Että tykkäät musta. Ei yhtään
Se toinen ei pidä siitä
30
655
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä se on totta kun sanoit ettei se tykkää musta. Nyt se kyllä näkyy
- Anonyymi
Tiedän.
- Anonyymi
Mä tykkään siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään siitä
No kiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään siitä
Siis en siitä vaan hänestä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä kuka hän on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰❤️
- Anonyymi
Jos näyttää meidän viesti historian? josta saa toisen kuvan
- Anonyymi
Ei meillä ole mitään viestihistoriaa valitettavasti.
- Anonyymi
Se on näin että kauttamme kauniina kesään.
- Anonyymi
????
- Anonyymi
Et tiedä mikä tekee kauniiksi
- Anonyymi
Olen huomannut että ei tarvitse kuin elää omaa elämäänsä ja se jo ärsyttää kosteuteen kiikkuvia ihmisiä. Pitäkää reveleistänne kiinni, tämä vaan paranee
- Anonyymi
*kosteuteen, siis kateuteen 🤣
- Anonyymi
Kuka toinen?
- Anonyymi
K......
- Anonyymi
Kyllä täällä moni tykkää samoista ja niin pitääkin ❤️
Täällä on hienoja ja hauskoja kirjoituksia. Ja ne jotka on täällä, niillä on syy siihen. Joku livestä puuttuu silloin. Itekkin miettiny sitä. Mä eksyin kun etin yhteen toiseen liittyvää asiaa ja huomasin että täällä on ihania ihmisiä ❤️
👩🏻🦳💋 - Anonyymi
Miksi ei pidä?
- Anonyymi
Vaikuttaako se johonkin?
- Anonyymi
Siihen miten käyttäytyy
- Anonyymi
Kysykööt multa suoraan jos jotain on😂
- Anonyymi
Kenen pitää kysyä sulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen pitää kysyä sulta?
No sen toisen josta en edes tiedä.
- Anonyymi
ihmekös se.. https://www.youtube.com/watch?v=W94JZT9Xmyo
- Anonyymi
Toivon vilpittömästi että pääsisit eroon tuosta pakkomielteestäsi ja nettipalstoille tuuleen huutelusta. Piis änd lav!
- Anonyymi
On se jo IRL helpottanut mutta kun tietäisit mitä koin silloin
- Anonyymi
Kuis? Käyttäytyykö sinua kohtaan veemäisesti?
- Anonyymi
Voi kun vaan tietäis et kuka ei tykkää ja mistä ja miksi ei.
- Anonyymi
Sitä on vaikea selittää,se vaan on vaisto.Inhoan sitä naista yli kaiken.Koen ettei hän ole kelleen hyväksi.
- Anonyymi
Senkö takia ei voida puhua enää puhelimessakaan? Vaikka se ei koskaan ollut mustis niin aiheuttiko tän kuilun meidän ystävyyteen lopullisesti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838