ja leikkiä toisillamme yhteiseksi iloksi?
Voidaanko joskus istua vierekkäin
18
1385
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta ajatukselta…tänään se melkein tapahtui taas☺️
- Anonyymi
käy.
- Anonyymi
Eikö me sitten jo leikitä?
- Anonyymi
Ehkä 🙃 vähän, vaikka välillä ollut kyllä leikki kaukana.
- Anonyymi
Tottakai mennään puolen hehtaarin metsään --->
- Anonyymi
En suostu tommoseen! Voimme kyllä leikkiä joskus toistemme iloksi.
- Anonyymi
tottakai rakas 🥰 on sua niin ikävä 😥💔 kaipaan haliystävää 🤗 itselläni oli tänään kauhee päivä, ja tunnen syyllisyyttä että oon ollu pahalla tuulella, koin olo uhatuksi, ja sentakia mökötin koko päivän, anteeksi 😭 miten mä voin hyvittää sulle tän 😔 rakas, oon hyvin pahoillani 😢 anteeksi 🙏 rakastan sua eniten maailmassa 💝 oon elossa enää vain sua varten 😔 oot todella ystävällisen oloinen nainen, kaipaan sua 😌💖🥀🎗
Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki - Anonyymi
Joo, istun sun viereen bussissa. Sitten se on menoa.
- Anonyymi
Tottakai, mihin mennään istumaan?
- Anonyymi
Me voitaisiin hänen kanssaan tehdä niin, että hän raivaa mulle tilaa auton etupenkiltä ja tullaan toisiimme kiinni. Sit poistetaan hieman esteitä meidän väliltämme ja hyväillään toisiamme.. Voisin kyllä myös maistaa. 😋
- Anonyymi
Meille kävi näin. Nainen voihki nautinnosta ja mietin, että vitsi kun olen hyvä tässä. Totuus paljastui, kun nainen nousi vaihdekepinpäältä pois.
- Anonyymi
Hyvä juttu nainen. Leikitään ensin kuin lapset. Sitten kuin aikuiset. m>n
- Anonyymi
Passaa 👍🏻 Paperinukeilla?
- Anonyymi
ttodellakinn:)))
- Anonyymi
Tuu jo nii leikitään 😋
×¤× miehelle jonnekin ×¤× - Anonyymi
Voisit tulla salilla mun kaa suihkuun
- Anonyymi
Mieheltä miehelle?
- Anonyymi
Kaipaan sellaista, harvoin maailmassa voi olla kaksi ihmistä jännittämättä toistensa iho kosketuksessa, nauttia toisen suomasta hyvänolon tunteesta ja kertoa sanatta pitävänsä toisesta paljon. eikä sen tarvitse olla seksuaalista.
https://www.youtube.com/watch?v=o1kF4gZ0D6A&list=RDo1kF4gZ0D6A&start_radio=1
"I want to touch him/her gently".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3504057Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283620Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku72345- 1121724
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181688Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241369Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei71258Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1181068Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1481010Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79895