mukaan elämänkumppania etsivä Erja 72v mm. et, 'miehen pitää tietysti olla hyvännäköinen ja älykäs. Hänen pitää tehdä ruokaa ja tarjoilla juomia sohvapöydälle, kun katson tv:tä. Ja tuoda ruusuja. Luulen kyllä ettei sellaista ihmettä löydy.'
Tämä nainen ei vaatimuksineen elä todellisuudessa. Tulee kyllä mieleen et onko hän ihan oikeasti tosissaan?
Ylen 'deittaavat daamit' ohjelmassa sanoo i-lehden
79
1514
Vastaukset
- Anonyymi
'Hän ei myöskään pistäisi pahakseen jos miehellä olisi kiva peppu, ja mies olisi pitkä ja kaunis.'
Erja 72v:n ulkoinen olemus ei taida ihan riittää? No, saahan sitä pyytää vaikka mitä tässä inhimillisessä elämässä...- Anonyymi
Ja vielä kun olisi lottovoittaja ja omistaisi Alkon osakkeita...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä kun olisi lottovoittaja ja omistaisi Alkon osakkeita...
Miksi Alkon?
- Anonyymi
Täytyy muistaa, että kauneus on katsojan silmässä, joten antaa hänen olla tuota mieltä.
- Anonyymi00070
Aika kovia vaatimuksia kioskin kokoisilta mummuilta?
- Anonyymi00077
Anonyymi00070 kirjoitti:
Aika kovia vaatimuksia kioskin kokoisilta mummuilta?
Daamit ne daamit.
- Anonyymi
No, voihan sitä satusetää odotella, mut mulle kelpais tavallinen tupakoimaton/alkoholiton miäs.
- Anonyymi
Minua ei taas haittaisi vaikka tupakoi mutta viinan kanssa läträävää en huolisi. Mutta kun en ole ketään etsimässä niin se sama millaisia ovat
- Anonyymi
Pussaa sammakkoa, niin prinssin saat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei taas haittaisi vaikka tupakoi mutta viinan kanssa läträävää en huolisi. Mutta kun en ole ketään etsimässä niin se sama millaisia ovat
Tupakoimaton mutta näkäräisiä viikonloppuisin voisi löytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupakoimaton mutta näkäräisiä viikonloppuisin voisi löytyä.
Eipä löydy niitäkään ainakaan samanikäisistä tai vähän vanhemmista ukoista, reilusti nuorempia kattelevat. En kyllä itsekään läträä, mutta drinkin tai brändykopsun silloin tällöin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä löydy niitäkään ainakaan samanikäisistä tai vähän vanhemmista ukoista, reilusti nuorempia kattelevat. En kyllä itsekään läträä, mutta drinkin tai brändykopsun silloin tällöin.
Kohtaamisia pitäisi viedä syvemmälle.
- Anonyymi
Mitähän olisi tarjolla?
- Anonyymi
Tarjolla on kaikenlaista, joka lähtöön ukkoa ja akkaa.
- Anonyymi
suoraan sanottuna kuka teitä huolii ! epäsiistin oloisia itsestään tykkääviä mummoja ! paljon vanhemmilta näyttäviä mitä ikä sanoo !
- Anonyymi
Joo, ei iskenu, ei.
- Anonyymi
Epäsiistin näköisiä? Tarkenna.
- Anonyymi
Eipä nuo sen häävimpiä oo ukotkaan kun tuolla kattelee. Yksin elävät erottaa jo vaatteista.
- Anonyymi
Oletko sinä upea ilmestys katukuvassa?
Näkyykö katkeruuden juonteet naamaddasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä upea ilmestys katukuvassa?
Näkyykö katkeruuden juonteet naamaddasi.korjaan, naamassasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäsiistin näköisiä? Tarkenna.
en viitsisi ihmisten ilmoilla kulkea yhdenkään kyseisen daamin kanssa ! hävetkää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en viitsisi ihmisten ilmoilla kulkea yhdenkään kyseisen daamin kanssa ! hävetkää !
