Titääks joku, mitä on tapahtunut Jimmsille?

Anonyymi-ap

Olen pitänyt Jimm's PC-Storea luotettavana, asiantuntevana ja osaavana nettikauppana. On ollut mun vakiotoimittaja eikä valittamista ole ollut.
Nyt ei nettisivut aukea.

Onko ohimenevä juttu vai onko takana isompiakin ongelmia? Jimmshän joutui vähän kuseen droonikauppojensa takia. Epäillään, että drooneja on mennyt Venäjälle välikäsien kautta. Droonit on pirun arkaluontoinen juttu, jokainen ymmärtää miksi. Jimmsiä ei kai suoraan epäillä rikoksista, mutta liikekumppaneita on sanoutunut irti yhteistyöstä ja vakiosiakkaitakin on kuulemma lakannut ostamasta Jimmsiltä. Sota on julmaa ja ratsuväki raakaa. Ratsastavatko Jimmsin kilpailijat sodalla vai iskikö Jimmsiin rahanahneus?

12

136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuolema Ukrainalle! Ukraina hävinnyt jo sodan!

• Anonyymi

Kuolema idolillesi putlerille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolema idolillesi putlerille!

Kuolema Zlenskyille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolema Zlenskyille!

Ei vaan putlerille jota sinä ihannoit!

• Anonyymi

Pölhölän hommaa, Ukraina vapaaehtoiset evakoi kaupungeja sodan alla, kun se olisi voitu tehdä hyvissäakoin, Mutta Ukranan johto ei anna!
      Sekopäinen Zelenskyi pitää kuvitelmaa yllä että Ukraina pystyy voittamaan ja tuumaakaan ei enään anneta! Tähä harhakuva maksaa tuhansia siviilejä!

• Anonyymi

Supo ja Poliisi paapoo Ukrainalaisia tuhopolttajia! Miksi nää saa mellastaa Suomessa?
      Suomessa vaikuttaisi olevan jo Ukrainalaismafia. Suuri rikollisjärjestö. Joka on koko Euroopan laajuinen! Tämä on iso ongelma, kun siihen ei puututa ajoissa!

• Anonyymi

Kyllä mulle ainakin aukeaa Jimmsin sivut, joten se taitaa olla sun yhteyksissä ongelma!
      Itse ainakin käytän edelleen Jimmsiä, kuten myös Verkkistäkin.

• Anonyymi

Jimmsin sivut avautuvat omalla Windows kympillä varustetulla Acer-läppärilläni ihan normaaliin tapaan.

• Anonyymi

Zelenskyi paniikissa!

Zelenskyi: Eurooppa ei pysty turvaamaan Ukrainaa ilman Yhdysvaltoja
        Ukrainan presidentti pyrkii houkuttelemaan Yhdysvallat tukemaan Ukrainaa tarjoamalla amerikkalaisille yrityksille.

• Anonyymi

Kerran tilasin aikoinaan, tuli mitä piti ja silloin oli luotettava ainakin.

• Anonyymi

On hyvä että Venäjä vetää lättyyn Ukrainan natseja!

• Anonyymi

Haista r*ssä paska! Teillä venäjällä ne natsit on eikä Ukrainassa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe