66v pariskunta miettinyt lähteä johonkin kylpylään.Ehkä Härmän kylpylä....Olisi mukava jos bi mies tulisi sinne viettämään viikonloppua.Olemme n.tavallisen kokoisia,terveitä.Meillä on ollut avioliiton ulkopuolisia suhteita.Vaimolla enemmän ,on saanut vierasta....Olisi mukava kokea kaikkea hauskaa....Emme tiedä vielä aikaa milloin menemme.Mutta jos vähänkin kiinnostaa......
Bi mies,vaimoakin saa
11
1495
Vastaukset
Hienoa toimintaa
- Anonyymi
Itselläni on pari kokemusta m/m seksistä.Tykkään.Vaimollani on kokemusta yhden miehen kanssa ja myös kimpasta.
Hyvä, kävis myös Seinäjoen alueella hotellis, treffit puolella intiimi juttuja
- Anonyymi
Seinäjokikin käy....
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjokikin käy....
Ottakaa rohkeasti yhteyttä, katsotaan mitä sitten tapahtuu
- Anonyymi
Hei käviskö hetero mies vaimosi saa hyvän hoidon. Terv. M46
- Anonyymi
Miel.bi.....
- Anonyymi
Koska pari liikkuisi Seinäjoen seudulla? 43v bi mies voisi tulla teidän seuraan
Tulkaa toki käymään Kuopion Rauhalahdessa joskus!Keksitään jotain tosi kivaa👍😘
- Anonyymi
Tervehdys teille. tässä ois 62v 173 80 valia sinisilmä. Olen aiva katseen kestävä.eronnut olen vuosia sitten,heteropohjalla olen ennestään liikkunut ja aina ajatallellut että nainen on keskipisteenä.Kokeilunhalua on kuitenkin ilmeentynyt jos löytisisi sopeva pariskunta.Asustelen aiva yksikseni 02 06 rajamailla.Ottakaahan yhteyttä jos tuntuu siltä. t jussi
- Anonyymi
Tässä oisi 62v ok kok. ja näk.mies e-pohjanmaalta.Kiinnosyusta olisi.Ensikertalaisena saisitte opastaa,ei ole mm kokemusta ennestään.Vapaa olen kun eronnut olen ja asustelen aiva yksikseni.Pidempiaikainenki ystävyys suhde kiinnostaisi.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1166310Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3776113Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695810Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452345Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1151390- 121211
- 1821052
- 59867