Kommentistasi päätelleen, tuskin sinunkaan kanssa kehtaisi kulkea. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se surullista minkälaista vihaa vanhenevat naiset saavat rupsahtaneilta miehiltä, ei taida olla miehillä suhteellisuudentaju ihan kohdillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se surullista minkälaista vihaa vanhenevat naiset saavat rupsahtaneilta miehiltä, ei taida olla miehillä suhteellisuudentaju ihan kohdillaan.
Deittaavat daamit saavat katsoa peiliin vaatimuksineen.
- Anonyymi
Hyvähän se on ett tykkäävät itsestään. Eikös me lapsetkin kasvateta itšenäisiksi. Eikä miksikään palvelijoiksi miehelle . Mikäs siinä löytävät kaverin tai eivät , onnea vaan voi toivottaa jos löytävät .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että heistä kukaan haluaisikaan kulkea kanssasi , joten annetaan olla aliarvioimasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Deittaavat daamit saavat katsoa peiliin vaatimuksineen.
Katsos kun se hyvä suhde ei riipu koskaan ulkonäöstä , siis miksi pitäisi peiliin katsoa .
Ollaan alentamassa naisia vaikka mitä tekisivät , hyvähän se on että nainen tietää arvonsa eikä alkaa nynnyksi. Ne on vaan ne vanhat miehet nykyään joilla on aina vaan se väärä käsitys miehen ja naisen suhteesta. Joten ei ihme jos naiset usein ottavat nuoremman miehen mitä ovat itse,jos arvot laitetaan ulkonäköön ainoastaan. Niin silloin on aika kylmä tunne elämällä sillä joka ehdottaa peiliin katsomista?
- Anonyymi
Daamit on laulaja Dannyn ikäsiä, menisivät sitä iskemään....?
- Anonyymi
ei nyt ihan ,mutta tukat yhtä harvat ! kyllä niitä sieltä bupista löytyy jokin örveltäjä ja syylä ky,pä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei nyt ihan ,mutta tukat yhtä harvat ! kyllä niitä sieltä bupista löytyy jokin örveltäjä ja syylä ky,pä !
Ei daamit käy pubeissa.
- Anonyymi
Mikä haitta mielestäsi on iällä jos on pirteä ja osaava nainen niin ei hän ikäänsä koskaan ajattele , koska hänellä on niin paljon muita asioita elämässään . Joten annetaan ihmisten olla sitä mitä ovat en usko että se joka ikävästi kommetoi on mikään kaunotar
- Anonyymi00065
Tsot tsot, Helmi voisi suuttua, jos morseimia rupeaa pyörii Dänin ympärillä laumoina. Ja nyt on Reetukin kuulemma varattua miestä. Jokuu Karjalan neito oli hurmannut, ties vaikka kesähäitä suunnittelevat.
- Anonyymi
Katsoin vasta ensimmäisen jakson. Tavoitteet ovat isohkot. Siitä ne laantuvat ja naiset oppivat ymmärtämään toisen ihmisen kokonaisuutena. Aion seurata koska itsekin deittailen. Olen löytänyt kaksi hyvää pidempää suhdetta ja kiitollinen niistä. On tullut paketti uusia asioita ja tapahtumia joita ilman heitä en olisi koskaan nähnyt. Kahveja on juotu useita kuppeja ja pullaa syöty, se tarkoittaa että usean kohdalla on jo ensi tapaamisella huomattu, ettei sovita yhteen. Sulassa sovussa. Yhtään riitaista tapaamista ei ole ollut, kaikki ovat kohteliaita ja asiallisia.
Voisimmehan me tähän listata mitä toiveita kumppanista olisi, jos sellaista vierelleen odottaa.- Anonyymi
Kaikenlaista ohjelmaa sitä keksitäänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ohjelmaa katsonut kun ei ole telkkariakaan eikä ko. ohjelma kiinnostaisikaan ja siksipä ei sitä telkkaria olekaan jne. Mutta sen vaan totean etteivät ilmeisesti useimmat tämänkaltaisten ohjelmien katsojan hoksaa ja tule ajatelleeksi että ohjelmien sisältö ja kulku on ennakkoon käsikirjoitettu kuin elokuvissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se mikään SUOMALINEN keksintö ole , joka maassa menee tälläinen ohjelma
- Anonyymi
Väkinäistä hömppää.
