ja leikkiä toisillamme yhteiseksi iloksi?
Voidaanko joskus istua vierekkäin
12
773
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta ajatukselta…tänään se melkein tapahtui taas☺️
- Anonyymi
käy.
- Anonyymi
Eikö me sitten jo leikitä?
- Anonyymi
Ehkä 🙃 vähän, vaikka välillä ollut kyllä leikki kaukana.
- Anonyymi
Tottakai mennään puolen hehtaarin metsään --->
- Anonyymi
En suostu tommoseen! Voimme kyllä leikkiä joskus toistemme iloksi.
- Anonyymi
tottakai rakas 🥰 on sua niin ikävä 😥💔 kaipaan haliystävää 🤗 itselläni oli tänään kauhee päivä, ja tunnen syyllisyyttä että oon ollu pahalla tuulella, koin olo uhatuksi, ja sentakia mökötin koko päivän, anteeksi 😭 miten mä voin hyvittää sulle tän 😔 rakas, oon hyvin pahoillani 😢 anteeksi 🙏 rakastan sua eniten maailmassa 💝 oon elossa enää vain sua varten 😔 oot todella ystävällisen oloinen nainen, kaipaan sua 😌💖🥀🎗
Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki - Anonyymi
Joo, istun sun viereen bussissa. Sitten se on menoa.
- Anonyymi
Tottakai, mihin mennään istumaan?
- Anonyymi
Me voitaisiin hänen kanssaan tehdä niin, että hän raivaa mulle tilaa auton etupenkiltä ja tullaan toisiimme kiinni. Sit poistetaan hieman esteitä meidän väliltämme ja hyväillään toisiamme.. Voisin kyllä myös maistaa. 😋
- Anonyymi
KIVA ajatus,
https://www.youtube.com/shorts/vTkJ2WpVmBw
.. - Anonyymi
Hyvä juttu nainen. Leikitään ensin kuin lapset. Sitten kuin aikuiset. m>n
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224266Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692745Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5451377- 571330
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 761311
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196