Tänä talvena musta tuntuu, että sä välität musta. Joskus jopa ajattelen, että haluut lähestyä mua, muttet uskaltanut. Voi mielikuvitustani 🤗❤️
Ajatuksia sulle, Jii
Anonyymi-ap
10
394
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää paikkansa.
- Anonyymi
Toi Jii on kyllä onnekas, et on törmännyt sun kaltaiseen tyyppiin.
- Anonyymi
Ihanin päällä maan olet.
- Anonyymi
Slurps.
- Anonyymi
Rakas ❤️
- Anonyymi
Jii haluu kii you can sii mii tiiät et ujo.
- Anonyymi
J on rakas mulle❤️
- Anonyymi
Viime talvenahan sä et sitten juuri muuta tehnytkään kuin epäilit epäilemästä päästyäsikin, tunteitani.
- Anonyymi
Mistä puhut 🤔😅
- Anonyymi
Jii varmaan ujona olisi otettu suorasta viestistä. Uskaltaisi jopa lähestyä, jos ei aina tarvitsisi pelätä reaktiota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838