- Anonyymi
Deitti sana on epäsuomea, mikähän olisi oikea?
- Anonyymi
Deitin sijasta kai tapaaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä sanon deitiksi sitä ihmistä. Deittailu sisältää tapaamisia. Ja olen sentään melkein ammattilainen. Vitsi, en tiedä mikä on oikein sanoa.
Oli mukava katsoa kun kaksi naista ovat jo olleet treffeillä, toinen minigolfaamassa ja toin Citikka-ajelulla. Ihana auto. Olen yhden kerran elämässäni istunut. Olin juonut pikkujoulussa lääkärin määräämää pirtuboolia ja työkaveri lupasi kyydin. Hän starttasi Citikan niin että laittoi kaksi johdonpäätä yhteen, siitä leiskahti säkeneet ja auto hurahti käyntiin. Olipa säikähdyttävä kokemus mutta kotiin pääsin.
Kiva katsoa pääseekö jokainen mimmi edes kerran treffeille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapaaminen on tietysti hyvä sana, mut kuulostaa niin viralliselta, treffi sana on hyvä, tosin sekin väännetty ruotsista.
- Anonyymi00052
Anonyymi kirjoitti:
Rehvit.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Rehvit.
Kahvit.
- Anonyymi
Ei tule mitään valmista.
- Anonyymi
Katoin joka jakson netistä. Loppujen lopuksi kiva sarja, eipä siinä mitään kummallista ollut. Kantsii kattoa.
- Anonyymi
Onko daamit enää tapetilla.
- Anonyymi00044
kyllä tommonen ämmä kuin erja pitäisi älytä ,ettei kukaan huoli tommosta lehmää ! ylipainoinen ja huonosti ittensä hoitanut LAPAMATO HYI HITTO ! kuka huolii paljon vanhemman näköinen ikäisekseen !
- Anonyymi00045
Vanhat ukot haluaa itseään huomattavasti nuoremman naisen. Sanoisin noin 20 vuotta nuoremman. Ei niillä muuten stondaile. Ja omaishoitajakin ois hyvä olla olemassa. Ja kukaan hyvin koulutettu ja omavarainen nainen ei sillon völjyyn lähde. Eri asia on nää ulkomailta tuodut nuorikot, nehän ottaa mielellään vaikka 90-100 vuotiaan papparaisen.
- Anonyymi00046
Jaa, no siitä vaan, jos onni suosii.
- Anonyymi00047
Olipa nuori tai vanhempi, niin hälytyskellojen pitäisi mahdollisessa kumppanissa soida silloin, jos sanotaan, millainen toisen "pitää" olla.
- Anonyymi00048
Hyvähän se on jos puhutaan, eikä mykkäkoulua pidetä.
- Anonyymi00057
Anonyymi00048 kirjoitti:
Hyvähän se on jos puhutaan, eikä mykkäkoulua pidetä.
Miten se sopii tähän ?
- Anonyymi00058
Joillakin naisilla on sellainen tapa kailottaa ääneen millainen toisen pitäisi olla.
Harvemmin miehet esittää vaatimuksia ja yrittävät muuttaa naista.
Jotkut naiset alkaa heti muuttamaan miestä, kun hynttyyt on lyöty yhteen. - Anonyymi00082
Anonyymi00058 kirjoitti:
Joillakin naisilla on sellainen tapa kailottaa ääneen millainen toisen pitäisi olla.
Harvemmin miehet esittää vaatimuksia ja yrittävät muuttaa naista.
Jotkut naiset alkaa heti muuttamaan miestä, kun hynttyyt on lyöty yhteen.Mulla on sitten käynyt huono tuuri kun jokainen ukko jonka kanssa olen tapaillut on alkanut sanelemaan millainen mun pitäisi olla ja miltä näyttää.....aina on ollut sanomista mm olemattomasta meikistä, tukan värjäämättömyydestä, mekon helman pituudesta yms ja jopa pitemmälle suhteen edetessä laittamistani ruuista vaikka aiemmin on kehunut miten hyvää.....siksipä olenkin lopettanut tapailut.
