Pelasin Runescapea, mutta tärkein osa siitä puuttui! En päässyt pelissä lähentelemään lampaita ja lehmiä vaikka mitä toimintoja yritin käyttää! Tämä on pöyristyttävää!
Muita digisontiksia?
Asd
Pelasin Runescapea
4
168
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostus lampaita ja lehmiä kohtaan tietokonepelissä ei ole sontaseppoilua. Mutta sontaseppofani olet ja lojaali ja kiihkeä semmoinen, kun olet vuosikymmenen jo jaksanut fanittaa. Hieno elämäntyö sinulla sontaseppofanina. Kiitos siitä.
- Anonyymi
Kiitos! Tulee ihan kyynel silmäkulmaan, arvostusta ei liikaa tällä palstalla saa, talonmies Julma voi yhtyä tähän.
Asd
- Anonyymi
Tapasin kerran sontasepon pellon laidalla, jossa hän tapasi juoda lasolia ja vemputtaa.
Menin häätämään häntä tiluksiltani ja kysyin miksi notkut täällä?
Hän sihisi mätien hampaidensa välistä, kun lehmä nostaa häntäänsä ja tiputtaa lastin on se kauneinta mitä mies voi nähdä.
Hautasin hänet saunan taakse varmuudeksi 3 metrin syvyyteen.- Anonyymi
Kolmantena päivänä hän nousi kuolleista.
ps. Analquest II on parempi peli, kuin runkkuscape
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230