anonyymi
Saako hän paikkaa? Käsittääkseni hallitus on lupaillut itselleen 135000 euron erorahaa ministerikautensa jälkeen.
Vielä sanotaan, että meillä ei ole korruptiota.- Anonyymi
Mitä "paikkaa"?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708