- Anonyymi00049
Joopajoo. Huomatkaa, että kaikista tärkeintä koko suhteelle on, että kumppanin tulee olla "minun oikeaa tyyppiäni". Hitto, kun yököttää pelkkä ajatuskin, että itseni pitäisi olla jollekin juuri sitä "oikeaa tyyppiä". Mieluummin laitan vilkun päälle ja ajan ohi suoraan enkä edes kurki taustapeiliin.
- Anonyymi00059
Mitä pahaa siinä on ? Jokaisella kai on joku ajatus millaisen tyypin kanssa viihtyy.
En ole kuullut kenenkään sanovan "minun OIKEAA tyyppiäni."
Sen sijaan olen kuullut sanottavan "minun tyyppiäni".
Esimerkiksi ahdasmieliset ja itserakkaat eivät ole minun "tyyppiäni".
- Anonyymi00050
Miehen pitää olla tarzan, bond, batman, muu ei käy.
- Anonyymi00054
Eikö treffit ja treffailu ole suomalaisempi sana vaikkei sekään ole
suomalainen ?- Anonyymi00063
Seurustelu eli seukkaus on suomea.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Seurustelu eli seukkaus on suomea.
Jos ihmisellä on deitti tai treffit miten korvaat sen seurustelu-sanalla ?
- Anonyymi00068
Anonyymi00064 kirjoitti:
Jos ihmisellä on deitti tai treffit miten korvaat sen seurustelu-sanalla ?
Ei mitenkään, se on Tapaaminen, mutta paljon tylempi sana kuin treffit joten käytetään vain sitä.
- Anonyymi00055
Fairyputelimmenee kätevästi essun piilossa kuminauhalla ripustettunaaa....
- Anonyymi00056
Jotenkin kauhean hapanta keskustelua. Onkohan ihmisen vaikea nähdä
itseään ulkopuolisen silmin ? Ei huomaa vanhentuneensa näöltään.
Itse ainakin unohdan välillä vanhan naamani ja harmaat hiukseni,
vaikka ikäni tiedostan. Peili sitten muistuttaa jos pääsee unohtumaan.
Kerran oli Sauli Niinistö telkkarissa. Totesin mielessäni "Onpa Salekin
jo vanhan näköinen !" Sitten havahduin, niin mehän ollaan samana vuonna
synnytty. Yhtä vanhalta minäkin näytän jos en vanhemmalta.- Anonyymi00060
Minä näen itseni juuri sen ikäisenä kuin olen. Mutta en ole etsimässä enää miestä muuhun kuin ystävyysuhteeseen. Enkä odota kenenkään passaavan minua, eikä myöskään toisin päin!
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Minä näen itseni juuri sen ikäisenä kuin olen. Mutta en ole etsimässä enää miestä muuhun kuin ystävyysuhteeseen. Enkä odota kenenkään passaavan minua, eikä myöskään toisin päin!
No just. Kyllä meitä miehen köriläitä passais vähän passaillakin. Jos se vaan passaa?
- Anonyymi00062
Tähtäin pantava deittailussa, että peitto saadaan heilumaan.
- Anonyymi00066
Jotenki ällöä, että 7kymppisenäkin ladellaan vaatimuksia kumppanin suhteen. Ihmiset ei viisastu yhtään vanhetessaan.
- Anonyymi00074
Joo, huokaus....
- Anonyymi00079
70 on uusi 40 tai jotain. Tämä tuntuu olevan ajan henki. Eikä tajuta, että ei olla ihan kuumimmassa terässä enää. Joku Hollywoodin muovilla ja lääkkeillä pumpattu julkkis nyt voi näyttää verrattain ulkoisesti nuorelta ja seksikkäältä, mutta valtasoa normaaliväen miehistä ja naisista ei. Iän ja sen mukanaan tuoman voi hyväksyä ilman "vanhus"-roolin omaksumista?
