Olen pitänyt Jimm's PC-Storea luotettavana, asiantuntevana ja osaavana nettikauppana. On ollut mun vakiotoimittaja eikä valittamista ole ollut.
Nyt ei nettisivut aukea.
Onko ohimenevä juttu vai onko takana isompiakin ongelmia? Jimmshän joutui vähän kuseen droonikauppojensa takia. Epäillään, että drooneja on mennyt Venäjälle välikäsien kautta. Droonit on pirun arkaluontoinen juttu, jokainen ymmärtää miksi. Jimmsiä ei kai suoraan epäillä rikoksista, mutta liikekumppaneita on sanoutunut irti yhteistyöstä ja vakiosiakkaitakin on kuulemma lakannut ostamasta Jimmsiltä. Sota on julmaa ja ratsuväki raakaa. Ratsastavatko Jimmsin kilpailijat sodalla vai iskikö Jimmsiin rahanahneus?
Titääks joku, mitä on tapahtunut Jimmsille?
12
136
Vastaukset
- Anonyymi
Kuolema Ukrainalle! Ukraina hävinnyt jo sodan!
- Anonyymi
Kuolema idolillesi putlerille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema idolillesi putlerille!
Kuolema Zlenskyille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema Zlenskyille!
Ei vaan putlerille jota sinä ihannoit!
- Anonyymi
Pölhölän hommaa, Ukraina vapaaehtoiset evakoi kaupungeja sodan alla, kun se olisi voitu tehdä hyvissäakoin, Mutta Ukranan johto ei anna!
Sekopäinen Zelenskyi pitää kuvitelmaa yllä että Ukraina pystyy voittamaan ja tuumaakaan ei enään anneta! Tähä harhakuva maksaa tuhansia siviilejä! - Anonyymi
Supo ja Poliisi paapoo Ukrainalaisia tuhopolttajia! Miksi nää saa mellastaa Suomessa?
Suomessa vaikuttaisi olevan jo Ukrainalaismafia. Suuri rikollisjärjestö. Joka on koko Euroopan laajuinen! Tämä on iso ongelma, kun siihen ei puututa ajoissa! - Anonyymi
Kyllä mulle ainakin aukeaa Jimmsin sivut, joten se taitaa olla sun yhteyksissä ongelma!
Itse ainakin käytän edelleen Jimmsiä, kuten myös Verkkistäkin.- Anonyymi
Jimmsin sivut avautuvat omalla Windows kympillä varustetulla Acer-läppärilläni ihan normaaliin tapaan.
- Anonyymi
Zelenskyi paniikissa!
Zelenskyi: Eurooppa ei pysty turvaamaan Ukrainaa ilman Yhdysvaltoja
Ukrainan presidentti pyrkii houkuttelemaan Yhdysvallat tukemaan Ukrainaa tarjoamalla amerikkalaisille yrityksille.
- Anonyymi
Kerran tilasin aikoinaan, tuli mitä piti ja silloin oli luotettava ainakin.
- Anonyymi
On hyvä että Venäjä vetää lättyyn Ukrainan natseja!
- Anonyymi
Haista r*ssä paska! Teillä venäjällä ne natsit on eikä Ukrainassa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509