juttu mikä tekee kaivatustasi erityisen?
Mikä on se
30
1115
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule se on ihan yksinkertainen juttu. Tunne hänestä ja häneen on kerran elämässä tunne.
- Anonyymi
Meidän välinen energia. Se kun miettii toisen vieressä et kun vaan pääsis iholle, mut sisällä hyrisee matkan päästäkin.
- Anonyymi
Me täydennetään toisiamme, kuin paikka ja reikä. 🪡
- Anonyymi
Taidettiin istua tänään vierekkäin?☺️
- Anonyymi
Lämpö mikä välittyy 🥰
- Anonyymi
Lämpöä on kyllä…
- Anonyymi
Kaikki. Ollaan varmaan tunnettu jo entisessä elämässä koska tuntuu niin omalta ja tutulta jo nyt, tässäkin tilanteessa mikä on aika hämmentävä mutta silti rakkaudellisen luottavainen.
- Anonyymi
Muistan kun näin hänet ekaa kertaa. Mulle tuli todella outo olo hänestä jo kaukaa. Läheltä näkeminen vähän ahdisti ja ärsytti samalla. Silti oli heti ensi hetkestä lähtien, vaikka kaukaa vasta näki, joku outo tuttuuden tunne. En muista sellaista aiemmin kokeneeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kun näin hänet ekaa kertaa. Mulle tuli todella outo olo hänestä jo kaukaa. Läheltä näkeminen vähän ahdisti ja ärsytti samalla. Silti oli heti ensi hetkestä lähtien, vaikka kaukaa vasta näki, joku outo tuttuuden tunne. En muista sellaista aiemmin kokeneeni.
Musta on kiva tarkkailla ihmisten mikroilmeitä, ne on paljastavia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan osaan samaistua, vaikka samalla koen että hän on omiin silmiin yksi komeimmista miehistä mitä ikinä silmäillyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta on kiva tarkkailla ihmisten mikroilmeitä, ne on paljastavia..
Sama 😁 eikä se ole aina mukavaa...
- Anonyymi
L on kaikille ystävällinen ja huomaavainen. Aviomiesmatskua!
t. Mussu 💜 - Anonyymi
Se, miten tää ihastuminen yllätti mut. Mä oon tuntenut monia mukavia ja hyvännäköisiä miehiä, mut hän on ensimmäinen, joka sekoitti mut. Mulla on tunne, että meissä on paljon samaa, minusta tuntuu, että tiedän, mitä toinen ajattelee tai sanoo. Ja sit toisaalta erilaisuutta, mikä on kiinnostavaa. Meidän välillä on myös poikkeksellista vetovoimaa, jota välillä pystyn säätelemään ja välillä se on ihan kesyttämätön ja villi.
- Anonyymi
No tahtoisin nytkin vaan levätä sen naisen haliotteessa.
- Anonyymi
Hänen kehonsa sopii täydellisesti omaani.
- Anonyymi
Se karisma mikä siitä miehestä huokuu. Kun hän joskus raottaa omaa kaunista sielua, ei ympärillä ole ihmistä joka ei häneen ihastuisi. ❤️
- Anonyymi
Tämä on jotain mitä en pysty vaan yksinkertaisesti kertomaan. Mun tarkoitus on vetää hänet jollekin toiselle levelille, jossa sitten meillä on hirveen hyvä olla yhdessä. Hänessä on jotain saavuttamatonta, mutta kuitenkin niin tuttua. Ihan kuin oltais istuttu samassa kahvipöydässä menneet ja nykyiset elämät. Jotain mysteeriä ja sen aion selvittää.
- Anonyymi
Hän on ihana
- Anonyymi
Monikin on, kerro vähän lisää?
- Anonyymi
Sinnikkyys, uteliaisuus, pitkäjänteisyys, tahdikkuus. Viehättäviä piirteitä kun ne toimivat hyvin yhteen.
- Anonyymi
Vetää puoleensa kuin magneetti, liikunnallinen vartalo ja peppu, mukava luonne, vanhempi iältään, tuttu vuosien varrelta. Naiselle mieheltä.
- Anonyymi
Solakka nainen hyvä hoito se m ihanuus
- Anonyymi
Mulla näi vanhemmiten elämää eläneenä luonne/tempperamentti veikkaisin että mun kanssa on muutoin melko vaikia tulla toimeen se taas miksi niitä listoja on turha laatia mitä toiselta haluaa tai vaatii ni niin ei saa mitä luultavammin edes toimivaa parisuhdetta todennäköisempää on että listan laatijakaan ei itse tiedä mitä elämältään haluaa tai mitä elämäänsä kaipaa
- Anonyymi
Ei niitä listoja kannatakaan laatia. En ole edes ajatellut laativani.
- Anonyymi
Luonne on loistava, ja onhan hän erityinen muutenkin. Hemmetin seksikäs ja huumorintajuinen, sellainen jonka kanssa suutelu johtaisi verhojen tippumiseen ja yöpöydän särkymiseen.
- Anonyymi
Tietynlainen vaatimattomuus, vaikka hänen ei tarvisi. Monipuolinen lahjakkuus eikä tee siitä numeroa.
- Anonyymi
Vaatimattomuus kaunistaa ❤️
- Anonyymi
Se kovuus naisessa. Kovin koskaan tapaamistani naisista. Elämänsä on kovaa mutta hyvin vaurasta..
- Anonyymi
Luulen vaan että nainen voisi rakastaa minua aina eikä hylätä. Ei hän oikeasti voi. Enkä ole sen arvoinenkaan. En haluaisi että se nainen rakastaisi näin hankalaa ja oikukasta miestä, kun ei kanssani onnistu mikään kuitenkaan. Heippa!
- Anonyymi
Aito neutroni ..menin ihan shokkiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3682958Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.312369Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1621959Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano601521Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko1821176- 921064
- 681049
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69969- 62919
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14889