- Anonyymi00067
Koko ohjelma EI kiinosta en katso ainuttakaa jaksoa,
tyhmän näköstä joka tapauksessa, vanhat ihmiset vielä sekoilee
mahdolisen seksielämän kanssa
joka ei taatusti enääm onnistu varsikaan ton ikäsiltä miehiltä,,,,,,,,,,,,,, - Anonyymi00069
Erja ja se Joulupukki olisivat niin sopineet yhteen ja Erjalla olisi ollut siihen haluakin. Joulupukki vain käveli paikalta halauksen jälkeen. Katsoin siis eilen jakson 3, Pitäisikö kädelstä. Voisin muuten itse kysyä just samaa, se oli herkkää.
Tykkään ohjelmasta. - Anonyymi00071
Ton ikäiset vois jo unohtaa seksi elämän. Tuskin on enää nautinto kummallekkaan osapuolelle. Miksi vanhojen ihmisten pitää tyrkyttää itseään. Eikö vois vaan olla ja harrastaa ja viettää aikaa ystävien kanssa.
- Anonyymi00073
samaa mieltä,
vanha nainen voi olla ihminen ihmiselle,
ja katsoa totuutta silmiin,
ohi on nuoruus
se on armoton totuus ! - Anonyymi00076
Anonyymi00073 kirjoitti:
samaa mieltä,
vanha nainen voi olla ihminen ihmiselle,
ja katsoa totuutta silmiin,
ohi on nuoruus
se on armoton totuus !Mieli on silti nuori, onneksi!
- Anonyymi00072
Eipä houkuttele ohjelman kattominen,
aika vastenmielistä kuvottavaa ku vanha rupsahtanu nais rarukka vielä kuvittelee löytävänsä oikean rakkauden, pyh,
omapa on luulonsa,
kuvottava ohjelmanaki,
mielipide :- Anonyymi00075
Poikkeuksia on. Olen vanhempi kuin noista daameista kukaan ja löysin kaksi viikkoa sitten kumppanin kun olin ollut sinkkuna 4 kk. Tai hän pokasi minut, minä en ehtinyt panna asian puolesta tikkua ristiin. Olen kyllä aika skarpin oloinen, varmaan miehen mielestä just sellainen iloinen ja reipas napattava.
- Anonyymi00078
Anonyymi00075 kirjoitti:
Poikkeuksia on. Olen vanhempi kuin noista daameista kukaan ja löysin kaksi viikkoa sitten kumppanin kun olin ollut sinkkuna 4 kk. Tai hän pokasi minut, minä en ehtinyt panna asian puolesta tikkua ristiin. Olen kyllä aika skarpin oloinen, varmaan miehen mielestä just sellainen iloinen ja reipas napattava.
taisi olla toisin päin,
sinä " hyökkäsit " sen kimppuun , heh,
näitäki aktiivisa on elämän varrella nähty,,,, joka kiusaksi asti, - Anonyymi00080
Anonyymi00078 kirjoitti:
taisi olla toisin päin,
sinä " hyökkäsit " sen kimppuun , heh,
näitäki aktiivisa on elämän varrella nähty,,,, joka kiusaksi asti,Ilman muuta olen aktiivinen ja haen seuraa, parisuhde on hyvä olemassa. Tietenkin olen pakitkin saanut eikä hävetä yhtään. On tosi kiva kun soitellaan, minne mennään seuraavaksi, lähdetään lenkille, syömään tai tapahtumiin. Siinä tulee yksinäisen elämään tarkoitusta, sellaista enemmän itseen suunnattua kuin lapsenlapsiin. vaikka sekin on ihan mukavaa. En tiedä olisinko juuri siinä ryhmässä juuri häntä bongannut, mutta näin päin nyt kävi. Jännäilen, jatkuuko vai ei.
Ja vielä noista deittaavista naisista. Moni mies tykkää runsaista naisista, siinä valinnassa minä heti jäisin syrjään. - Anonyymi00081
Elä ole ilkeä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113860Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5831253- 531135