Jos et sattunut huomaamaan että hidastin sen takia että suojatiellä käveli henkilö ja tie oli erittäin liukas(Hallituskadun ja Rauhankadun risteys)soitin minulle torvea varmaan sen takia että hidastelin edelläsi.Kiitos kovasti kyllä torvi oli sekä autossa että autoa kuljettaneella ihan kunnossa.
Sinulle QUU Audi kuski
13
259
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi soitit itsellesi torvea?
- Anonyymi
Soitti siis itselleen torvea kun nutasi toisten edessä estäen muiden sujuvan liikkumisen. No miksei näinkin voisi toimia. Olisiko kuitenkin viisainta ihan vaan antaa ajohommat sellaiselle joka ne osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitti siis itselleen torvea kun nutasi toisten edessä estäen muiden sujuvan liikkumisen. No miksei näinkin voisi toimia. Olisiko kuitenkin viisainta ihan vaan antaa ajohommat sellaiselle joka ne osaa.
Helsingissä harkitaan nastakieltoa keskustoihin. Voisiko myös näiden toisten tiellä pyörivien eläkeläisten saada ajokielto keskustoihin joissa taidot ei enää riitä sujuvaan ajamiseen jos on koskaan riittäneetkään.
- Anonyymi
Ihan hyvä, että huonommat kuskit soittaa itselleen torvea, tietää muut varoa sitten
- Anonyymi
Homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homo.
En ole, hetero perheenisä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän vaan lapsia kuskaa? Turvatonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän vaan lapsia kuskaa? Turvatonta.
Totta kai kuskaan, lapset näyttää köröttelijöille keskaria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi klubin takahuoneessa...
- Anonyymi
Autoa kuljettaneella oli siis myös jonkinlainen torvi. Avasiko se ikkunan ja huudatti sitä?
- Anonyymi
pieni kirjoitus virhe eli en soittanut itselleni torvea vaan tuo ifa kuski tööttäoli minulle
- Anonyymi
Ja vähän lisää kirjoitusvirheitä….
Toivottavasti et aja, niin kuin kirjoitat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vähän lisää kirjoitusvirheitä….
Toivottavasti et aja, niin kuin kirjoitatMitäpä luulet että ajaako? Ei kai tätäkään ketjua olisi syntynyt ilman tuota tunaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 381463
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838