Onko näkynyt jälkiä kun nyt tuota luntakin on
Missä sysmän sudet
9
565
Vastaukset
- Anonyymi
Sysmän Sudet sopii nimeksi puolueelle. Siitä voidaan keskustella, onko se valtaa pitävä puolue vai joku muu puolue, jokaisella lienee oma näkökulma asiaan ja jokaiselle näkökulmalle löytyy perustelut. Nimitys käy kyllä kaikille puolueille. Sysmän Sudet käy myös urheilujoukkueelle nimeksi. Samoin jonkinlainen susilauma rellestää ajoittain kylällä. Myös yksinäisiä Susia Sysmässä löytyy.
- Anonyymi
Sysmän Sitoutumattomat Sudet, olisi hyvä uusionimi näille sitkuille jotka aikanaan perustettiin kokkareiden tukipuolueeksi.
- Anonyymi
Surkeat, todella surkeat ovat vaaliteemasi. Jatka vaan samaa rataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surkeat, todella surkeat ovat vaaliteemasi. Jatka vaan samaa rataa.
... se koira älähtää, keneen kalikka kalahtaa
- Anonyymi
Sosson sudet on Kuusamossa tulossa Lieksan keskustaan.
- Anonyymi
Taitaa Sysmän sudet olla poliisien kuulusteltavana.
- Anonyymi
Mistäs nyt teit ilmiannon, edellisellähän veditkin vesiperän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs nyt teit ilmiannon, edellisellähän veditkin vesiperän.
Luepa päivän etlari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luepa päivän etlari.
Sus siunakkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565190Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 921446
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041406En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025