ja leikkiä toisillamme yhteiseksi iloksi?
Voidaanko joskus istua vierekkäin
19
1122
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta ajatukselta…tänään se melkein tapahtui taas☺️
- Anonyymi
käy.
- Anonyymi
Eikö me sitten jo leikitä?
- Anonyymi
Ehkä 🙃 vähän, vaikka välillä ollut kyllä leikki kaukana.
- Anonyymi
Tottakai mennään puolen hehtaarin metsään --->
- Anonyymi
En suostu tommoseen! Voimme kyllä leikkiä joskus toistemme iloksi.
- Anonyymi
tottakai rakas 🥰 on sua niin ikävä 😥💔 kaipaan haliystävää 🤗 itselläni oli tänään kauhee päivä, ja tunnen syyllisyyttä että oon ollu pahalla tuulella, koin olo uhatuksi, ja sentakia mökötin koko päivän, anteeksi 😭 miten mä voin hyvittää sulle tän 😔 rakas, oon hyvin pahoillani 😢 anteeksi 🙏 rakastan sua eniten maailmassa 💝 oon elossa enää vain sua varten 😔 oot todella ystävällisen oloinen nainen, kaipaan sua 😌💖🥀🎗
Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki - Anonyymi
Joo, istun sun viereen bussissa. Sitten se on menoa.
- Anonyymi
Tottakai, mihin mennään istumaan?
- Anonyymi
Me voitaisiin hänen kanssaan tehdä niin, että hän raivaa mulle tilaa auton etupenkiltä ja tullaan toisiimme kiinni. Sit poistetaan hieman esteitä meidän väliltämme ja hyväillään toisiamme.. Voisin kyllä myös maistaa. 😋
- Anonyymi
Meille kävi näin. Nainen voihki nautinnosta ja mietin, että vitsi kun olen hyvä tässä. Totuus paljastui, kun nainen nousi vaihdekepinpäältä pois.
- Anonyymi
KIVA ajatus,
https://www.youtube.com/shorts/vTkJ2WpVmBw
.. - Anonyymi
Hyvä juttu nainen. Leikitään ensin kuin lapset. Sitten kuin aikuiset. m>n
- Anonyymi
Passaa 👍🏻 Paperinukeilla?
- Anonyymi
ttodellakinn:)))
- Anonyymi
Tuu jo nii leikitään 😋
×¤× miehelle jonnekin ×¤× - Anonyymi
Voisit tulla salilla mun kaa suihkuun
- Anonyymi
Mieheltä miehelle?
- Anonyymi
Kaipaan sellaista, harvoin maailmassa voi olla kaksi ihmistä jännittämättä toistensa iho kosketuksessa, nauttia toisen suomasta hyvänolon tunteesta ja kertoa sanatta pitävänsä toisesta paljon. eikä sen tarvitse olla seksuaalista.
https://www.youtube.com/watch?v=o1kF4gZ0D6A&list=RDo1kF4gZ0D6A&start_radio=1
"I want to touch him/her gently".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322113
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472016Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3141812- 341434
- 991350
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141226Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101137Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661026- 391020